Originally posted by bemu2000
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Vanne- ja rengasfit -topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Rise View PostToimiiko 245/35/19 ja 275/30/19 yhdessä sekoittamatta automaattilootaa tai tuomalla muita ongelmia? Tiedän kyllä, että 235/35/19 olisi paras koko, mutta tällaista kysymystä tänään.
Comment
-
-
Noniin, eli 523iA ostettiin uudet talvipyörät, ja kun en itse ollut ostamassa niin vituiksihan se meni. Eli tarkoitus oli ostaa 205/65 R15 pyörät orkkis aluvanteille. Niitä ei sitten ollut, joten rengasmyyjä meni myymään 195/65, väittäen että ne käy ihan yhtä hyvin. Pitkääkö paikkaansa? Vai tuleeko väärän vierintäkehän takia ongelmia? Vittu että vituttaa, kaikki pitäisi aina tehdä itse.Last edited by Agio; 21-12-2012, 15:23.BMW 730DA -06
Ex-BMW 530dA Touring -02
Ex-BMW 523iA -97
Comment
-
-
Originally posted by Agio View PostNoniin, eli 523iA ostettiin uudet talvipyörät, ja kun en itse ollut ostamassa niin vituiksihan se meni. Eli tarkoitus oli ostaa 205/65 R15 pyörät orkkis aluvanteille. Niitä ei sitten ollut, joten rengasmyyjä meni myymään 195/65, väittäen että ne käy ihan yhtä hyvin. Pitkääkö paikkaansa? Vai tuleeko väärän vierintäkehän takia ongelmia? Vittu että vituttaa, kaikki pitäisi aina tehdä itse.
Comment
-
-
Originally posted by Agio View PostNoniin, eli 523iA ostettiin uudet talvipyörät, ja kun en itse ollut ostamassa niin vituiksihan se meni. Eli tarkoitus oli ostaa 205/65 R15 pyörät orkkis aluvanteille. Niitä ei sitten ollut, joten rengasmyyjä meni myymään 195/65, väittäen että ne käy ihan yhtä hyvin. Pitkääkö paikkaansa? Vai tuleeko väärän vierintäkehän takia ongelmia? Vittu että vituttaa, kaikki pitäisi aina tehdä itse.e39 520ia-96
Comment
-
-
Joo-o.. No tuntuu tuo laatikko toimivan ihan normisti, että kai nuo sitten käy. Kävin vielä rengasliikkessä kysymässä, että vittuako tarjoavat väärän koon renkaita autoon. Mutta kuulemma 30 vuotta on laitettu renkaita ja ikinä ei oo mitään ongelmia ollu. Kuulemma ihan se ja sama minkä kokonen rengas on kyseessä kunhan kaikki on saman kokosia ja kantavuus riittää. Kilpaa siinä äijät huusivat, että kyllä sua on nyt kusetettu pahemman kerran, kun yritin selitää että on noita laatikoita sekoillu väärällä rengastuksella.BMW 730DA -06
Ex-BMW 530dA Touring -02
Ex-BMW 523iA -97
Comment
-
-
Originally posted by Agio View PostMutta kuulemma 30 vuotta on laitettu renkaita ja ikinä ei oo mitään ongelmia ollu. Kuulemma ihan se ja sama minkä kokonen rengas on kyseessä kunhan kaikki on saman kokosia ja kantavuus riittää.
Comment
-
-
Originally posted by comanche View Post
Comment
-
-
Originally posted by comanche View PostBmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostNätit vantee mielestäni. Niin, eikö mene e39 alle heittämällä?Skyline R33 GT-R v-spec
Subaru legacy GT spec B -03
e39 528ia
ski-doo x600rs -07
Comment
-
Comment