Tulipa itsekkin tarkastettua laatikon öljymäärä. Tai siis yritettyä Tein kuten ohjeissa sanotaan, eli kävin kaikki vaihteet varmuuden vuoksi useampaan kertaan läpi auton käydessä ja keppi P- asentoon ja auton alle täyttöroppua aukomaan. Inpalla katsoin niin lämmöt oli sen mukaan laatikossa noin 46 astetta ja laatikon öljypohja oli kättä lämpimämpi, muttei ollenkaan kuuman tuntuinen.
Noh proppu kun napsahti auki niin hetken aikaa jo luulin avanneeni moottorin öljypropun. Öljyä meinaan lenti aivan samallalailla kaaressa varmaan pari kolme desiä reisille, ennen kuin kerkesin tökätä proppua takaisin paikalleen.
Hämmennyksen laannuttua kävin vielä vatkaamassa keppiä joka suuntaan mihin sitä vaan saa sotkettua ja uudelleen kokeilemaan. Tässä vaiheessa öljyt olivat noin 48 asteiset. Ja taas sama homma. Öljyä tulvii ulos koko reijän täydeltä.
Mikä meni vikaan vai onko öljyä tungettu aivan liikaa laatikkoon? Jos jotain positiivista tästä etsii niin öljyt ei haise ollenkaan palaneelle, tosin aika tummat ne ovat.
Noh proppu kun napsahti auki niin hetken aikaa jo luulin avanneeni moottorin öljypropun. Öljyä meinaan lenti aivan samallalailla kaaressa varmaan pari kolme desiä reisille, ennen kuin kerkesin tökätä proppua takaisin paikalleen.
Hämmennyksen laannuttua kävin vielä vatkaamassa keppiä joka suuntaan mihin sitä vaan saa sotkettua ja uudelleen kokeilemaan. Tässä vaiheessa öljyt olivat noin 48 asteiset. Ja taas sama homma. Öljyä tulvii ulos koko reijän täydeltä.
Mikä meni vikaan vai onko öljyä tungettu aivan liikaa laatikkoon? Jos jotain positiivista tästä etsii niin öljyt ei haise ollenkaan palaneelle, tosin aika tummat ne ovat.
Comment