E39 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lapa735ia
    replied
    Originally posted by John Doe View Post
    Eikö kukaan muka ole tutustunut touringin pesulaitteistoon..?
    Sulla hieman uudempi kuin oma, mutta ei todennäköisesti merkitystä.
    Omassani ainakin on oma pumppu eteen ja taakse. Säiliöhän löytyy kun otat vänkärin puolelta edestä sisälokaria raolleen takaosasta. Siinä heti säiliön etupuolella näkyy pumput.

    Itsellä heitti yks kaks pelaamasta tuulilasin pumppu, mutta käyttelin vain liittimet pumpulta irti, niin alkoi pelaamaan. Oli liittimen päälle ainakin kertynyt schaissee, joten oli pelkästään kosketusvikaa.

    Leave a comment:


  • deezaye
    replied
    Originally posted by Kessu87 View Post
    Epälinkin että myyjä laskettelee omiaan.
    Kiitos varmistuksesta.
    Saahan siitä avaimesta auton perustiedot näkyville kuitenkin... Ei mun ainakaan tarvinnut Autokeskuksessa kun törkätä avain lukijaan, niin tuli malli, vuosimalli, kilsat yms heti tietokoneen näytölle... Ehkäpä se myyjä tarkoitti juuri noita tietoja....

    Leave a comment:


  • deezaye
    replied
    Originally posted by John Doe View Post
    Eikö kukaan muka ole tutustunut touringin pesulaitteistoon..?
    Pumpusta en tiedä, mutta Exclusive paketti sisältää valkoiset vilkut, erikoisvanteet, automaatti-ilmastoinnin, suksipussin, xenon-valot, sadetunnistimen, CD-vaihtajan ja nahkaverhoilun.

    Leave a comment:


  • John Doe
    replied
    E39 525i Touring -01

    Originally posted by John Doe View Post
    Pari kysymystä kyseisestä kärrystä:

    1. Takalasinpesuri ei toimi (pyyhkijä toimii). Onko tälle omaa pumppua (ilmeisesti on, kun tuntuisi sulakekin olevan, mutta en kyllä realoemista löytänyt)?
    2. Mitäs tuo varustepaketti 980 EXCLUSIVE PACKAGE pitää sisällänsä?
    Eikö kukaan muka ole tutustunut touringin pesulaitteistoon..?

    Leave a comment:


  • väiski525
    replied
    missä mättää kun laittaa takalasin lämppärin päälle niin radiokanava rupee rätisemään :think ei kuulu enää ollenkaan kun törkkää päälle (ei siinä että näillä keleillä sitä tarvitsisi mutta vahingossa pistin päälle ja huomasin että rupee rätisemään) ja sigun liikutin kyseessä

    Leave a comment:


  • kaikkone
    replied
    Originally posted by Henkka90 View Post
    osa nro 2

    Onko sitten tuo osa nro 10 "taaempi tukivarsi", kertoivat moisen olevan kanssa aiheuttamassa klappia.

    Leave a comment:


  • Korpraali
    replied
    Tapahtui ihmejuttu tuossa äskettäin, eli huomasin että etuovet eivät mene avaimen napista eikä sisältä napista lukkoon. Takaovet kyllä menee. Missä mahtaa piileä syy? :think

    e: Ei tapahdu etuovien lukoille kyllä avaimesta kääntämälläkään mitään. Miten mahtaa olla mahdollista että kummatkin menevät mykäksi samaan aikaan?
    Last edited by Korpraali; 12-05-2011, 18:56.

    Leave a comment:


  • _Rontti
    replied
    onko e39.n jalkotilassa joku lämpötilan tunnistin? autossa ilmastointi päällä, kylmää tulee kyllä kojelaudan suulakkeista. mutta tuulilasille ja jalkotilaan tulee lämmintä/kuumaa. säädin rulla sinisellä ja säätimet säädetty 19,5 asteeseen. mikäs mättää? meinaa jalat vähän hikoilla kun kokoajan tulee kuumaa. autosta kyllä se ilmanhaistelinjan tuuletin rikki, seon kyllä tilattu ja on tulossa. mutta vaikuttaako se jalkatilan puhalluslämpöön?

    Leave a comment:


  • Henkka90
    replied
    Originally posted by kaikkone View Post
    Noniin, narinahelatkin pitäis vaihtaa. Mitäs kaikkea tuossa samassa operaatiossa kannattaisi vaihtaa takapäästä? Ja voisko joku osoittaa kuvista mitä nuo narina helat nyt oikeasti on :F
    osa nro 2

    Leave a comment:


  • kaikkone
    replied
    Originally posted by kaikkone View Post
    Jeejee jerrykotton.

    Mega-autosta soittelivat masentavia puheluita.
    iskarin alapää halki -> pystyy ajamaan juu, mutta..
    pakosarjan sydämenmuotonen osa halki -> voi tippua koskavain?
    Pyörännapa niin ruostunu kiinni että ei vaihto onnistu päivässä & vetarin pultit nylppääntyny niin että ei vaihto onnistu päivässä. -> tuskaa lompakolle.
    Noniin, narinahelatkin pitäis vaihtaa. Mitäs kaikkea tuossa samassa operaatiossa kannattaisi vaihtaa takapäästä? Ja voisko joku osoittaa kuvista mitä nuo narina helat nyt oikeasti on :F

    Leave a comment:


  • Kessu87
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Ei mistään e39 avaimesta, tämä pätee uudempiin autoihin.
    Epälinkin että myyjä laskettelee omiaan.
    Kiitos varmistuksesta.

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by Kessu87 View Post
    Saako prefacelift avaimesta huoltotietoja esille merkkiliikkeessä?
    Ei mistään e39 avaimesta, tämä pätee uudempiin autoihin.

    Leave a comment:


  • Kessu87
    replied
    Saako prefacelift avaimesta huoltotietoja esille merkkiliikkeessä?

    Leave a comment:


  • kaikkone
    replied
    Jeejee jerrykotton.

    Mega-autosta soittelivat masentavia puheluita.
    iskarin alapää halki -> pystyy ajamaan juu, mutta..
    pakosarjan sydämenmuotonen osa halki -> voi tippua koskavain?
    Pyörännapa niin ruostunu kiinni että ei vaihto onnistu päivässä & vetarin pultit nylppääntyny niin että ei vaihto onnistu päivässä. -> tuskaa lompakolle.

    Leave a comment:


  • Simppaa
    replied
    Originally posted by deezaye View Post
    Merkkiliikkeestä niitä kai vaan saa. Omassani on 3 anturia rikki, ja kävin kyselemässä hintaa, niin 166e / kpl. Päätin, että pärjään ilman tutkaa, kun on tähänki asti pärjätty
    http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...m=140447692172 30e kpl ja postikulut 10e. Tilasin itse kaksi ja anturit toimii (530da touring-02)

    E: Kutsu takaisin, käy vain faceliftiin.. http://cgi.ebay.de/BMW-PDC-E39-Parks...-/130426899889 tuossa prefacelift.
    Nuo anturit ei sitten käy sedanissa taakse ainakaan tekstin mukaan(?)
    Last edited by Simppaa; 11-05-2011, 22:10.

    Leave a comment:

Working...
X