E39 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Clavurion
    replied
    Originally posted by keeke View Post
    Kysymys ois ehkä voinnut olla saako jollain lailla sopimaan?
    Ei ilman rälläkkää ja hitsausvehkeitä.

    Leave a comment:


  • keeke
    replied
    Originally posted by Rahu View Post
    No ei ihan.
    Kysymys ois ehkä voinnut olla saako jollain lailla sopimaan?

    Leave a comment:


  • Rahu
    replied
    Originally posted by keeke View Post
    sopiiko kippaavat takapenkit suoraan kiinteän tilalle?
    No ei ihan.

    Leave a comment:


  • keeke
    replied
    sopiiko kippaavat takapenkit suoraan kiinteän tilalle?

    Leave a comment:


  • Esal
    replied
    Originally posted by KuPa View Post
    Moikka! Jollain täällä on varmaan samanmoisessa pelissä kun allekirjoittaneella tehoja about 250hv 600nm?? Mulle ois softan päivityksella moiset luvut tarjolla, mietinkin vaan että mitenköhän mahtaa loota kestää ja mitkäköhän muut paikat joutuu "liika" koville tolla väännollä..?? :think siis loppujenlopuksi onko liikaa??
    Pakkoko se 600nm siitä on ottaa, se kun on vielä jos ei ihan piikki, niin aika nyppylä kuitenkin 1500-2000 välillä jos dynokäyränä katsoo. Varsinkin kun automaatti, se väännöntunne hukkuu momentinmuuntimeen. Suuttimet riittää n.230hv erään tunnetun säätäjän bmw-moottori tietopaketin mukaan.

    Se kestävyys on taas kuljettajasta kiinni, lastutetulla autolla voi ajaa muutenkin kuin on-off.

    Leave a comment:


  • KuPa
    replied
    Moikka! Jollain täällä on varmaan samanmoisessa pelissä kun allekirjoittaneella tehoja about 250hv 600nm?? Mulle ois softan päivityksella moiset luvut tarjolla, mietinkin vaan että mitenköhän mahtaa loota kestää ja mitkäköhän muut paikat joutuu "liika" koville tolla väännollä..?? :think siis loppujenlopuksi onko liikaa??

    Leave a comment:


  • Rise
    replied
    Originally posted by heikoin View Post
    Haluaisin -96 528i:hin vähän lisää ääntä ja oon nyt katellut uusia äänenvaimentimia. Nopeasti katsottuna autossa on vierekkäin 2 vaimennin pönttöä. Onko molemmat pöntöt suorassa yhteydessä toisiinsa? Tarkoitan, että jos vaihdan vapaammin virtaavaan vaimentimeen niin täytyykö molemmat vaimennnin pöntöt irrottaa?

    Ja käsittääkseni tuossa on vielä yksi vaimennin ennen noita kahta viimeistä vierekkäin olevaa pönttöä. Onko mitään hyötyä vaihtaa pelkästään takapönttöä, vai täytyykö vaihtaa putkea pidemmältäkin matkalta?

    Ja saa ehdottaa edullista sopivan äänekästä vaimenninta. En halua pörinäputkea vaan "sopivan äänekkään putken" Putken joka tuo kutoskoneen murinat esille.

    Marteliuksen putkea olen vähän ajatellut. Mitä mieltä tästä?
    http://www.martelius.com/index.php?m...oduct=S039-BPR
    Omasta mielestäni magnaflow:n pönttö on varsin hyvä hinta/laatu suhteeltaan. Resonoi tosin hiukka liikaa n. 2000rpm:n tienoilla, mutta ominaisuus ainoastaan kapealla kierrosalueella. Ajaa hiukka alle tai yli 2000rpm niin toimii hienosti E39:ssä on kuitenkin hyvät vaimennukset.

    Leave a comment:


  • heikoin
    replied
    Haluaisin -96 528i:hin vähän lisää ääntä ja oon nyt katellut uusia äänenvaimentimia. Nopeasti katsottuna autossa on vierekkäin 2 vaimennin pönttöä. Onko molemmat pöntöt suorassa yhteydessä toisiinsa? Tarkoitan, että jos vaihdan vapaammin virtaavaan vaimentimeen niin täytyykö molemmat vaimennnin pöntöt irrottaa?

