Originally posted by Purni
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39:n mittariston pikseleiden korjaus kotikonstein?
Collapse
X
-
Originally posted by MakeJ View PostViikolla tuli otettua kaverin MID korjaukseen ja tulihan se kuntoon kun aikansa sääti. Vanhalla kaapelilla sain kuntoon ja nyt näkyy kaikki pikselit. Ei tämä kyllä mikään helppo homma ole MID:n kohdallakaan ainakaan ensimmäisellä kerralla. No tässäkin tapauksessa harjoitus tekee mestarin
Comment
-
-
Originally posted by Bimist View PostTänään oli MID kädessä, mutta jäi vähän epäselväksi, miten paketin saa auki. Pienemmät torxit irrottelin, mutta vielä pisti ilmeisesti "lattakaapeli" vastaan. Enkä saanut pakettia levälleen. Pitäiskö ne pari pykälän isompaakin torxia aukaista?Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostEn nyt tarkkaan muista montako torxia sieltä pitää irroittaa ja minkä kokoisia, mutta eipä siihen montaa ruuvia jää kun on levällään
Comment
-
-
Originally posted by bigmasa View PostMiten ne lattakaapelien miniliittimet saa auki/irti ehjinä?
Joissain ohjeissa oli että ruuvarilla avittamalla, mutta mulla ei kantti kestäny ku pelkäsin et hajoaa. Vinkkejä?
"Emolevyn" puolella taisi olla volume säätimelle menevä liitin, mikä oli irroitettavaa mallia, ellen väärin muista.G31 530e -21 M/// -Sport , Phythonic Blue Metallic
ex G31 520D -18 M/// -Sport , Blue Stone Metallic
ex F11 530D -14, Jatoba Metallic
ex E39 530iA -03, M/// Sport individual Orinoco Metallic
Comment
-
-
Originally posted by Juize View PostIrrotat ne sieltä näytön puolelta missä on ne mustat liittimet, ei siitä "emolevylltä" missä on punaiset liittimet.
"Emolevyn" puolella taisi olla volume säätimelle menevä liitin, mikä oli irroitettavaa mallia, ellen väärin muista.
Comment
-
-
Oli itselläkin MID työn alla. T8 ruuvarilla muistaakseni 7 ruuvia irti ympäri kehystä, myohemmin vielä pari piirilevyltä, kolme näytön ympäriltä ja kaksi jousiliittimistä. Minulle kasaaminen oli vaikeampaa kuin purkaminen ja korjaaminen, eniten teetti työtä metallisen etulevyn taustan paikalleen saaminen, toki kun sen lopulta keksi niin helppoa kuin mikä. Käytettyjä tunteja en viitsi edes kertoa mutta vähän oli sellaista kellosepän hommaa nakkisormelle.e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Ainakin Ebay:stä löytyy.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Joo, Tiedän. Kiitos teidän asiantuntemuksen ja aikaisempien viestien sain tuon homman tehtyä, mutta siinä vanhassa kaapelista on piirilevyn puoleisesta päästä irronnut niin paljon kosketuspintaa että ei saa kaikki kohdat kontaktia.
Sain siin vanhalla kaapelilla melkein kaikki näkymään.
En tiedä sitten jos uskaltaisi raaputtaa mattoveitsen terällä yms. siitä suojamuovia vähän pois että saisi uutta kosketuspintaa lisää.
Miten tällaisissa tapauksissa olette Pro:t tehneet?BMW E39 525i -01, BMW 528i M-Sport -00
Comment
-
-
Originally posted by Lille View PostEn tiedä sitten jos uskaltaisi raaputtaa mattoveitsen terällä yms. siitä suojamuovia vähän pois että saisi uutta kosketuspintaa lisää.
Miten tällaisissa tapauksissa olette Pro:t tehneet?Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
Comment