Originally posted by Joutti
View Post
E39 M5 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by hawe View PostPerusremppaa eessä, eli kk-laakerit, laahaimet yms ja vanoshuolto, jos en nyt väärin muista. Robi voi muistaa vielä paremmin :thinkKaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
-
Hmm... Eli ihan oikeilla jäljillä olin. Perä vaikutti myös ujeltavan ikävästi. Taidan unohtaa tuon, vaikkakin roimasti halvemmalla lupasi myydä.
Halvinta pommia en siis ole etsimässä. Hyvästä voi kyllä maksaa kunhan hinta kohtaa kunnon. Korin kunnosta olen valmis tinkimään koska ihan ympärivuotiseksi kauppakassiksi tulisi.
Mikäs olisi raadin mielestä varteenotettavin vaihtoehto nettiautosta tällä hetkellä? Saa toki myös tarjota omaansaOnko mahdoton yhtälö alle 20k€?
Olisi ihan kiva joskus kuulla ja päästä ajamaan KUNNOSSA olevalla vehkeellä niin osaisi hieman tarkemmin arvioida itse. Nyt kun otanta on kolme dieselille kuulostavaa. Tähänkin saa tarjota omaansaE36 M3 & E39 530d
Comment
-
-
Originally posted by Joutti View PostMikäs olisi raadin mielestä varteenotettavin vaihtoehto nettiautosta tällä hetkellä? Saa toki myös tarjota omaansaOnko mahdoton yhtälö alle 20k€?
En tiedä sitten mitä todellisuudessa on.
Jos jokapäiväiseen ajoon tulossa, niin tuskin kannattaa +200tkm kelattua & huoltamatonta ostaa:think
Comment
-
-
Originally posted by Joutti View PostHmm... Eli ihan oikeilla jäljillä olin. Perä vaikutti myös ujeltavan ikävästi. Taidan unohtaa tuon, vaikkakin roimasti halvemmalla lupasi myydä.
Halvinta pommia en siis ole etsimässä. Hyvästä voi kyllä maksaa kunhan hinta kohtaa kunnon. Korin kunnosta olen valmis tinkimään koska ihan ympärivuotiseksi kauppakassiksi tulisi.
Mikäs olisi raadin mielestä varteenotettavin vaihtoehto nettiautosta tällä hetkellä? Saa toki myös tarjota omaansaOnko mahdoton yhtälö alle 20k€?
Olisi ihan kiva joskus kuulla ja päästä ajamaan KUNNOSSA olevalla vehkeellä niin osaisi hieman tarkemmin arvioida itse. Nyt kun otanta on kolme dieselille kuulostavaa. Tähänkin saa tarjota omaansa
Ostin tuon elokuussa 2009 92tkm ajettuna ja vaihdoin viime kesänä vajaa 130tkm(?) ajettuna.
Itse laitoin tuohon varmaan 10k€ kiinni ja nykyinenkin omistaja on pitänyt todella hyvin. Tuo on varmasti kunnossa ja kulkee.Last edited by Tylyttäjä; 13-08-2013, 07:11.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Kyllähän M5 haaveissa on.
Mitä tänä päivänä maksaa osat ja työt vihkiytyneen harrastajan ja merkkarin tekemänä?
- KK-laakeriremppa
- Vanos remppa
- Ketju, kiristin ja laahain remppa
Millä kilometreillä nuo yleensä tulee vastaan?
Tuo tieto vaikuttaa jonkun verran siihen minkälaista yksilöä kiinnostaisi etsiä.Last edited by BMW_Harrastaja; 17-08-2013, 21:43.BMW driver and owner since 2000.
Comment
-
-
Originally posted by BMW_Harrastaja View PostKyllähän M5 haaveissa on.
Mitä tänä päivänä maksaa osat ja työt vihkityineen harrastajan ja merkkarin tekemänä?
- KK-laakeriremppa
- Vanos remppa
- Ketju, kiristin ja laahain remppa
Millä kilometreillä nuo yleensä tulee vastaan?
Tuo tieto vaikuttaa jonkun verran siihen minkälaista yksilöä kiinnostaisi etsiä.
