Löytyikö möhkäle Suomesta vai tilailitko Saksasta?Omaani kun haeskelin perää,niin täällä oli vain kaksi myynnissä.Toinen oli halpa,mutta aj.yli 300tkm.Ja se minkä ostin (kalliilla),löytyi 136tkm ajetusta purkuautosta.
Suomesta näillä näkymin,käyn tulevan maanantain sen katsomassa samalla kun lähden reissuun.
Mikäs sun perälle tuli ?
Suomesta näillä näkymin,käyn tulevan maanantain sen katsomassa samalla kun lähden reissuun.
Mikäs sun perälle tuli ?
Hammaskatoa lautaspyörässä,molemmissa.Kahdessa peräkkäin.Ensimmäinen hajosi kenkimällä.Jälkimmäinen (126tkm aj. purkuautosta) ihan tavallisessa moottorijarrutuksessa vautia alle 50km/h.Perä oli asennettaessa välyksetön ja aivan äänetön.Sitä ei tullut edes kengittyä,joten sen "itsestään hajoaminen" ihmetytti kovasti.Sen takia osasin arvailla samaa vammaa sinunkin autossa.
Ps.Purkuautosta hankittuun perään kannattaa (irrallaan) vaihtaa nuo akselien kaikki stefat uusien öljyjen lisäksi.
jos vaikka olisi lambdat vaihtokunnossa....tai sitten ei..
Mahtaiskohan tuollasta kannattaa ostaa projektiksi? Riittäisköhän viiden tontun budjetti jos tuon siirtolapuilla saisi ajeltua "loppusijoituspaikkaan"... :think
Ei kai tossa esim jakopää sen pahempi ole parsia ku esim M62:ssa?
Mahtaiskohan tuollasta kannattaa ostaa projektiksi? Riittäisköhän viiden tontun budjetti jos tuon siirtolapuilla saisi ajeltua "loppusijoituspaikkaan"... :think
Ei kai tossa esim jakopää sen pahempi ole parsia ku esim M62:ssa?
Ei riitä 5000€ lähellekään... Kerran lunastettu, Bemu Oy:n huonosti tehty kolarikorjaus. Erittäin ruostunut pohjasta. Leimalle 2-4000€ korjaukseen ja sitten se perus kunnostus 8000€ päälle niin silloin aletaan olemaan sellaisessa perus käyttökunnossa.
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069 Current E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Mahtaiskohan tuollasta kannattaa ostaa projektiksi? Riittäisköhän viiden tontun budjetti jos tuon siirtolapuilla saisi ajeltua "loppusijoituspaikkaan"... :think
Ei kai tossa esim jakopää sen pahempi ole parsia ku esim M62:ssa?
Laita muutama tonttu pinkkaan lisää ja tule hakemaan tuo minun poies.Saatan sen vaikka hetken mielenhäiriössä myydäkkin...
Ei riitä 5000€ lähellekään... Kerran lunastettu, Bemu Oy:n huonosti tehty kolarikorjaus. Erittäin ruostunut pohjasta. Leimalle 2-4000€ korjaukseen ja sitten se perus kunnostus 8000€ päälle niin silloin aletaan olemaan sellaisessa perus käyttökunnossa.
Eikä taida sittenkään olla kulutetun summan arvoinen.... Ellei jollain 6000 eurolla osta.
Eikä taida sittenkään olla kulutetun summan arvoinen.... Ellei jollain 6000 eurolla osta.
Kaverin kanssa oltiin ostamassa tota purkuun mutta 4000€ pyynti oli silloin liikaa auton kuntoon nähden. Toissa talven toi seisoi Espoon Laakkosen porttien ulkopuolella lumikasan alla. Itse voisin ehkä 2000€ mokomasta maksaa niin saisi reilun kympin käyttöämmän. Kaikki sen yli on liikaa.
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069 Current E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Käykää joku hakemassa toi mun vanha ämmäläinen hyvään kotiin vielä kun on kunnossa. edellinen omistaja näköjään laittanut "hienot" tarrat helmoihin, ja toi myyntiteksti on aika kuraa.....
