Omituinen vika iski, ei löytynyt searchilla yksiselitteistä vastausta, jos jollain olis kokemusta?
Ajoin normaalilämpöisellä koneella, yhtäkkiä nykäsi, oli kuin ois käyny pimeänä koko kone. Teki saman vielä uudestaan. tyhjäkäynti ok.
Annoin seistä vähän aikaa, starttasin, rumasti äänteli, kuin olis potkinu takas kun avaimesta väänsi, kolmannella kerralla käynnistyi. Tankkiin bensaa ja 1.5% jäänestoainetta. Tankilta lähtiessä käynnistyi huonosti. Samalla reissulla kunnolla poljettaen huomio ettei jaksa sutata lumessa edes kakkosvaihteella??!
Käytin tulpat irti, kaikki näytti just samanlaisilta eli puhtailta.
Käynnistyminen heikkoa. Ilmamäärä anturin johto irti ja koeajolle jos tehot palaisivat, ei positiivista vaikutusta johdon irroituksella.
Eli lopputulos, käynnistyy huonosti ja "rumasti", käy kuitenkin tyhjäkäyntiä ja kierroksillakin todella tasaisesti. Tehot pois, kiihtyvyys olematonta, vastaa huonosti kaasuun myös tyhjäkäynniltä ryntäyttäessä, murahtaa ja plörähtää, sitten vasta kierrokset lähtee nousemaan, tavallista hitaammin.
Voiko olla anturi vika, vai ongelma bensan saannissa? Ruiskusarjastakin joku ääni kuuluu, (kuin pieni ilmakupla siellä liikkuis) ja tankin tienoilta ehkä tavallista kovempi hurina kun virrat päällä sitä oikein yritin kuulostella.
Vaan voiko bensansyöttö vehkeet (pumppu, paineensäädin) hajota noin vähäsen?
Johdonpäähän pitää huomenna aika tilata, jonotusaika vaan yleensä PARIVIIKKOA. Kai tuolla ajaa voi kun ei varoitusvalot pala?
Ajoin normaalilämpöisellä koneella, yhtäkkiä nykäsi, oli kuin ois käyny pimeänä koko kone. Teki saman vielä uudestaan. tyhjäkäynti ok.
Annoin seistä vähän aikaa, starttasin, rumasti äänteli, kuin olis potkinu takas kun avaimesta väänsi, kolmannella kerralla käynnistyi. Tankkiin bensaa ja 1.5% jäänestoainetta. Tankilta lähtiessä käynnistyi huonosti. Samalla reissulla kunnolla poljettaen huomio ettei jaksa sutata lumessa edes kakkosvaihteella??!
Käytin tulpat irti, kaikki näytti just samanlaisilta eli puhtailta.
Käynnistyminen heikkoa. Ilmamäärä anturin johto irti ja koeajolle jos tehot palaisivat, ei positiivista vaikutusta johdon irroituksella.
Eli lopputulos, käynnistyy huonosti ja "rumasti", käy kuitenkin tyhjäkäyntiä ja kierroksillakin todella tasaisesti. Tehot pois, kiihtyvyys olematonta, vastaa huonosti kaasuun myös tyhjäkäynniltä ryntäyttäessä, murahtaa ja plörähtää, sitten vasta kierrokset lähtee nousemaan, tavallista hitaammin.
Voiko olla anturi vika, vai ongelma bensan saannissa? Ruiskusarjastakin joku ääni kuuluu, (kuin pieni ilmakupla siellä liikkuis) ja tankin tienoilta ehkä tavallista kovempi hurina kun virrat päällä sitä oikein yritin kuulostella.
Vaan voiko bensansyöttö vehkeet (pumppu, paineensäädin) hajota noin vähäsen?
Johdonpäähän pitää huomenna aika tilata, jonotusaika vaan yleensä PARIVIIKKOA. Kai tuolla ajaa voi kun ei varoitusvalot pala?
Comment