    Ja käsittääkseni tuossa on vielä yksi vaimennin ennen noita kahta viimeistä vierekkäin olevaa pönttöä. Onko mitään hyötyä vaihtaa pelkästään takapönttöä, vai täytyykö vaihtaa putkea pidemmältäkin matkalta?

    Ja saa ehdottaa edullista sopivan äänekästä vaimenninta. En halua pörinäputkea vaan "sopivan äänekkään putken" Putken joka tuo kutoskoneen murinat esille.

    Marteliuksen putkea olen vähän ajatellut. Mitä mieltä tästä?

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Aika paha jos ainut auto Ilman jarrujako vie ne satulat passivointiin?
    Eikö jokasella bemaristilla nyt pitäs vara-auto olla, pari purkuautoa ja joku projekti
    Ei mutta, ostaa halvalla käytetyt jostain purkaamolta ja kunnostaa ne, myy sitten vanhat tai kunnostaa nekin myöhemmin niin menee ainakin kaupaksi.

    Leave a comment:


  • qazzu
    replied
    Originally posted by mijuko View Post
    Helppo vaihtaa.. rengas linkkuun ruuvit irti ja uutta tilalle.
    Ihan parkkisprojekti, mutta kallista muovia


    HUPS! linkissä OIKEAN puoleinen osa!!! ELI osanro. 51-71-2-694-899 vasemmalle!
    Kiitoksia tiedoista. Hetihän netistäkin löytyi keskustelua ja kuvia aiheesta, kun tiesi oikean nimen. Itse asiassa siis juurikin tuo apumiehen puoleinen eli oikean puoleinen osa hakusessa (mikä tuossa kuvassakin on). Jostain syystä aivot sanoi vasen, kun edestä sitä katselin.

    Kallista näyttää tosiaan muovinpalanen olevan...

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Miksi? Kustannustehokkain ratkaisu on purkaa satulat, puhaltaa ja käyttää passivoinnissa tai maalata.
    Tämän jälkeen uusilla tiivisteillä kasaan ja mikäli jossain männässä oli ruostevikaa niin uusii tarvittaessa.
    Aika paha jos ainut auto Ilman jarrujako vie ne satulat passivointiin?

    Leave a comment:


  • mijuko
    replied
    Originally posted by qazzu View Post
    Kertokaapa viisaammat, onko M-puskurin alla kulmissa olevat muovipalaset vaihdettavissa helposti? Vasemman puoleinen ottanut osumaa. Kurkottelin auton alle ja näyttäisi, että olisi ruuveilla tms. kiinni. Mutta, millähän nimellä tuommoista lähtisi metsästämään, ei realoem.comista löytynyt kyllä mitään sopivaa. Ohessa vielä kuva selventämään, mistä kohdasta kyse.
    Helppo vaihtaa.. rengas linkkuun ruuvit irti ja uutta tilalle.
    Ihan parkkisprojekti, mutta kallista muovia


    HUPS! linkissä OIKEAN puoleinen osa!!! ELI osanro. 51-71-2-694-899 vasemmalle!
    Last edited by mijuko; 23-03-2011, 18:13.

    Leave a comment:


  • qazzu
    replied
    Kertokaapa viisaammat, onko M-puskurin alla kulmissa olevat muovipalaset vaihdettavissa helposti? Vasemman puoleinen ottanut osumaa. Kurkottelin auton alle ja näyttäisi, että olisi ruuveilla tms. kiinni. Mutta, millähän nimellä tuommoista lähtisi metsästämään, ei realoem.comista löytynyt kyllä mitään sopivaa. Ohessa vielä kuva selventämään, mistä kohdasta kyse.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by baier4ever View Post
    Pitäisi nuo satulatkin vaihtaa niin mistä olette noita tilanneet / ostaneet?
    Miksi? Kustannustehokkain ratkaisu on purkaa satulat, puhaltaa ja käyttää passivoinnissa tai maalata.
    Tämän jälkeen uusilla tiivisteillä kasaan ja mikäli jossain männässä oli ruostevikaa niin uusii tarvittaessa.

    Leave a comment:


  • baier4ever
    replied
    Pitäisi päivitellä jarruja eteen mitä mieltä tai onko jollain kokemusta näistä?

    Zimmermanit ja ebc black palat olisi tarkoitus laittaa





    Pitäisi nuo satulatkin vaihtaa niin mistä olette noita tilanneet / ostaneet?

    Leave a comment:

Working...
X