Originally posted by Bomb5
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 apurungon kumit
Collapse
X
-
Mulla löytyy sedanin puslille ulosvetäjä Hämeenlinnasta, lainata saa.
Pari tuntia taisin tupeltaa puslia tolla ulos kun piti vähän parantaa designia kesken operaation, ja vedin pari uuttakin ulos kun ei tahtonut mennä vinosyötön vuoksi pohjaan.
edit2. narinaheloillekin on työkalu suunnitelmissa kun on puslista kumitkin rikki omassa laitteessa...Last edited by herja; 30-08-2014, 09:07.Retard Member
Comment
-
-
Originally posted by 174000 View PostMissä kävit vaihdattamassa?E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia
Comment
-
-
Täälläkin on ongelmia takakelkan puslien kanssa. Tarkoitus hommata uudet puslat tourinkiin.
Nyt jo valmiiksi kyselen joskos kellään Oulun alueella lainata ulosvetäjää työn helpottamiseksi??? Pääsis sitten suoraan vaihtohommiin kun puslat kädessä!
EDIT: Työkalu haettu, vuokraajalle kiitos siitä. Täytyypä päivitellä kun saatu puslat vaihdeltua, että mikä oli lopputulos.Last edited by JaskaJokune; 24-10-2014, 15:12.
Comment
-
-
Huomasin tänään ajellessa että omassa bemarissa perä oudosti "muljahtelee" hieman rattia kääntäessä noin 60-70km/h vauhdissa. Onkohan kyseessä nyt nuo apurungon kumi puslat? Tuntuu kuin taka akseli pysyisi tiessä paikallaa ja kori heiluisi akselin päällä. eli ihan kuin perä olisi irti tiestä koko ajan. "heittelee" puolelta toiselle kun rattia vähän rauhassa vatkaa eestaas. kokeneimmilta tietoa/omia kokemuksia. kyseessä vm.96 520i :think
Kiitos jo etukäteen vastanneille.
Comment
-
-
Mulla loppu urissa hakeminen ja muljahtelu kun uusi takaa pyörän päästä lähes kaiken kuluvan. Vaihtamatta jäi vielä alatukivarren ja korin väliset isot puslat ja alatukivarren pallonivel kun nuo vaativat erikoistyökalut.
Eli 2 ylätukivartta, alatukivarren pyörän puoleinen nivelssäkkä, koiranluu ja vakaajan kumit. Isoin ero taisi tulla finaalissa olleista ylätukivarsien pallonivelistä. Nyt menee suoraan kuin juna, laittaa ratin keskelle ja nostaa jalat pöydälle, ei ole moksiskaan vaikka olisi motarilla vähän isompiakin uria.
Edessä myös kaikki uutta + powerflexit, taakse pitäisi vielä tilata nuo tukivarsien sekä apurungon powerflexit ja sitten jumppaamaan.Last edited by Gedd; 26-02-2015, 01:19.
Comment
-
-
Originally posted by Tojopa View PostMuuttuiko alusta noilla powerflexeillä kuinka kovaksi/epämiellyttäväksi?
Onhan se tietysti vähän jämäkämpi ja tarkempi jarrutuksissa ja mutkissa sekä vaeltaa vähemmän kun pyörien kulmat ei pääse puslan jouston takia elämään urissa. Nyt auto tuntuu tarkalta ja "jämäkältä", -30 jouset ja alkuperäiset normimallin iskarit.
Vaikea selittää, ulkomailla tuota lähinnä kuvaillaan että "feels more planted". Jos on jotkut jäykät coilit ja 18-19" renkaat niin sitten voi mennä jo turhan kovaksi.
Ensisijaisesti laitoin ihan vain sen takia että ovat käytännössä ikuiset.Last edited by Gedd; 26-02-2015, 18:18.
Comment
-
-
Originally posted by Jaanis View PostTäällä seilaa kans perä ihan kiitettävästi, saattaa yhtäkkiä nykyistä johonkin suuntaan. Muutenkin perä tuntuu kuopissa kovalta, vaikka on tuoreet pamput takana. Olisko aika suunnitella noiden puslien vaihtoa?e65 730d lci
ex.e60 535d e39 523i 540i 528iA
Comment
-
Comment