Heitän hatusta,että kytkinjumppa ja IMM:t 90-150tkm ja noi loppuhommat 150tkm->.Riippuen pitkälti käytöstä ja aiemmista huolloista ja tuurista.Asiantuntijat varmaan kohta tarkentaa.Last edited by Heguli 31; 17-08-2013, 20:13.
Comment
-
-
Kyllähän tällainen kannattaa kerran elämässä omistaa, jos pelimerkit riittää. Tällä tarkoitan sitä, että ostohinta ei varmasti tule riittämään, sillä jatkuvasti on jotain. Mutta ihana auto se on, jos nyt sattuu joskus toimimaan. Kannattaa joka tapauksessa varautua itkuun ja hampaiden kiristykseen.
Itse ostaisin joko 100k ajetun yksilön, johon ei tarvitse vielä (ehkä) mottia avata tai sitten yksilön, johon on tehty kaikki remontit ja jossa on jo kilometrejä..
Omani oli ajettu about 100k kun sen hankin. Siltikään ei ole montaa kesää/kuukautta mennyt, elleikö jotain tarvisi tehdä. Olen kuitenkin aika perfektionisti näiden suhteen, joten en halua ajaa autolla, jossa edes jotain pientä prakausta esiintyy.
Moottoria ei ole vielä avattu lukuunottamatta vanoksia, mutta silti tuntuu, että koko ajan pitää jotain tehdä.
Jos nyt noista nettiauton vehkeistä pitäisi joku valita, niin Tylyttäjän auto on varmaan aika lähellä. Sitäkin on kuitenkin "ajettu", eli kannattanee varautua pikku remontteihin
Tietenkin, sopivasta hinnasta myyn myös omani pois
Comment
-
-
Originally posted by peter View Post
Jos nyt noista nettiauton vehkeistä pitäisi joku valita, niin Tylyttäjän auto on varmaan aika lähellä. Sitäkin on kuitenkin "ajettu", eli kannattanee varautua pikku remontteihin
Comment
-
-
Aina saa tarjota hyvällä huolto/remonttihistorialla olevia, mutta en ihan vielä tänään osta, mutta "ylihuomenna" ehkä.Tosi hyvästä tarjouksesta voi ollakin vaikea kieltäytyä.
Löytyykö näiden remontoijia harrastajista, jotka tekevät muillekin, kuin itselleen, lähinnä sen yhden tiedossa olevan nimen lisäksi?En välttämättä ihan kaikkia alkaisi itse harjoittelemaan.
Last edited by BMW_Harrastaja; 17-08-2013, 21:42.BMW driver and owner since 2000.
Comment
-
-
Originally posted by jakeluvesimies View PostTarkoititko "Ajettu = Tylytetty" - Osa m5 kuskeista kun ei saa keskikulutusta nousemaan päälle 10.0l/100km -ajotavoissa on eroaE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostToisin kuin näiden jännittäjien lasittunein kytkimin varustetut vain öljyhuolletut "helmet" :think
Tässä oli mielenkiintoinen yksilö, mutta oliko sitten kusetus.... http://www.nettiauto.com/bmw/m5/5830694 Rekkaria ei sanut millään tietoon, vaikka meilailtiin myyjän kanssa...
Sitten pamahti meiliin:
"Kiitos mielenkinnosta autoa kohtaan ! Autoa olisi tulossa katsomaan/mahdollisesti ostamaan 11 eri ostajaa. Nyt kuitenkin kävi niin, että oma veljeni ei antanut minun myydä autoa ulkopuoliselle, vaan osti sen itselleen."
Minäkin kysyn aina luvan siskoltani ennen elämän isoja päätöksiäLast edited by jakeluvesimies; 17-08-2013, 22:01.
Comment
-
-
Itseä ei oikeastaan muuten pelota remontit tai niiden hinnat, mutta nuo koneen purkamiseen liittyvät askarruttaa. Ei ole mukava, jos alkaa veivit kurkistella vääristä paikoista. Tarkkana bemaristina niitä muita palikoita tulee vaihettua joka tapauksessa, ei pelkästään öljyjä. :PBMW driver and owner since 2000.
Comment
-
Comment