E39 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijuko
    replied
    Originally posted by Magirus View Post
    Eikö kellään oo tohon mankkavikaan apuja? Vituttaa kun joka kerta pärähtää paska housuun kun radio parkasee.. Ja joutuu balanssit ja faaderit säätään uusiks

Tuolla sigun punaisella ohjeella löytyy...
    Last edited by mijuko; 28-03-2011, 18:32.

Leave a comment:

• Haju69
    replied

Eikö kellään oo tohon mankkavikaan apuja? Vituttaa kun joka kerta pärähtää paska housuun kun radio parkasee.. Ja joutuu balanssit ja faaderit säätään uusiks
    Se mankka härö oli jokin tyyppi vika, mutta en nyt muista mikä siihen auttoi. Vai pitikö se soitin vaihtaakin jopa.

Leave a comment:

• Magirus
    replied
    Originally posted by baku View Post
    Eikös noita korjaussatseja saa ihan marmorilta? Vuosi sitten remppasin e32:n tandemin ja valmis satsi mulla tuohon oli. Josku aiemmin koitin tuon mainitsemasi tiivisteen korvata normi o-renkalla, mutta ilman siinä ympärillä olevaa tukirengasta ei kestoikä tainnut olla muutamaa tuntia suurempi.
    Hmm.. Varkaudessa sitten kustiin mua linssiin kun ei kuulemma ollut saatavilla :S Tosiaan, itsekin kokeilin kolmea eri rengasta ennen kun onnistu.. Ei oo kyllä mitään vikaa vielä ollut vaikka 10tkm ajan siellä on jo ollut.

Leave a comment:

• baku
    replied
    Mikähän tuolta pumpusta sitten menee sököksi? Meinaan yhden ZF:n "tandem" pumpun joskus korjasin itse kun syletti maksaa "korjatusta" pumpusta 150e ja antaa vaihdossa oma.. Kavitoi koko ajan eikä jaksanut tehostaa. Purin sitten osiin ja semmonen yksinkertanen muottiinvalettu kumitiivistehän sieltä oli pykinyt. Soittelin sitten ZF:lle niin eivät kuulema yksityiselle saa myydä moista tiivistettä koska Suomessa ei saa itse noita korjata. Tiivistesatsin hinta ois ollu jotain 20e tietämille. Vitutuksissani tein sitten itse sinne tiivisteen ja ainakin 10tkm ajan pelannut ongelmitta, ei kavitoi eikä falskaa...
    Eikös noita korjaussatseja saa ihan marmorilta? Vuosi sitten remppasin e32:n tandemin ja valmis satsi mulla tuohon oli. Josku aiemmin koitin tuon mainitsemasi tiivisteen korvata normi o-renkalla, mutta ilman siinä ympärillä olevaa tukirengasta ei kestoikä tainnut olla muutamaa tuntia suurempi.

Leave a comment:

• Haju69
    replied
    Originally posted by asdf1 View Post
    Kattelin tosta autostudiosta, mutta eihän mulla oo aavistustakaan millanen se johtosarja kuuluis olla.

Kehtaakko linkittää oikeeseen paikkaan. Auton vm on 99.. Jos sillä mitää väliä on. Rattinappeja tai muita härpäkkeitä ei oo.
    Vois olla tämä. http://www.autostudio.fi/tarvikkeet-...-isojohto.html Nyt en tarkalleen muista. Ja kun on nuo autostudion sivut näköjään päivitetty niin on vähän hakemista. Mutt parhaiten varmaan selviää autostudiolta jos laitat sähköpostia tai soitat sinne. Että mikä johtosarja sopii varmasti ja löytyykö siihen sitä 1-din soittimelle adapteria... Mutta on niitä tosiaan muitakin paikkoja mistä ostaa, itse muistaakseni jostain muualta ostin, mut en enää muista mistä. Googleen 1-DIN soitin adapteri BMW E39

Leave a comment:

• asdf1
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Adapteri johtosarja väliin ja kehikko esim 1-din soittimelle. Muuta ei tarvii. Niitä nyt myydään siellä täällä nettiä.

Edit: esim. autostudio
    Kattelin tosta autostudiosta, mutta eihän mulla oo aavistustakaan millanen se johtosarja kuuluis olla.

Kehtaakko linkittää oikeeseen paikkaan. Auton vm on 99.. Jos sillä mitää väliä on. Rattinappeja tai muita härpäkkeitä ei oo.

Leave a comment:

• peltone
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Adapteri johtosarja väliin ja kehikko esim 1-din soittimelle. Muuta ei tarvii. Niitä nyt myydään siellä täällä nettiä.
    Ja soittimesta riippuen niin saa johtosarjalla myös rattinapit toimimaan jos sellasia löytyy.

Leave a comment:

• Haju69
    replied
    Originally posted by asdf1 View Post
    Onko missään hyviä ohjeita jossa opastetaan miten vaihdetaan perus kasettimankan tilalle normaali cd-soitin? Ja mistä niitä kehikkoja saa joka peittää loput siitä reiästä?

nykynen setuppi on -> http://i18.tinypic.com/4u94kkz.jpg

Edit: esim. autostudio
    Last edited by Haju69; 28-03-2011, 11:03.

Leave a comment:

• asdf1
    replied
    Onko missään hyviä ohjeita jossa opastetaan miten vaihdetaan perus kasettimankan tilalle normaali cd-soitin? Ja mistä niitä kehikkoja saa joka peittää loput siitä reiästä?

nykynen setuppi on -> http://i18.tinypic.com/4u94kkz.jpg

Leave a comment:

• Magirus
    replied
    Originally posted by Henkka90 View Post
    mulla e36sessa mourahteli tehostin kans samanlailla..pumppu pukkasi korkin kautta öljyt pikkuhiljaa pihalle ja sotki tosiaan letkut lähistöltä.hammastangon vaihdoin tuloksetta että kyllä se taitaa sullaki olla pumppu sökö..
    Mikähän tuolta pumpusta sitten menee sököksi? Meinaan yhden ZF:n "tandem" pumpun joskus korjasin itse kun syletti maksaa "korjatusta" pumpusta 150e ja antaa vaihdossa oma.. Kavitoi koko ajan eikä jaksanut tehostaa. Purin sitten osiin ja semmonen yksinkertanen muottiinvalettu kumitiivistehän sieltä oli pykinyt. Soittelin sitten ZF:lle niin eivät kuulema yksityiselle saa myydä moista tiivistettä koska Suomessa ei saa itse noita korjata. Tiivistesatsin hinta ois ollu jotain 20e tietämille. Vitutuksissani tein sitten itse sinne tiivisteen ja ainakin 10tkm ajan pelannut ongelmitta, ei kavitoi eikä falskaa...

Leave a comment:

• Henkka90
    replied

2. Tehostaja kuulemma hiukan hukkaa öljyä, rajalla pumppu mourahtaa jos kääntää sinne asti. Johtuuko tuosta öljyvuodosta vai onko pumppu tiensä päässä? Säiliöltä yms. lähtevät letkuhan tuota näyttäisi olevan märkiä.
    mulla e36sessa mourahteli tehostin kans samanlailla..pumppu pukkasi korkin kautta öljyt pikkuhiljaa pihalle ja sotki tosiaan letkut lähistöltä.hammastangon vaihdoin tuloksetta että kyllä se taitaa sullaki olla pumppu sökö..

Leave a comment:

• Magirus
    replied
    Nonniih, nyt oltais sitten tyytyväisiä E39 omistajia ja onhan se pakko sanoa että makialtahan se kyyti noitten hiukan vanhempien vitosten ja kolmosten jälkeen tuntuu Muutama pikku kysymys olis mihin koitin jo söörtsilläkin vähän vastausta etsiä:

1. Apparin puolen takalasi ei nouse/laske. Kyseessä siis sähköllä toimiva. Sen verran myyjä näytti että kun kytkintä hipasee niin mitään ei tapahdu mutta ilkeää rutinaa sieltä tuntui lähtevän. Onko menossa koko nostin uusiksi vai voiko vanhalle vielä tehdä jotain?

2. Tehostaja kuulemma hiukan hukkaa öljyä, rajalla pumppu mourahtaa jos kääntää sinne asti. Johtuuko tuosta öljyvuodosta vai onko pumppu tiensä päässä? Säiliöltä yms. lähtevät letkuhan tuota näyttäisi olevan märkiä.

3. Radio heittää balanssin ja faaderin joka kerta ihan toiseenlaitaan kun auton sammuttaa sekä volyymi on melko kovallaan joka kerta kun laittaa virrat päälle. Autossa business c-kasetti mankka

Leave a comment:

• jukkae
    replied
    Originally posted by hapaa_ View Post
    Syttyykö mittaristoon polttimovika tai jotain muuta valoa jos laittaa xenonit e39? Joissain autoissa tekee näin, mites bemareissa :think Itsellä jälkiasennetut hellan umpiot...
    Ja tarvii vissiin jonkun adapterin tolle xenonpolttimolle?
    Jos on pieni ajotietokone niin ei syty ilmotuksia mutta isossa syttyy yleensä.

Leave a comment:

• hapaa_
    replied
    Syttyykö mittaristoon polttimovika tai jotain muuta valoa jos laittaa xenonit e39? Joissain autoissa tekee näin, mites bemareissa :think Itsellä jälkiasennetut hellan umpiot...
    Ja tarvii vissiin jonkun adapterin tolle xenonpolttimolle?
    Last edited by hapaa_; 27-03-2011, 21:47.

Leave a comment:

• Boiga
    replied
    Tuota kiinteiden penkkien tilalle taittuvat ongelmaa tutkineena totesin että hieman liian iso urakka toki ei mahdoton, peltiä hieman pois ja porailla saranoille kiinnikkeet ja saada kaikki vielä istumaan originaaleille paikoille... Ja ottaen huomioon että taittuvan mallin takapenkki on huonompi istua kuin kiintee (tai selkänojahan se ainoa ero onkin, mutta paremmin tukea tuossa kiinteässä)

Leave a comment:

Working...
X