Tutkin tänään kardaanin asentoa. Eipä se ollut keskellä vaan hiukan toisessa reunassa, keskitin sen ja työnsin keskilaakeria 4mm eteenpäin lepotilan kohdasta. Oliko tällä kaikella sitten mitään vaikutusta? Eipä juuri... Täytyy nyt tarkkailla tutinoiden muutoksia.
Pyöritin myös vanteita eri kohtiin ja tutkin/vähensin pystyheittoja. Tuolla oli vaikutusta, mutta samalla saattoi taas vetoakselit mennä hyvään kohtaan ja kaikki olikin sattumaa. Nyt kuitenkin ongelmana oli vain ratin heiluminen ja tutina 85-95km/h kohdalla. Tätä siis oli aikaisemminkin, mutta sen lisäksi oli vielä noita muita tutinoita. Reaktiotangot on vaihdettu viime kesänä, joten en usko, että niissä on vikaa. Jarrutuksessa ei ole ratin heilumista.
Ja tutkin taas vetoakseleita: vasen heiluu herkästi 15-20mm, oikea n. 5-8mm. Selvästi tuossa oikeanpuoleisessa on ongelma.
Pyöritin myös vanteita eri kohtiin ja tutkin/vähensin pystyheittoja. Tuolla oli vaikutusta, mutta samalla saattoi taas vetoakselit mennä hyvään kohtaan ja kaikki olikin sattumaa. Nyt kuitenkin ongelmana oli vain ratin heiluminen ja tutina 85-95km/h kohdalla. Tätä siis oli aikaisemminkin, mutta sen lisäksi oli vielä noita muita tutinoita. Reaktiotangot on vaihdettu viime kesänä, joten en usko, että niissä on vikaa. Jarrutuksessa ei ole ratin heilumista.
Ja tutkin taas vetoakseleita: vasen heiluu herkästi 15-20mm, oikea n. 5-8mm. Selvästi tuossa oikeanpuoleisessa on ongelma.
Comment