Meillä olevissa 10mm spacereissa on 12-12,5mm syvä upotus ja sen jälkeen viiste, eli menee myös uudempiin missä on korkeampi huullos. Esim. E9x koriset.
Tästä näkyy miten se on tehty... Ulkopuolella on 4mm viiste, minkä alle jää koneistus.
http://www.rimsntires.com/specs.jsp Tuota kannattaa käyttää. 245/40/19 olisi täysin erikoinen halkaisijaltaan kuin 265/30/19. Eli kuten yllä mainittiin 235/35/19 ja 265/30/19
Okei, kiitos. Tiedä sitten mitä olin ajatellut nuissa etukumeissa.
Tätäkin on jo kysytty luultavasti, mutta kysytään tyhmänä uudestaan . Eli vanteina on 8.5 ja 9.5 leveät 18" valssit. Ja kumit niihin tarvitsisi. Ajattelin eteen 215/35 R18 ja taakse 225/40 R18. Eli venytetyt. Alustalla saa alaspäin että näyttää "hyvältä", mutta onko nuo passelit kumit? Itsellä ei ole mitään hajua. Autona E39 535i. :think
BMW F30 335i xDrive ///M-Sport Individual
Ex: BMW E60 535d LCI ///M-Sport Individual, BMW E60 535d ///M-Sport, E39 535i ///M-Sport, E39 528i
Tätäkin on jo kysytty luultavasti, mutta kysytään tyhmänä uudestaan . Eli vanteina on 8.5 ja 9.5 leveät 18" valssit. Ja kumit niihin tarvitsisi. Ajattelin eteen 215/35 R18 ja taakse 225/40 R18. Eli venytetyt. Alustalla saa alaspäin että näyttää "hyvältä", mutta onko nuo passelit kumit? Itsellä ei ole mitään hajua. Autona E39 535i. :think
Miljoona kertaa kerrottu ja ei oo passelit kumit. Joka kulmaan 235/40...
Nomut eihän nuo nyt veny kunnolla? Haluaisin venygummit. Eli nuo yllä mainitsemani kumit venyisi, mutta onko muuten oikeat koot?
Kuten tuossa kirjoitettiin,niin ne OIKEAT koot on täällä mainittu (kohta sadatta kertaa).Nuo kyselemäsi koot ei ole oikeaa kokoa,vaan jotain teinilookkia 3-sarjalaiseen.Laita vaan vapaasti ne "venytykseen",jos se lookki on hakusessa,mutta ei ne ole E39:n kokoa.Ei helvata,kun tätä samaa saa jauhaa joka toisella sivulla.Jotenkin tuntuu,ettei joillain ole kaikki muumit laaksossa,kun luetun ymmärtäminen on niin vaikeaa.
Tätäkin on jo kysytty luultavasti, mutta kysytään tyhmänä uudestaan . Eli vanteina on 8.5 ja 9.5 leveät 18" valssit. Ja kumit niihin tarvitsisi. Ajattelin eteen 215/35 R18 ja taakse 225/40 R18. Eli venytetyt. Alustalla saa alaspäin että näyttää "hyvältä", mutta onko nuo passelit kumit? Itsellä ei ole mitään hajua. Autona E39 535i. :think
Tuli äsken haettua e39:iin kesävanteiksi style 37:t. Eli siis leveyttä on 8" edessä ja 9,5" takana ja koko tietty 18".
Tiedän että oikea renkaan koko olisi 235/40 ja 265/35, mutta tuleeko tuo 235 jo vähän ulospäin tuosta 8" vanteesta?
Jos laittaiskin 225/40 ja 255/35 niin ei kai se sillä pahasti metsään mene, korkeuseroa kun tulisi hurjat 4mm.
Niin ja autossa pitäis olla tehtaan m-sport alusta.
Nyt täytyy kysellä viisaammilta apua, itsellä Beyernin Multispoket 18" vanteina ja tietenkin 4 takavannetta joku ääliö ostanut eli specseillä 9,5" ja ET25. No sopi kyllä 5mm spacerilla eteenkin hyvin entisen konin alustan kanssa alle. Mutta konit kuukahti talvella ja vaihdoin säädettävän alustan.
No tossa eilen yritin testata kesän madallusta ja sovittaa 18" alle, no kävipä ilmi että etuvanteet ottaa rajusti kiinni tuohon tolpan säätömutteriin.
Joten nyt olis vaihtoehtoina:
- Metsästää toiset vanteet (Ei kyllä haluta yhtään, pidän nykyisistä)
- Pistää pultattava spaceri 15-25mm eteen ja samalla taaksekin, mutta meneekö jo kaarien mankelointiin ja miten vaikuttaa edessä ajo-ominaisuuksiin kun ET olis 10 - 0
- Etuiskarien vaihto säätämättömiin.
Onko vinkkejä noiden spacereiden suhteen, miten paljon etukaaressa on tilaa, ja tuleeko vekkuli ajettava jos vanne on niin ulkona ohjauksen keskipisteestä?
Comment