E39 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clavurion
    replied
    Originally posted by hapaa_ View Post
    ihan mielenkiinnosta kysyn.. Elikkä mulla on tollanen indiviual e39 ja iskaritolpan merkkikilves lukee numerot 375/1 :think Onko se nyt niin että näitä keltaasia individualeja olis toi 375 ja mun oma olis ensimmäinen niistä, vai menikö ihan mettään tää mun arvaus
    Eiköhän se kuitenkin tarkoita värikoodia.

Leave a comment:

• Haju69
    replied
    Originally posted by hapaa_ View Post
    ihan mielenkiinnosta kysyn.. Elikkä mulla on tollanen indiviual e39 ja iskaritolpan merkkikilves lukee numerot 375/1 :think Onko se nyt niin että näitä keltaasia individualeja olis toi 375 ja mun oma olis ensimmäinen niistä, vai menikö ihan mettään tää mun arvaus
    Ymmärtääkseni se 1 tarkoittaa sävyä jos sen tilalla on vaikka "2" niin sävy on hieman erilainen.

Leave a comment:

• hapaa_
    replied

Leave a comment:

• Haju69
    replied
    Originally posted by Lakeson View Post
    M52:ssa paisari on kuskin puolella.
    Eli vasen puoli. Oikea apukuskin puoli ja vasen kuskin puoli olettaen että ratti on vasemmalla. Eli että ratti on niinkuin yleensä suomessa.

Leave a comment:

• Lakeson
    replied
    Originally posted by Tsuissi View Post
    Paisarihan on vasemmalla puolella, näin kun autoista puhutaan...?
    M52:ssa paisari on kuskin puolella.

Leave a comment:

Working...
X