No nyt on vähän ajeltu läppäri sylissäkin. Pitäisikö tuon häröilevän railpaineanturin jotenkin näkyä INPA:n livedataa katsoessa? En minä siitä liittimestä ulkoisesti mitään vikaa löydä ja pohjassakin tuntuisi olevan. Vähän tympeässä välissä niin en vielä ole irti asti liitintä saanut. Eikä näköjään ole taas pää toiminut ja ei ole tyhjäkäynniltä railipaineista kuvaa, muistelen sen olleen hivenen alle 400, mutta tässä ajosta: https://imgur.com/JCtvzFV Näyttäisi tuotakin pre-supply painetta olevan vähintäänkin tarpeeksi, saman verran tyhjäkäynnillä. Miltä nuo muut arvot näyttävät? Tuossa vielä eri datoja: https://imgur.com/PwZksGf
Suuttimien korjausarvot ovat kylläkin hieman yläkanttiin, tuntuivat tosin vaihtelevan jonkin verran. Ensimmäisellä kerralla ajon jälkeen näytti yksin suutin jopa yli 4 plussaa. Pari muutakin taisi olla yli kolmen, ei muistikuvaa oliko miinusta vai plussaa. Tässä yksi kuva koeajojen jälkeen: https://imgur.com/XZ6BJTG Ykkönen oli alkuun se selkeästi huonoin, mutta tuossa kuvassa kuitenkin huonoimman paikka vaihtunut :think Selviääkö noista arvoista jo jotain?
En saanut ainakaan livedatan mukaan älyttömiä eroja engine speedin ja turbine speedin välille, välillä jopa menivät käsikädessä. Tässä esimerkki: https://imgur.com/lkKi3Bt Onko tuon output speedin ja turbine speedin tarkoitus olla noin paljon erillään toisistaan lukko kytkettynä? Tuntui että ne menivät käsikädessä jos ei ollut turbiinilukko päällä. Ainakin lukko tuntui kytkeytyvän ihan normaalisti, jopa INPA sen olevinaan tunnisti. Kyllähän tuossa laatikossa alkaisi olla öljynvaihto jo ajankohtainen muutenkin, kannattaisikohan sillä jopa aloittaa? :think
Tuossa Gear Conditions valikossa huomasin että kun vaihde on mennyt vitoselle, niin jää lukemaan tuo Changing Up (gear): https://imgur.com/FYwzoLj Liekkö siihen sitten jää vaan edellinen tapahtuma, jäi tuokin Changing Down kun vaihtoi kepistä itse pienempää.
Laatikon valikossa, jossa näkyy kaikkien renkaiden nopeudet huomasin, että oikea etupyörä vähän heittelee nopeutta. Sanoisin että kun muut renkaat näyttää tasaista 90km/h niin se yksi heittelee noin 88-92 akselilla. Samassa valikossa myöskin oli jokin Electronic Pressure Controller EDS 4. En oikein ottanut selvää edes googlesta mikä tämä on. Mutta joskus, ei niinkään pätkimällä vaan pari kertaa huomasin kun arvo näytti nollaa, ja sitten tulikin taas kohta takaisin. Liekkö mitään tärkeää?
https://www.youtube.com/watch?v=SPDx2aO3tCI Kuvasin vielä pienen videon, jossa näkyy tuo kevyellä kaasulla kiihdytys satasen vauhdista ja se kierrosten tippuminen kun alkaa kiihdtyttämään. Näyttääkö normaalilta? On tosiaan niin tuore auto itselle ja matka-ajoa takana vaan vähän, niin perstuntuma tuohon laatikon toimintaan noissa nopeuksissa on vähäistä. Toki nyt sitten mahdollisen vian takia pää ylikierroksilla käyden koitettu ottaa siitä tolkkua
En enää itekään ole varma kuvittelenko kaiken, vai onko tässä oikeasti vikaa. Nykiminen ei ole hävinnyt mihinkään, mutta ehkä tätä on tullut mietittyä nyt liikaa parin päivän aikana. Helpottaisi vaan tietää johtuuko nykiminen laatikosta vai moottorista. Hankala myöskin livedatasta ottaa selkoa notkuuko siellä jokin arvo kun auton saa nykimään. Oisko noista mistään mitään hyötyä vian etsinnässä?
Suuttimien korjausarvot ovat kylläkin hieman yläkanttiin, tuntuivat tosin vaihtelevan jonkin verran. Ensimmäisellä kerralla ajon jälkeen näytti yksin suutin jopa yli 4 plussaa. Pari muutakin taisi olla yli kolmen, ei muistikuvaa oliko miinusta vai plussaa. Tässä yksi kuva koeajojen jälkeen: https://imgur.com/XZ6BJTG Ykkönen oli alkuun se selkeästi huonoin, mutta tuossa kuvassa kuitenkin huonoimman paikka vaihtunut :think Selviääkö noista arvoista jo jotain?
En saanut ainakaan livedatan mukaan älyttömiä eroja engine speedin ja turbine speedin välille, välillä jopa menivät käsikädessä. Tässä esimerkki: https://imgur.com/lkKi3Bt Onko tuon output speedin ja turbine speedin tarkoitus olla noin paljon erillään toisistaan lukko kytkettynä? Tuntui että ne menivät käsikädessä jos ei ollut turbiinilukko päällä. Ainakin lukko tuntui kytkeytyvän ihan normaalisti, jopa INPA sen olevinaan tunnisti. Kyllähän tuossa laatikossa alkaisi olla öljynvaihto jo ajankohtainen muutenkin, kannattaisikohan sillä jopa aloittaa? :think
Tuossa Gear Conditions valikossa huomasin että kun vaihde on mennyt vitoselle, niin jää lukemaan tuo Changing Up (gear): https://imgur.com/FYwzoLj Liekkö siihen sitten jää vaan edellinen tapahtuma, jäi tuokin Changing Down kun vaihtoi kepistä itse pienempää.
Laatikon valikossa, jossa näkyy kaikkien renkaiden nopeudet huomasin, että oikea etupyörä vähän heittelee nopeutta. Sanoisin että kun muut renkaat näyttää tasaista 90km/h niin se yksi heittelee noin 88-92 akselilla. Samassa valikossa myöskin oli jokin Electronic Pressure Controller EDS 4. En oikein ottanut selvää edes googlesta mikä tämä on. Mutta joskus, ei niinkään pätkimällä vaan pari kertaa huomasin kun arvo näytti nollaa, ja sitten tulikin taas kohta takaisin. Liekkö mitään tärkeää?
https://www.youtube.com/watch?v=SPDx2aO3tCI Kuvasin vielä pienen videon, jossa näkyy tuo kevyellä kaasulla kiihdytys satasen vauhdista ja se kierrosten tippuminen kun alkaa kiihdtyttämään. Näyttääkö normaalilta? On tosiaan niin tuore auto itselle ja matka-ajoa takana vaan vähän, niin perstuntuma tuohon laatikon toimintaan noissa nopeuksissa on vähäistä. Toki nyt sitten mahdollisen vian takia pää ylikierroksilla käyden koitettu ottaa siitä tolkkua
En enää itekään ole varma kuvittelenko kaiken, vai onko tässä oikeasti vikaa. Nykiminen ei ole hävinnyt mihinkään, mutta ehkä tätä on tullut mietittyä nyt liikaa parin päivän aikana. Helpottaisi vaan tietää johtuuko nykiminen laatikosta vai moottorista. Hankala myöskin livedatasta ottaa selkoa notkuuko siellä jokin arvo kun auton saa nykimään. Oisko noista mistään mitään hyötyä vian etsinnässä?
Comment