Olis suunnitelmis tehä vanosremppa omaan 4/99 ämmään, mitä osia hommaan kannattaa varata ja tuskin tuo niin rakettitiedettä on kun siitä puhutaan, varovasti palapalalta paloiksi ja sitä rataa. Ja suunnilleen hinta-arviota mitä sellaisen osat tulee maksamaan, autolla ajettu nyt 205tkm ja kk-laakerit olis tarkotus viä loppusyksystä/talvella laittaa. Jakopäähän en vielä ajatellut kajota, vai kannattaako samaan syssyyn uusia? Kiinnostais kovasti vinkit varsinkin jakopään ja vanoksen kanssa kyseisen homma tehneeltä! kiitän etukäteen
BMW korjausta 15v kokemuksella 010 411 2381 / VKV Service
Olis suunnitelmis tehä vanosremppa omaan 4/99 ämmään, mitä osia hommaan kannattaa varata ja tuskin tuo niin rakettitiedettä on kun siitä puhutaan, varovasti palapalalta paloiksi ja sitä rataa. Ja suunnilleen hinta-arviota mitä sellaisen osat tulee maksamaan, autolla ajettu nyt 205tkm ja kk-laakerit olis tarkotus viä loppusyksystä/talvella laittaa. Jakopäähän en vielä ajatellut kajota, vai kannattaako samaan syssyyn uusia? Kiinnostais kovasti vinkit varsinkin jakopään ja vanoksen kanssa kyseisen homma tehneeltä! kiitän etukäteen
Jakopään laahainten uusiminen on kyllä erittäin ajankohtainen noilla kilsoilla.
Olis suunnitelmis tehä vanosremppa omaan 4/99 ämmään, mitä osia hommaan kannattaa varata ja tuskin tuo niin rakettitiedettä on kun siitä puhutaan, varovasti palapalalta paloiksi ja sitä rataa. Ja suunnilleen hinta-arviota mitä sellaisen osat tulee maksamaan, autolla ajettu nyt 205tkm ja kk-laakerit olis tarkotus viä loppusyksystä/talvella laittaa. Jakopäähän en vielä ajatellut kajota, vai kannattaako samaan syssyyn uusia? Kiinnostais kovasti vinkit varsinkin jakopään ja vanoksen kanssa kyseisen homma tehneeltä! kiitän etukäteen
Jakopää ehdoton noilla kilsoilla, samalla kk-laakerit ja vanokset. Rahaa osiin noin 2k€ ja töihin sitten riippuen kuka työt tekee 0-4k€. Eli jos itse tekee ja tietää mitä tekee ja kaikki tarvittavat erikoistyökalut löytyy niin työt ilmaiset mutta jos sen joutuu teettämään hinta helposti töiden osalta 4k€.
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069 Current E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Jakopää ehdoton noilla kilsoilla, samalla kk-laakerit ja vanokset. Rahaa osiin noin 2k€ ja töihin sitten riippuen kuka työt tekee 0-4k€. Eli jos itse tekee ja tietää mitä tekee ja kaikki tarvittavat erikoistyökalut löytyy niin työt ilmaiset mutta jos sen joutuu teettämään hinta helposti töiden osalta 4k€.
Ite olisinkin tekemässä, mitä erikoistyökaluja ed. mainittu homma tarvitsee? Jakopää tuskin itessään mikään erikoinen on ja kk-laakeritkin pitäisi olla ihan peruskauraa? mutta noi vanokset mietityttää miten ne saa paikoilleen ettei tartte kansia nostella viottuneiden venttiileiden takia Vanos rallattaa normaalisti lämpösenä, kylmillä öljyillä ei pidä juurikaan ääntä. Ketju ei omaan korvaan vielä äännä yhtään. Mutta ihan jatkoa ajatellen olis tarkoitus saada noiden osalta mielenrauha itelle Kytkin ja vauhtipyörä on jo hiljan vaihdettu. auto ei oo ollu vielä suomen aikana talviajossa eikä tuu mullakaan olemaan jotta olis talvi aikaa syventyä S62:sen sielunelämään.
BMW korjausta 15v kokemuksella 010 411 2381 / VKV Service
Ite olisinkin tekemässä, mitä erikoistyökaluja ed. mainittu homma tarvitsee? Jakopää tuskin itessään mikään erikoinen on ja kk-laakeritkin pitäisi olla ihan peruskauraa? mutta noi vanokset mietityttää miten ne saa paikoilleen ettei tartte kansia nostella viottuneiden venttiileiden takia Vanos rallattaa normaalisti lämpösenä, kylmillä öljyillä ei pidä juurikaan ääntä. Ketju ei omaan korvaan vielä äännä yhtään. Mutta ihan jatkoa ajatellen olis tarkoitus saada noiden osalta mielenrauha itelle Kytkin ja vauhtipyörä on jo hiljan vaihdettu. auto ei oo ollu vielä suomen aikana talviajossa eikä tuu mullakaan olemaan jotta olis talvi aikaa syventyä S62:sen sielunelämään.
Lähinnä nokkien lukitustyökalut mutta nekin voi soveltaa kunhan tietää mitä tekee. Ensikertalaiselle melko iso projekti toi vanoksien huolto. M5 Boardilla melko kattavia DIY ohjeita.
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069 Current E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment