Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 jarrut täristää taas?! | KORJAAMO KEIKKA TEHTY

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • peto2
    BTCF Member
    • Jan 2007
    • 8257
    • Järvikylä (Nakkila)

    Originally posted by marcus_108 View Post
    Joku paremmin e39 etupäähän perehtyny tietää paremmin kun minä (6kk vasta omistanu bemmin) mutta eikös noi väljät reaktiotangotkin voi aiheuttaa rattiin täryä, ja miks ei sitä sit talvella tunnu niin josko noi yli-isot löysät renkaat söis sitä täryä osaksi pois...:think
    reaktiotankojen puslat on ylivoimaisesti suurin jarrutärinöiden aiheuttaja.
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.

    Comment

    • marcus_108
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2012
      • 578
      • Hyllykallio

      Originally posted by peto2 View Post
      reaktiotankojen puslat on ylivoimaisesti suurin jarrutärinöiden aiheuttaja.
      no näin muistelin jostain täällä voorumilla lukeneeni..
      Saab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
      Ford Mondeo 1.8 Stw -01

      Ex:
      E39 523i touring -99
      Opel kadett E 1.6 -89
      Seat Toledo 1.8 -92
      Toyota corolla Lb 1.6 -87
      Vw passat farkku 1.8 -99

      Comment

      • Pmak
        Bimmer Rookie
        • Nov 2006
        • 178
        • Lahti

        Lähinnä osuva topikki, vaikkei varmaankaan käsittele aivan näin perusteita. Muttasiis, syttyi se jarruvikavalo ja jarrunestettä löytyy eli ilmeisesti palat kuluneet liiaksi. Ajattelin sitten samalla teettää koko remontin, mutta mitkäs ihmeen levyt + palat tuonne sitten menee?

        Auto siis vm. 96 523i. Meneekö vaikka nuo:

        http://www.autoteile55.de/product_in...roducts_id=349 ?

        Mistä muualta vois katella edukkaita jarrusettejä?

        Comment

        • peto2
          BTCF Member
          • Jan 2007
          • 8257
          • Järvikylä (Nakkila)

          Originally posted by Pmak View Post
          Lähinnä osuva topikki, vaikkei varmaankaan käsittele aivan näin perusteita. Muttasiis, syttyi se jarruvikavalo ja jarrunestettä löytyy eli ilmeisesti palat kuluneet liiaksi. Ajattelin sitten samalla teettää koko remontin, mutta mitkäs ihmeen levyt + palat tuonne sitten menee?

          Auto siis vm. 96 523i. Meneekö vaikka nuo:

          http://www.autoteile55.de/product_in...roducts_id=349 ?

          Mistä muualta vois katella edukkaita jarrusettejä?
          jos ei hienoa nimeä kaipaa niin atp-autoteile.eu ostin tuolta tyyliin halvimman noname 115€ setin (levyt joka nurkkaan, palat, käsijarrukengät ja asennussarjat) ja ainakin sen mitä ko. auto mulla vielä oli n.7000km jarrut toimi moitteetta. ei täristäny eikä vinkunu
          F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
          ex:
          E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
          Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
          Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
          Nakkaa privaa jos tarvetta.

          Comment

          • Pmak
            Bimmer Rookie
            • Nov 2006
            • 178
            • Lahti

            Originally posted by peto2 View Post
            jos ei hienoa nimeä kaipaa niin atp-autoteile.eu ostin tuolta tyyliin halvimman noname 115€ setin (levyt joka nurkkaan, palat, käsijarrukengät ja asennussarjat) ja ainakin sen mitä ko. auto mulla vielä oli n.7000km jarrut toimi moitteetta. ei täristäny eikä vinkunu
            Kiitoksia! Jos vielä kehtaisit rautalangasta mahdolliselle idiootille vääntää, että minkä kokoiset sinne mahtuu? Meinaan kun noissa paksuuksissa aika heittoja?

            Comment

            • peto2
              BTCF Member
              • Jan 2007
              • 8257
              • Järvikylä (Nakkila)

              Originally posted by Pmak View Post
              Kiitoksia! Jos vielä kehtaisit rautalangasta mahdolliselle idiootille vääntää, että minkä kokoiset sinne mahtuu? Meinaan kun noissa paksuuksissa aika heittoja?
              etulevy 296X22mm ja takana 298X10mm tai 298X20mm riippuen onko jäädytetyt vai ei :think
              F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
              ex:
              E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
              Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
              Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
              Nakkaa privaa jos tarvetta.

              Comment

              • Pmak
                Bimmer Rookie
                • Nov 2006
                • 178
                • Lahti

                Originally posted by peto2 View Post
                etulevy 296X22mm ja takana 298X10mm tai 298X20mm riippuen onko jäädytetyt vai ei :think
                Noniin! Tätä mie just ajoin vähän takaa Mistäs sen sitten tietää? Tai paremminkin miten ne erottaa? Vaihtuukohan se jotenkin vuosimallin mukaan..

                RealOEM tarjoaa taakse 298X10 ja sitten 298X20 tulee S100A paketin, eli Usable load increase. Vai voiko tuota järeämpää levyä olla muutenkin? Eikait tämä nyt oikeasti voi olla näin vaikea

                Voiko tuon vaan mitata? Eli rengas irti ja levyn paksuus?

                Comment

                • peto2
                  BTCF Member
                  • Jan 2007
                  • 8257
                  • Järvikylä (Nakkila)

                  Originally posted by Pmak View Post
                  Noniin! Tätä mie just ajoin vähän takaa Mistäs sen sitten tietää? Tai paremminkin miten ne erottaa? Vaihtuukohan se jotenkin vuosimallin mukaan..

                  RealOEM tarjoaa taakse 298X10 ja sitten 298X20 tulee S100A paketin, eli Usable load increase. Vai voiko tuota järeämpää levyä olla muutenkin? Eikait tämä nyt oikeasti voi olla näin vaikea

                  Voiko tuon vaan mitata? Eli rengas irti ja levyn paksuus?

                  http://www.realoem.com/bmw/showparts...36&hg=34&fg=10
                  jäähdyttämätön


                  jäähdytetty


                  random kuvia jarrulevyistä, ei e39 levyjä mutta näet eron.
                  F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                  ex:
                  E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                  Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                  Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                  Nakkaa privaa jos tarvetta.

                  Comment

                  • Pmak
                    Bimmer Rookie
                    • Nov 2006
                    • 178
                    • Lahti

                    Originally posted by peto2 View Post
                    .
                    Kiitos Tulee taas ääliöolo Muttajoo, ehkä se nyt tästä selviää!

                    KIITOS!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