Katsoitko ne korjausarvot?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 523 -96 tehot hukassa.
Collapse
X
-
Originally posted by kaol View PostAika paljon on eroa bank1 ja bank2 arvoilla... Tuskin tuo vanoksesta johtuu. Lambda-arvot kuuluukin seilata koko ajan, mutta tuosta seilaamisen taajuudesta pystyy yleensä päättelemään lambdojen kunnon, sillä haiketessään taajuus pienenee.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Tyhjäkäynnillä joutuu laihentamaan seosta kummassakin bankissa, osakuormalla ok.
Maffi tai bensanpainesäädin esim. Toki jonkinverran eroa bankkien välilläkin mutta suunta sama. Suuttimissakin voi olla pientä heittoa.
Vetääkö tyhjäkäynnillä normaalisti tuon 15kgh ilmaa vai onko kone kylmänä kun kuvat otettu? Ei nyt ole paljoa mutta voisi vähän vähemmänkin olla.Last edited by Supa; 16-09-2012, 10:55.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostTyhjäkäynnillä joutuu laihentamaan seosta kummassakin bankissa, osakuormalla ok.
Maffi tai bensanpainesäädin esim. Toki jonkinverran eroa bankkien välilläkin mutta suunta sama. Suuttimissakin voi olla pientä heittoa.
Vetääkö tyhjäkäynnillä normaalisti tuon 15kgh ilmaa vai onko kone kylmänä kun kuvat otettu? Ei nyt ole paljoa mutta voisi vähän vähemmänkin olla.
Maffi on käytetty jonka hommasin muutama pvä. sitten. Voi olla, että sekin on aika kulunut, mutta toimii ilman vikakoodia.
Ajoin tuossa muutaman viikon valmiiksi paskalla motonetin maffilla ja voisko olla että, kun se ei toiminut ja auto kävi rikkaalla, niin se on hajottanut jotain???
Eli pitäiskö nyt kuiteski hankkia uusi maffi ja bensanpaineen säädin sekä suuttimet vähintäänkin puhdistaa?Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostKone on käynyt noissa kuvissa noin 15min tyhjäkäyntiä. Pitäiskö ajaa kone normi lämpöihin ja ottaa uudet kuvat? :think
Maffi on käytetty jonka hommasin muutama pvä. sitten. Voi olla, että sekin on aika kulunut, mutta toimii ilman vikakoodia.
Ajoin tuossa muutaman viikon valmiiksi paskalla motonetin maffilla ja voisko olla että, kun se ei toiminut ja auto kävi rikkaalla, niin se on hajottanut jotain???
Eli pitäiskö nyt kuiteski hankkia uusi maffi ja bensanpaineen säädin sekä suuttimet vähintäänkin puhdistaa?- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Munkin mielestä tuossa on jotain erikoista, joka aiheutuu sylinteri/-ryhmäkohtaisesta osasta.
Seilaako nuo Oxygen sensor voltage -arvot samaan tahtiin, vai onko niiden välillä eroa? Jos eroa on havaittavissa, niin hitaammin vaihtelevan bankin lambda on esilämmitykseltään heikompi (kuluneempi).
Kunnon polkeminen saattaa korjata tämänkin tilanteen, sillä jos autolla on ajettu rikkinäisellä MAFilla, niin lambdat on saattaneet nokeentua.
Originally posted by janke View PostMitä noi b1 ja b2 arvot sitten tarkoittaa käytännössä?Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Eli TJJ Puhui imusarjasta, se on ainaskin varmaan aika likainen sisältä, kun oli joskus toi separaattori tukossa ja icv:n juuresta letku murtunut ja sitäkautta vetänyt paskaa sisäänsä. Käyn kenkimässä autoa jossain välissä ja laitan tänne uudet kuvat.
oxygen sensoreitten voltage arvot seilaavat kyllä muistaakseni aikalailla samaan tahtiin.
153 TL_MES. Tollanen vikakoodi tuli, kun oli vielä rikkinäinen maffi ja tuli vielä tällä toimivallakin maffilla sieltä inpan SHIFT+F8 pikavalikosta?? Ja oman etsinnän tulos netistä joka voisi viitata tollaseen tekstiin "Lambda Pre Cat Bank 2 Max Limit" Osuukohan oikeeseen??Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
[ATTACH][ATTACH][/ATTACH][/ATTACH]
Noniin. Nyt on jonkun verran kengitty autoa ja 30km takana ja kuvat otettu heti parkkii ajettuna tyhjäkäynnillä. Ei hirveesti muutoksia??:think
Kommentoikaa, jotka tiedätte noista jotain ja laittakaa jotain veikkauksia/korjaus ehdotuksia, että saan tuon auton kuosii noilta osin!?
Oxygen sensor voltaget seilaa eri tahtiin, kun KAOL sitä kysyi taanoin? Ja vikakoodia ei tullut.Last edited by janke; 28-05-2015, 22:30.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Comment