Originally posted by keeke
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by KuPa View PostMoikka! Jollain täällä on varmaan samanmoisessa pelissä kun allekirjoittaneella tehoja about 250hv 600nm?? Mulle ois softan päivityksella moiset luvut tarjolla, mietinkin vaan että mitenköhän mahtaa loota kestää ja mitkäköhän muut paikat joutuu "liika" koville tolla väännollä..?? :think siis loppujenlopuksi onko liikaa??
Se kestävyys on taas kuljettajasta kiinni, lastutetulla autolla voi ajaa muutenkin kuin on-off.
Leave a comment:
-
Moikka! Jollain täällä on varmaan samanmoisessa pelissä kun allekirjoittaneella tehoja about 250hv 600nm?? Mulle ois softan päivityksella moiset luvut tarjolla, mietinkin vaan että mitenköhän mahtaa loota kestää ja mitkäköhän muut paikat joutuu "liika" koville tolla väännollä..?? :think siis loppujenlopuksi onko liikaa??
Leave a comment:
-
Originally posted by heikoin View PostHaluaisin -96 528i:hin vähän lisää ääntä ja oon nyt katellut uusia äänenvaimentimia. Nopeasti katsottuna autossa on vierekkäin 2 vaimennin pönttöä. Onko molemmat pöntöt suorassa yhteydessä toisiinsa? Tarkoitan, että jos vaihdan vapaammin virtaavaan vaimentimeen niin täytyykö molemmat vaimennnin pöntöt irrottaa?
Ja käsittääkseni tuossa on vielä yksi vaimennin ennen noita kahta viimeistä vierekkäin olevaa pönttöä. Onko mitään hyötyä vaihtaa pelkästään takapönttöä, vai täytyykö vaihtaa putkea pidemmältäkin matkalta?
Ja saa ehdottaa edullista sopivan äänekästä vaimenninta. En halua pörinäputkea vaan "sopivan äänekkään putken"Putken joka tuo kutoskoneen murinat esille.
Marteliuksen putkea olen vähän ajatellut. Mitä mieltä tästä?
http://www.martelius.com/index.php?m...oduct=S039-BPRE39:ssä on kuitenkin hyvät vaimennukset.
Leave a comment:
-
Haluaisin -96 528i:hin vähän lisää ääntä ja oon nyt katellut uusia äänenvaimentimia. Nopeasti katsottuna autossa on vierekkäin 2 vaimennin pönttöä. Onko molemmat pöntöt suorassa yhteydessä toisiinsa? Tarkoitan, että jos vaihdan vapaammin virtaavaan vaimentimeen niin täytyykö molemmat vaimennnin pöntöt irrottaa?
Ja käsittääkseni tuossa on vielä yksi vaimennin ennen noita kahta viimeistä vierekkäin olevaa pönttöä. Onko mitään hyötyä vaihtaa pelkästään takapönttöä, vai täytyykö vaihtaa putkea pidemmältäkin matkalta?
Ja saa ehdottaa edullista sopivan äänekästä vaimenninta. En halua pörinäputkea vaan "sopivan äänekkään putken"Putken joka tuo kutoskoneen murinat esille.
Marteliuksen putkea olen vähän ajatellut. Mitä mieltä tästä?
Leave a comment:
-
Originally posted by Bmw Master View PostAika paha jos ainut autoIlman jarrujako vie ne satulat passivointiin?
Ei mutta, ostaa halvalla käytetyt jostain purkaamolta ja kunnostaa ne, myy sitten vanhat tai kunnostaa nekin myöhemmin niin menee ainakin kaupaksi.
Leave a comment:
-
Originally posted by mijuko View PostHelppo vaihtaa.. rengas linkkuun ruuvit irti ja uutta tilalle.
Ihan parkkisprojekti, mutta kallista muovia
HUPS! linkissä OIKEAN puoleinen osa!!! ELI osanro. 51-71-2-694-899 vasemmalle!
Kallista näyttää tosiaan muovinpalanen olevan...
Leave a comment:
-
Originally posted by Supa View PostMiksi? Kustannustehokkain ratkaisu on purkaa satulat, puhaltaa ja käyttää passivoinnissa tai maalata.
Tämän jälkeen uusilla tiivisteillä kasaan ja mikäli jossain männässä oli ruostevikaa niin uusii tarvittaessa.Ilman jarrujako vie ne satulat passivointiin?
Leave a comment:
-
Originally posted by qazzu View PostKertokaapa viisaammat, onko M-puskurin alla kulmissa olevat muovipalaset vaihdettavissa helposti? Vasemman puoleinen ottanut osumaa. Kurkottelin auton alle ja näyttäisi, että olisi ruuveilla tms. kiinni. Mutta, millähän nimellä tuommoista lähtisi metsästämään, ei realoem.comista löytynyt kyllä mitään sopivaa. Ohessa vielä kuva selventämään, mistä kohdasta kyse.
Ihan parkkisprojekti, mutta kallista muovia
HUPS! linkissä OIKEAN puoleinen osa!!! ELI osanro. 51-71-2-694-899 vasemmalle!Last edited by mijuko; 23-03-2011, 18:13.
Leave a comment:
-
Kertokaapa viisaammat, onko M-puskurin alla kulmissa olevat muovipalaset vaihdettavissa helposti? Vasemman puoleinen ottanut osumaa. Kurkottelin auton alle ja näyttäisi, että olisi ruuveilla tms. kiinni. Mutta, millähän nimellä tuommoista lähtisi metsästämään, ei realoem.comista löytynyt kyllä mitään sopivaa. Ohessa vielä kuva selventämään, mistä kohdasta kyse.
Leave a comment:
-
Originally posted by baier4ever View PostPitäisi nuo satulatkin vaihtaa niin mistä olette noita tilanneet / ostaneet?
Tämän jälkeen uusilla tiivisteillä kasaan ja mikäli jossain männässä oli ruostevikaa niin uusii tarvittaessa.
Leave a comment:
Leave a comment: