km on tässä vaiheessa aika samantekevää, kunto ja huoltohistoriaa ratkaisee. Ne ovat ne km tujotteliat mitkä ei osaa tarkistaa autoja ja ylyttää että kaikkihan ovat ruuvattuja peliä...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 M5 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Se on sitten varmaan ok, jos vaikkapa marketin kauppias laittaa uuden päiväyksen jauhelihapakettiin ja myy sitä tuoreena... :think
Tuo mittarin ruuvaus oli toteamus ihan yleisellä tasolla. Kyllä enemmän ajettu, vaikka mittariakin olisi ruuvattu, auto voi olla hyvässä käyttökunnossa. Mutta en siitä ala maksamaan samaa läjää euroja, mitä vastaavasta autosta jossa ajomäärä pitäisikin paikkansa. Täysi fakta on myös se, että enemmän ajetussa tulee näitä ikäviä yllätyksiä ja rahanreikiä helpommin, kuin selvästi vähemmän ajetussa. Oli sitten ylihuollettu tai tehty mitä. Käytössähän nämää kuluu.
Ei nämä autot vuosikausia pihassa minulla pysy, niin täytyy ajatella että pääsee joskus myös siitä eroonkin.
Olen itse ostanut useita näitä "rajatapauksia", joiden ajomäärä voi olla ihan mitä vaan maan ja taivaan väliltä. Juurikin kunnon perustella.
Kyllä se on ihan tietoinen valinta, jos lähtee hintahaitarin alapään autoja Liettua/Latvia/yms. suunnalta hakemaan, että auton kunnon mukaan ne on sieltä valkattava ja hyväksyttävä että mittarilukema ei pidä paikkaansa.
Kyllä esim. Latviasta löytyy autoja joiden km pitää paikkansa, niitäkin olen sieltä ostanut, mutta hinta on sen mukainen.
Jottei menisi ihan OT:ksi, niin 2010 ostin Liettuasta e39 M5, jonka n. 190tkm mittarilukemaa en hetkeäkään uskonut(enkä autoa myydessä mainostanut että kilometrimäärä pitää paikkansa). Mutta ostin auton silti, koska silloinen kunto vastasi hintaa loistavasti. Auto taitaa vieläkin olla liikenteessä, kk-laakerit, yms. tehtynä...EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by Rantakirppu View PostOnko kellään tietoa 2001 vuosimallin m5 jonka rekkari ghl-196?
Alunperin sininen nyt teipattuna valkoiseksi.
Itellä olis kova m5 kuume ja tarjottiin vaihdossa.
Huonolla pidolla ollut ainakin viimeiset pari, kolme vuotta, vaatii koneeseen laakerit, jakopään sekä vanoksien huollon. Alusta loppu, 540:stä jotkut vanhat madallusjouset. Teippi irtoilee ja teipin alta paljastuu ruokottomassa kunnossa oleva maalipinta..
Jos mokoma irtoaa katsastettuna johonkin 8000€ hintaan niin silloin ehkä vielä kannattaa mutta jos yli sen niin ei kannata.Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
-
Tulkaas nyt joku ees kattomaan tota mun M5:sta:
Rehellinen 3. omistajan M5 (saksa 1. 99-07, 2. 07-08 ja 08-> mulla). Alkuperäinen siisti maalipinta (pl. kiveniskut keulassa). Voin rehellisesti sanoa, että ei ole revitty eikä rääkätty paskaksi. Ainoastaan kesäkäytössä ollut. Jos kilsat koneen puolesta pelottaa niin laitetaan hinta kohdalleen et jää vähä rempparahaa. Ei siinä etteikö se pelais aivan normaalisti nytki.
Comment
-
-
Olen tuon autosi ilmoituksen käynyt läpi varmaan 20 kertaa ja itseä hämää suuresti, että autoa on kuvattu kolmella eri vannesarjalla. :think
Muutenkin itse panostaisin myyntitekstiin jonkun verran ja kertoisin mitä autolle on matkan varrella tehty. Omia mielipiteitä tietysti, mutta tulihan sanottua.Last edited by McBeast; 05-08-2013, 12:56.
Comment
-
-
Originally posted by McBeast View PostOlen tuon autosi ilmoituksen käynyt läpi varmaan 20 kertaa ja itseä hämää suuresti, että autoa on kuvattu kolmella eri vannesarjalla. :think
Muutenkin itse panostaisin myyntitekstiin jonkun verran ja kertoisin mitä autolle on matkan varrella tehty. Omia mielipiteitä tietysti, mutta tulihan sanottua.
Ilmoitustekstiin tosiaan sais kyllä panostaa - ei vaan kiinnosta alkaa runoilemaan. Pyrkinyt siihen, että joku uskaltautuis paikanpäälle kattomaan tai edes soittamaan. Muutamat rohkeat on sentään lähestynyt tekstiviestillä.
Sellasia miinoja tuntuu nuo halvanpään M5:t olevan ettei viittis aivan ilmaiseksi antaa vaikka kilsoja onkin jo perus latvian tuontia enemmän.
Comment
-
-
Originally posted by Maza View PostJoo, vuosien varrelta tuli poimittua kuvia niin vanteet on välissä vaihtuneet. Tällä hetkellä alla nuo MK:t.
Ilmoitustekstiin tosiaan sais kyllä panostaa - ei vaan kiinnosta alkaa runoilemaan. Pyrkinyt siihen, että joku uskaltautuis paikanpäälle kattomaan tai edes soittamaan. Muutamat rohkeat on sentään lähestynyt tekstiviestillä.
Sellasia miinoja tuntuu nuo halvanpään M5:t olevan ettei viittis aivan ilmaiseksi antaa vaikka kilsoja onkin jo perus latvian tuontia enemmän.
Ilmeisesti konetta ei ole avattu vielä? :think
Comment
-
-
Originally posted by McBeast View PostNii. No käyt pesasemassa auton ja otat hyvät kuvat kerralla ja päivität noiden vanhojen tilalle. Luulis jo tekevän aika paljon.
Ilmeisesti konetta ei ole avattu vielä? :think
Ei ole konetta vielä avattu öljykorkkia ja -propua enempää.
Comment
-
-
Originally posted by Maza View PostJuu. Pitänee jossain kohtaa päivittää ilmoitusta.
Ei ole konetta vielä avattu öljykorkkia ja -propua enempää.
Täällä taas harrastajat osaa vaatia laakeri/jakopää/vanosremontteja :thinkE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostNo siinä kai se syy, bensalenkkarit ostaa sulalta osarilla niitä pommeja kun halvalla saavat eivätkä ymmärrä tekniikan päälle..
Täällä taas harrastajat osaa vaatia laakeri/jakopää/vanosremontteja :think
Comment
-
-
Pääsin tuolla hawen ex ämmällä melkein kotiin kun sammui yhtäkkiä..
nyt tämän päivän tutkinut ja todennäköisesti vika hapertuneessa polttoainepumpun johdossa tankin sisällä. Menee kuitenkin nyt vaihtoon rele, pumppu sekä kansi jossa nuo johdot ovat rikki.. ei tartte jännittää kestääkö.
Ei tuo todellakaan ruusu ole mutta pelastettavissa. Kone ja laatikko sekä kytkin tuntuu olevan onneksi iskussa mutta kardaanin laakeri tai perä tuntuu ääntävän moottorijarrutuksessa.. servon vikakoodia antaa sekä ilmastointi ei toimi...renkaat oli paskat sekä aurauskulmat hieman pielessä.. onpahan tekemistä talveksi sekä sai ämmäkuumetta hillittyä :-) pitäisi soittaa raikulle ja kysyä että onko todella näin että flekti on remontissa jätetty pois rasittamasta vesipumppua? Ei ole paikallaan ja en tiedä miten toimisi tuolla ruuhkassa 30 asteen lämmössä tuo kone pidemmän päälle.. sähköflekti voisi olla hyvä ratkaisu, orkkis olisi tuolla kyllä myös.
Kirjoittelen projekti tarinaa jossain välissä koska sitä tuo on, hierotaan arvoiseensa kuntoon ja vaihdetaan rikkinäisten osien tilalle uutta alkuperäistä :-)Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
-
Originally posted by Boiga View Post... ja kysyä että onko todella näin että flekti on remontissa jätetty pois rasittamasta vesipumppua? Ei ole paikallaan ja en tiedä miten toimisi tuolla ruuhkassa 30 asteen lämmössä tuo kone pidemmän päälle.. sähköflekti voisi olla hyvä ratkaisu, orkkis olisi tuolla kyllä myös.
Kirjoittelen projekti tarinaa jossain välissä koska sitä tuo on, hierotaan arvoiseensa kuntoon ja vaihdetaan rikkinäisten osien tilalle uutta alkuperäistä :-)
Jos autossa on ilmastointi niin eikös siinä jo ole myös se flekti keulalla pörisemässä? Vai puuttuuko sekin?
Toki olisi eduksi jos molemmat olisi hyvässä kunnossa, ei niitä turhaan sinne konepellin alle ole laitettu, vaikka pitkälle pärjää esim pelkän viskon voimin.
Visko ja flekti kun on eri asioita niin mielellään ei sotkettais niitä näissä tarinoissaLast edited by Havis; 05-08-2013, 17:51."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
Comment