Tuli jälleen kerran todistettua, ettei noista "maf-kliinereistä" ole mihinkään. Uuden maffin laitoin niin johan rupes L/h lukemat nousemaan. 
Pari kertaa puhdistin ko aineella vanhan, mutta ei nuo aineet uudeksi sitä maffia muuta. Selvästikin kuluva osa vanhetessaan.
Vanhalla maffilla pääsi reiluun 65l ja uudella vilkkuu 70l. (lukema on liian pieni, koska obc jostain vajaasylinterisestä...) Ero olisi varmasti n. 8 litran luokkaa, jos obc olisi koodattu 8-koneelle.
Lisäksi kulutusmittari pyörii reilusti alle kympin matka-ajossa, aikasemmin oli hieman enemmän.
Laittakeehan maffit vaihtoon, jos on vielä alkuperäisiä autoissa.
Esim. e39 540 maksaa reilu 160€ alkuperäinen boschi.

Pari kertaa puhdistin ko aineella vanhan, mutta ei nuo aineet uudeksi sitä maffia muuta. Selvästikin kuluva osa vanhetessaan.
Vanhalla maffilla pääsi reiluun 65l ja uudella vilkkuu 70l. (lukema on liian pieni, koska obc jostain vajaasylinterisestä...) Ero olisi varmasti n. 8 litran luokkaa, jos obc olisi koodattu 8-koneelle.
Lisäksi kulutusmittari pyörii reilusti alle kympin matka-ajossa, aikasemmin oli hieman enemmän.
Laittakeehan maffit vaihtoon, jos on vielä alkuperäisiä autoissa.

Esim. e39 540 maksaa reilu 160€ alkuperäinen boschi.
Comment