e39 webasto asiaa

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • zener
    replied
    Originally posted by Enska2 View Post
    Oletko kaivanut höyrystin verkon näkyville karstan takaa?
    Myyjän mukaan putsattu karstasta, joten taitaa olla järkevin laittaa weba takaisin myyjälle kun lupasi laittaa korvaavan tilalle.

    Leave a comment:


  • exautisti
    replied
    Originally posted by timppa811 View Post
    Webasto alkanut pitää polttoainepumpun käynnistyessä sellaista sumutorvea muistuttavaa ääntä. Viittaako tuo ilmauksen tarpeeseen vai mistäs moinen? Käynnistyy kuitenkin aina.

    Vikakoodia sillontällöin tulee Auxiliary water pump shortcircuit, onko tuo merkki pumpun vaihdon tarpeesta tai onko akun jännitteellä vaikutusta?
    Jos on jälkikäteen koodattu esilämmittimeksi,tuo koodi tulee ihkalta aina.

    Leave a comment:


  • timppa811
    replied
    Webasto alkanut pitää polttoainepumpun käynnistyessä sellaista sumutorvea muistuttavaa ääntä. Viittaako tuo ilmauksen tarpeeseen vai mistäs moinen? Käynnistyy kuitenkin aina.

    Vikakoodia sillontällöin tulee Auxiliary water pump shortcircuit, onko tuo merkki pumpun vaihdon tarpeesta tai onko akun jännitteellä vaikutusta?

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by Enska2 View Post
    Oletko kaivanut höyrystin verkon näkyville karstan takaa?
    En ole tehnyt tälle mitään, kun ostin käytettynä iipeistä ja oli huollettu ja testattu. Myyjä kyllä lupasi värkin vaihtaa, mutta jos tuon saa kortin vaihdolla pelaamaan niin en jaksa alkaa lähettelemään tätä takaisin. Itselläni siis on tuo toinen kortti vielä, että pitänee sillä kokeilla.

    Noh, purkiin tuon rikkinäisen webaston ja näyttäs olevan aika helppoa hommaa. Eli palopesän/höyrystimen/verkon puhdistus voisi auttaa?
    Last edited by zener; 31-12-2013, 18:23.

    Leave a comment:


  • Enska2
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Oliko korttivika?

    Oma webasto kylmänä tekee saman. Koodina 11 flame out.

    Kun autolla on ajanut ja jäähtyy parkissa jonkin aikaa, niin tällöin myös webasto toimii täysin.
    Oletko kaivanut höyrystin verkon näkyville karstan takaa?

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by ARDler View Post
    nyt olis hehku ja höyrystin vaihdettu, mutta eihän se nyt tietekää vielä pelitä. nyt kun pistää weban päälle operation status on fan interrupt ja sen jälkee alkaa heti cooling. oiskohan se sittenkin se kortti?
    Oliko korttivika?

    Oma webasto kylmänä tekee saman. Koodina 11 flame out.

    Kun autolla on ajanut ja jäähtyy parkissa jonkin aikaa, niin tällöin myös webasto toimii täysin.

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Pitikö tuo toinen webasto koodata, kun vaihtaa? Tästä oli ilmeisesti vähän ristiriitaista tietoa?
    Ei siellä Weballa ole kuin yksi parametri (jännite- tai väyläohjattu).

    ZUHEIZER
    konventionell / k_bus

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Pitikö tuo toinen webasto koodata, kun vaihtaa? Tästä oli ilmeisesti vähän ristiriitaista tietoa?

    Leave a comment:


  • sakke525tds
    replied
    Originally posted by Clavurion View Post
    Jatkuva jännite.
    Kiitos:-)

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Originally posted by sakke525tds View Post
    Eikö oikeesti kukaan tiedä pitääkö siihen telestartin kaapelin mennä jatkuva virta vai pelkkä herätysimpulssi..
    Jatkuva jännite.

    Leave a comment:


  • sakke525tds
    replied
    Originally posted by sakke525tds View Post
    webasto asiaa..
    elikäs telestartista,,itsellä löyty telestart t60 530d vm1999 e39varkusta,boksiin tulee 3johtoa punainen,ruskea ja olikohan valkovihreä.kytkeekö telestart tuohon valkovihreään jatkuvan virran aktivoituessaan vaiko antaako pelkän impulssin..vaiko kenties jotakin muuta..
    yritin autosarjalla ohjata webastoa . vaihtoreleellä,muting kaapelilla maadoittamalla antamaan impulssi tuohon valkovihreään kaapeliin..webasto lähtee käyntin ja toimii niin kauan kun puhelin soi,,
    jospa tämän tuli nyt tarpeeksi selkeästi..
    Eikö oikeesti kukaan tiedä pitääkö siihen telestartin kaapelin mennä jatkuva virta vai pelkkä herätysimpulssi..

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Originally posted by skaramanga View Post
    Weba käynnistyy lämmittää minuutin jolloin alkaa kiehumaan nesteet,vesipumppu rikki,testattu.Mutta kun ei auton ollessa käynnissä toimi sen paremmin.Eikös se kummiskin pitäis kiertää nesteet sillo,onko joku lämmönvahdin vai mikä vois olla?surkeita vehkeitä nämä,kohta lähtee pois koko vehe.höh.
    Jos vesipumppu on oikosessa ja siitä tulee aktiivinen vikakoodi, ei Webasto lähde tulille.

    Leave a comment:


  • skaramanga
    replied
    weba

    Weba käynnistyy lämmittää minuutin jolloin alkaa kiehumaan nesteet,vesipumppu rikki,testattu.Mutta kun ei auton ollessa käynnissä toimi sen paremmin.Eikös se kummiskin pitäis kiertää nesteet sillo,onko joku lämmönvahdin vai mikä vois olla?surkeita vehkeitä nämä,kohta lähtee pois koko vehe.höh.

    Leave a comment:


  • Jamppa1983
    replied
    Webaston puhallus nuopeus.

    Pitää joulun pyhien aikana tutkia asiaa ja katsoa jos sen Sais koodattua nopeammaksi. Laittelen infoa tänne jos onnistun kyseisessä operaatiossa.

    Leave a comment:


  • Bmw Dreamer
    replied
    Originally posted by zoonas View Post
    Mulla on just päinvastainen ongelma. Puhallus on liian pienellä aina!
    Viimeisin nopeus ei jää muistiin, joten puhallus on aina semmonen lehmän henkäys. En tiedä miksi. Kyselin tuota samaa koodaus hommaa mutta ainakaan minun tilanteessani mitään ei ole tehtävissä.

    Mullakin ongelmana juuri liian pieni puhallusnopeus, vaikkakaan ei siis nyt webaston kanssa koske, mutta "samaa asiaa" silti. Joskus tästä kyselin, mut en kanssa muista saaneeni ainakaan sellaista vastausta, että sitä vois mitenkään säätää isommalle oletusarvoisesti... Sais minimipuhallus olla ainakin 5 pykälää, ja monesti 2-3 pykälää isommalla kuin mitä nyt on, että pysyis lasit paremmin auki jne...

    Leave a comment:

Working...
X