Originally posted by TJJ
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 jarrujen ilmaus hankalaa..
Collapse
X
-
BMW 530iA Touring -05
-
-
Originally posted by Hanttapuli View PostItellä e39 520 ASC ja ongelmana että poljin menee pohjaan. On vaihdettu jarruputkia ja pääsylinteri. Onko saman ongelman kanssa painineille löytyny ratkaisua?
Comment
-
-
DCS:ssä ilmeisesti, mutta mulla ongelma alko alkuperäsellä pääsylinterillä. Nyt on vikaa yritetty korjata... Tai ensin hävis takajarrut ja poljin meni melko nopeesti pohjaan. Kun poljinta painettaessa avattiin abs käikäleen päältä takapiirin tuloputki joka siis tulee suoraan pääsylinteriltä niin sieltä ei tullu mitää... Pääsylinterin vaihdon jälkeen ilmauksen yhteydessä räjähti heti jarruputketki.Nyt pelaa takajarrutkin mutta neljän tunnin ilmauksen jälkeen poljin menee vieläkin hitaasti pohjaan...
Comment
-
-
Originally posted by Hanttapuli View PostDCS:ssä ilmeisesti, mutta mulla ongelma alko alkuperäsellä pääsylinterillä. Nyt on vikaa yritetty korjata... Tai ensin hävis takajarrut ja poljin meni melko nopeesti pohjaan. Kun poljinta painettaessa avattiin abs käikäleen päältä takapiirin tuloputki joka siis tulee suoraan pääsylinteriltä niin sieltä ei tullu mitää... Pääsylinterin vaihdon jälkeen ilmauksen yhteydessä räjähti heti jarruputketki.Nyt pelaa takajarrutkin mutta neljän tunnin ilmauksen jälkeen poljin menee vieläkin hitaasti pohjaan...
Comment
-
-
Ilmaa ABS yksikössä ja se ei poistu ilman testeriä jolla saa venttiilejä auki.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Simo e39 View PostOnko E39 herkkä ilmaus järjestyksestä? Eli pitääkö aloittaa esim. pisimmästä piiristä vai mikä olisi ilmaus järjestys?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Simo e39 View PostOk, kiitos tiedosta. Ilmasin jarrut perinteisellä tyylillä mutta auto ei ollut käynnissä ja kun seuraavana päivänä laitoin auton käyntiin ja kokeilin jarruja niin ne olivat pehmeet. Täytyy ilmata vielä auto käynnissä nuo jarrut.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostMinkä takia niitä jarruja ilmataan? Ettei jotain olisi epäonnistunut remontissa.- Pena -
BMW E39 528iA -99 orientblau
ex BMW e34 525 tds -92
Comment
-
-
Originally posted by holisti72 View PostTätä mietin itsekkin, omaani eteen jarruletkut oon vaihdellu, eikä ole ilmaustarvetta ollut. Tarkistanut vaan, että jarrunesteen pinta on oikeassa tasossaan ja tarvittaessa lisännyt..
Comment
-
Comment