jos saksa taipuu niin tuolta
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 facelift ajovalot
Collapse
X
-
Tuolta ostin ainakaan omaan facelift valot eteen ja taakse. Mukana tulee kaikki tarvittavat adapterit prefacelift - facelift muunnokseen. Ballastit ei kuulu hintaan eli ne pitää ottaa vanhoista valoista tai hankkia erikseen, jos ei omista tms. Näyttäisi olevan edelleen kohtuu edullinen lafka.
Comment
-
-
Täältä myös erittäin kovaääninen ääni alkuperäisten hellojen suuntaan.
Depoja on ollut ja nähty useampaakin eri sorttia. Noissa ei aina ole säätömoottoreita, valokuvio on usein vanhan mallinen eli reunasta kuvio osoittaa taivaalle __/ tyyppisesti hellan __/-- sijaan, valoteho mitä sattuu. Ja tärkeimpänä kaikista nuo alkuperäiset hellat on huomattavasti paremman näköiset kun suurin osa aftermarket versioista.
Comment
-
-
Laitettiin Kolmeysiin Evo-xr projektorit kiinni Hellan umpioihin onko pitkälle erillistä säätöä kun alusta asti on näyttänyt liian alas.E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Kun kaikki mollaa Depoja ni pakkokai se on sanoo että olen tyytyväinen, valokuvio on xenonin mukainen valoteho hyvä ja kaikki toimii kuten pitää. Jos jotain huonoa niin alkuperäisesti niissä olleet polttimolamput enkeleistä korvasin ledi nauhalla niin sai fiksun näköisen.E34 525i Touring -96 "Iris"
E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
E46 328ia Sedan -98 "HOI"
E61 530d Touring -04
ex. E39 520ia Touring -98
ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
ex. E28 520i -82
Comment
-
-
Originally posted by Scitso View PostKun kaikki mollaa Depoja ni pakkokai se on sanoo että olen tyytyväinen, valokuvio on xenonin mukainen valoteho hyvä ja kaikki toimii kuten pitää. Jos jotain huonoa niin alkuperäisesti niissä olleet polttimolamput enkeleistä korvasin ledi nauhalla niin sai fiksun näköisen.G30 530e m-sport
Ex e92 335”M”, e61 530d e39 m5, e46 330, e34 520 +muut
Comment
-
-
Originally posted by jarkko520 View PostKiitokset vinkeistä, luultavasti talven aikana ilmestyy hellat keulalle ja taakse tietysti kanssa facelift valot. (Takavaloja saa myös tarjota privaan jos löytyy ehjät toimivat)
Comment
-
-
Last edited by peto2; 01-09-2015, 19:05.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by icecold View PostTaakse saa myös retrofit-kittiä, missä kaikki tarvittava mukana. Muistaakseni vaatii muutaman reijän poraamisen :thinkG30 530e m-sport
Ex e92 335”M”, e61 530d e39 m5, e46 330, e34 520 +muut
Comment
-
-
Tarvitsin hieman rautalankaa tähän aiheeseen, vaikka näitä topicceja on kyllä tullut luettua.
Itsellä siis 99-vuosimallin auto, jossa Xenonit (eli D2" + H7), mutta tarkoituksen jossain vaiheessa päivittää facelift osia (valot, ratti), kunhan muu tekniikka on varmasti kunnossa (kiertokangen laakerit ja jakopää).
Vaihtoehtoina on esim. käytetyt facelift Hellat tai sitten kopiot. Autolla ajetaan vain kesäisin, joten perusvaloteho riittää. Mutta täällä on vähän ristiriitaista näkemystä siitä onko esim. kopioiden laatu sellainen, että menevät nopeammin huonon näköiseksi.
Mutta koska nyt on Xenon-valot, niin pitääkö uusien olla Xenonit vai käykö esim. tämä http://www.mtt-trading.fi/cat/product_details.php?p=280 ?
Ja onko noissa Hellan faceliftien asennuksessa muuta huomioitavaa kuin se, että liittimet vaativat hieman piuhojen yhdistelyä?E39 M5 -99
F11 530d Xdrive -14
Comment
-
-
Originally posted by lj123 View PostTarvitsin hieman rautalankaa tähän aiheeseen, vaikka näitä topicceja on kyllä tullut luettua.
Itsellä siis 99-vuosimallin auto, jossa Xenonit (eli D2" + H7), mutta tarkoituksen jossain vaiheessa päivittää facelift osia (valot, ratti), kunhan muu tekniikka on varmasti kunnossa (kiertokangen laakerit ja jakopää).
Vaihtoehtoina on esim. käytetyt facelift Hellat tai sitten kopiot. Autolla ajetaan vain kesäisin, joten perusvaloteho riittää. Mutta täällä on vähän ristiriitaista näkemystä siitä onko esim. kopioiden laatu sellainen, että menevät nopeammin huonon näköiseksi.
Mutta koska nyt on Xenon-valot, niin pitääkö uusien olla Xenonit vai käykö esim. tämä http://www.mtt-trading.fi/cat/product_details.php?p=280 ?
Ja onko noissa Hellan faceliftien asennuksessa muuta huomioitavaa kuin se, että liittimet vaativat hieman piuhojen yhdistelyä?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Takavaloiksi ei käy suoraan "oikeat" facelift-valot. Jännite on eri (matalampi) noille ledivaloille ja usein vaatii lcm:n vaihdon uudempaan ja sitten koodaus. Tuo kannattaa huomioida, ennen kun menee ostamaan vaikka käytetyt facelift valot taakse.
Jos taakse haluaa facelift valot vanhempaan e39:iin, niin viisain ostaa se hellan paketti joka tarkoitettu nimenomaan tähän tarkoitukseen. Tulee mukana "ballastit"/muuntajat sinne varapyöräkotelon pohjalle, johdot, yms. tarvikkeet. Hintakin oli maltillinen pari vuotta sitten.
Edit.
Tämmöinen: https://www.youtube.com/watch?v=1QyWfv3Nah4Last edited by bemmeri; 14-01-2016, 18:46.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
Comment