Eli omassa on depon valmistamat (oletan) angelit, joissa lyhyet on xenoneilla. Näissä on se hehkulamppuenkelit eli rinkuloista löytyy viisi kellertävää polttimoa /rengas. Kysymys, oliko näihin paha vaihtaa / kallista led rinkulat vai voiko edes? Lukenut jotakin, mutta menee hiukan umpiot sekaisin, että mistä puhutaan ja sopiiko omaan yms jne. Tai, jos muut on työlästä, miten tuo polttimon vaihto onnistuu tai onko jossakin kuvallista tai muuta ohjetta? Eniten tällä hetkellä kiinnostaa tuo polttimon vaihto, ei rinkuloiden päivittäminen kustannusperusteisista syistä nimim. edelleen automaattilaatikon vaihto edessä
Splitter cable irtaallaan nuo valot on tosiaan vakiokuosissa vaikka on EvoX-R:t paikallaan
Lienee viisainta katsastaa sillä tavalla. Suuntaukset toki kohdalleen ettei häikäise muita tielläliikkujia. Mutta eipä nuo sen huonommat ole muita tienkäyttäjiä kohtaan kuin olisi Xenonlisäpitkät keulalla.
No eipä sanonu mitään vaikka ukolla oli bi-xenon leimalla päällä omien pitkien kanssa. eikä jetsoneita liiemmin kiinnostanut.
Tämä nyt ei tarkoita mitään. Sieltä nyt menee tuurilla läpi ihan mitä tahansa. Kun suntaa valot kunnolla ja pitää järjen mukana pitkien käytössä, niin en näy tuollaisissa ongelmaa. Tuskin kiinnostaa poliisejakaan, jos niitä pitkiä käyttää järkevästi. Lailliset ne tosin ei ole. Leimalle itse ottaisin sen yhden piuhan per umpio irti, niin ei tule siitä turhaa valitusta.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Tämä nyt ei tarkoita mitään. Sieltä nyt menee tuurilla läpi ihan mitä tahansa. Kun suntaa valot kunnolla ja pitää järjen mukana pitkien käytössä, niin en näy tuollaisissa ongelmaa. Tuskin kiinnostaa poliisejakaan, jos niitä pitkiä käyttää järkevästi. Lailliset ne tosin ei ole. Leimalle itse ottaisin sen yhden piuhan per umpio irti, niin ei tule siitä turhaa valitusta.
No kuhan sanoin oli siinäkin sitten splitter cable varmuudeksi, ja tosiaan järkevästi suunnattuna niin ei häikäissy ketää
E36 328i M50B30 turbo Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
Jees elikkä ongelma olisi seuraavanlainen. Pitkä jäi repsikan puolelta palamaan. Vaihdoin BTS425L1:n tilalle BTS426L1:n. Varmuuden vuoksi vielä kummallekin puolelle. Nyt kuskin puoli toimii edelleen normaalisti, mutta repsikan johdolle ei tule kuin n.0,12V jännite. Ei pala ollenkaan. Juuri äsken kokeiltu LCM-III:lla, jolla kumpikaan pitkä ei lähtenyt palamaan.
Mietinpä tässä että mistä minä löytäisin keskimmäisen töpselin "hituvirta" johtojen oikeat jännitteet? Vai mistä minä sitä lähden mittailemaan/onko ehdotuksia?
Nimim. lämpiää.
Koodattiinko se LCMIII autoon? Ellei tule samanlaisesta autosta, niin ei välttämättä toimi ilman koodausta.
Ei koodattu. Ilmeisesti siinä syttyy vain se tamper valo lautaan, jos ei ole koodattu? Mutta pitäisi valot syttyä valot kuitenkin. Kaavioita ei ollut käsillä, kun oli päivitelty koneita... :/
Ei koodattu. Ilmeisesti siinä syttyy vain se tamper valo lautaan, jos ei ole koodattu? Mutta pitäisi valot syttyä valot kuitenkin. Kaavioita ei ollut käsillä, kun oli päivitelty koneita... :/
Kuten sanoin ei välttämättä toimi ilman koodaamista. Erääseen e38 oli omistaja vaihtanut LCM ja vaihtanut sinne VIN & kilometrit. Silti autossa ei toimineet valot ennen koodaamista. En nyt muista tarkalleen mitkä kaikki ei toimineet, mutta vaati koodauksen, että sai kaikki toimimaan.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Kuten sanoin ei välttämättä toimi ilman koodaamista. Erääseen e38 oli omistaja vaihtanut LCM ja vaihtanut sinne VIN & kilometrit. Silti autossa ei toimineet valot ennen koodaamista. En nyt muista tarkalleen mitkä kaikki ei toimineet, mutta vaati koodauksen, että sai kaikki toimimaan.
Asia selvä. Tein siihen patentin näköisen jutun, eli rosvosin toiselta pitkältä... Leimalle asti silleensä... MTT-Tradingilla testattiin.
Jännä, että se valo ei vanhalla modulilla pala enää ollenkaan? Kuskinpuoli toimii uudellakin trankulla tosiaan moitteetta... Mittasin diodimittauksella piirilevyn pohjasta kummankin trankun ja samoja lukemia näyttivät. Netin syövereistä löytyi saksalaisilla kuvateksteillä mittauskuva rikkinäisestä ja ehjästä.
Asia selvä. Tein siihen patentin näköisen jutun, eli rosvosin toiselta pitkältä... Leimalle asti silleensä... MTT-Tradingilla testattiin.
Jännä, että se valo ei vanhalla modulilla pala enää ollenkaan? Kuskinpuoli toimii uudellakin trankulla tosiaan moitteetta... Mittasin diodimittauksella piirilevyn pohjasta kummankin trankun ja samoja lukemia näyttivät. Netin syövereistä löytyi saksalaisilla kuvateksteillä mittauskuva rikkinäisestä ja ehjästä.
No ei siinä montaa mahdollista vikapaikkaa ole. Johdot tai sitten valomoduuli. Valomoduulilta menee virta suoraan polttomolle. Korjaus ei onnistunut tms. Ennen korjausta kun paloi, niin eiköhän se vika ole siinä vanhassa valomoduulissa.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
No ei siinä montaa mahdollista vikapaikkaa ole. Johdot tai sitten valomoduuli. Valomoduulilta menee virta suoraan polttomolle. Korjaus ei onnistunut tms. Ennen korjausta kun paloi, niin eiköhän se vika ole siinä vanhassa valomoduulissa.
Liekkö mikä sitten sen keskimmäisen "hituvirta" töpselin piuha, joka antaa ohjausjännitteen sille transistorille? Ja kuinka paljon sen jännitteen pitäisi olla?
Ja mistä se tarkalleenottaen tulee?
Kyselyikä...
Liekkö mikä sitten sen keskimmäisen "hituvirta" töpselin piuha, joka antaa ohjausjännitteen sille transistorille? Ja kuinka paljon sen jännitteen pitäisi olla?
Ja mistä se tarkalleenottaen tulee?
Kyselyikä...
Mistä piuhasta sä nyt puhut? Kaukovalo polttimolle tulee 2 piuhaa ja LCM sisällä nyt ei kyllä pitäisi piuhoja olla, jos siellä ei ole mitään patentteja. :think. Sähkökaaviot löytyy BMW-planet:lta. Siellä ei toki ole moduulien sisäisiä kaavioita, mutta johdot näkyy.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Mistä piuhasta sä nyt puhut? Kaukovalo polttimolle tulee 2 piuhaa ja LCM sisällä nyt ei kyllä pitäisi piuhoja olla, jos siellä ei ole mitään patentteja. :think. Sähkökaaviot löytyy BMW-planet:lta. Siellä ei toki ole moduulien sisäisiä kaavioita, mutta johdot näkyy.
Heh Koita kestää.. Eli, se keskimmäinen töpseli, joka menee siihen LCM:n. Niiden johtojen funktio ja alkuperä pitäisi saada pinneittäin selville... Ja minkälainen virta kulkee missäkin johdossa.
Heh Koita kestää.. Eli, se keskimmäinen töpseli, joka menee siihen LCM:n. Niiden johtojen funktio ja alkuperä pitäisi saada pinneittäin selville... Ja minkälainen virta kulkee missäkin johdossa.
Mitä varten sä niitä liittimien johtoja olet alkanut mittailemaan kun vika on 95% todennäköisyydellä nyt siellä valomoduulin sisällä (koska se aiemmin syttyi mutta ei korjauksen jälkeen) :think. Kuten sanoin, niin kaikki sähköjohdot löytyy BMW-planet:lta.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment