E39 facelift ajovalot

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ivl
    replied
    Originally posted by ADiJA View Post
    Minkälainen homma vaihtaa ku toisesta umpiosta ois katkennu? :think




    Tuossa ohjeet Faceliftiin.


    T Jukka

    Leave a comment:


  • Heguli 31
    replied
    Originally posted by ADiJA View Post
    Minkälainen homma vaihtaa ku toisesta umpiosta ois katkennu? :think
    Tuubista löytyy videoita.Saattaa olla tuolla ylempänä janken korjausvideoissakin...

    Leave a comment:


  • ADiJA
    replied
    Originally posted by miikka_ View Post
    Mulla on yhdet ylimääräset koneistetut säätötangot jos joku haluaa varmasti kestävät laittaa umpioon.



    YV jos kiinnostaa
    Minkälainen homma vaihtaa ku toisesta umpiosta ois katkennu? :think

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by Moikkavaan View Post
    onko kellää kokemuksia näistä valoista? http://www.piritek.com/product_details.php?p=100
    onko samanlaiset kun Hellan alkuperäiset facelift valot?
    Etäisesti muistuttaa facelift umpioita mutta laatu ja valoteho täyttä paskaa... Älä vaan laita noihin rahojasi, orkkis hellat saa n.400 eurolla.

    Leave a comment:


  • Moikkavaan
    replied
    onko kellää kokemuksia näistä valoista? http://www.piritek.com/product_details.php?p=100
    onko samanlaiset kun Hellan alkuperäiset facelift valot?

    Leave a comment:


  • EPDM
    replied
    Originally posted by sonikk View Post
    Onko joku asennellut menestyksekkäästi 50W xenoneita orkkis facelift xenoneiden tilalle? Lähinnä kiinnostaa minkä merkkiset sarjat on hinta/laatusuhteelta kärkipäätä ja miten paljon 50W polttimo kuumenee 35W verrattuna?
    Lähivaloihin minusta 50w on turha hankinta vaikka onkin 25% kirkaampi (3200lm vs 4000lm) pullonkaula varsinaiseen lopuliseen valotehoon on lähivalon projektorin pieni heijastinpinta. Kaukovaloihin sitten on toinen juttu, perinteinen heijastinpinta on riittävän paljon isompi joten lisävaloteho pääsee kunnolla esiin. Jos on diesel kyseessä niin rele(vastus) johtosarja on aika pakollinen.

    Lämpöongelmia ei ole. Toisin kun hehkupolttimossa missä 90% menee hukkaan lämpöön niin xenoneissa se on juuri toisinpäin. eli 90% tehosta menee valo energiaan.

    Eiks halvimmat ovat aina paremmat..:think
    Last edited by EPDM; 22-01-2014, 21:56.

    Leave a comment:


  • sonikk
    replied
    Onko joku asennellut menestyksekkäästi 50W xenoneita orkkis facelift xenoneiden tilalle? Lähinnä kiinnostaa minkä merkkiset sarjat on hinta/laatusuhteelta kärkipäätä ja miten paljon 50W polttimo kuumenee 35W verrattuna?

    Leave a comment:


  • Late69
    replied
    Onkos kukaan asentanu noita CCFL-enkeleitä facelift-malliin?
    Tänään tuli paketti Englannista ja mietin et noi invertterit on varmaan aika välttämättömät laittaa vaikka onkin ihan omat lähdöt enkeleille? :think

    Ohjeet kun on mallia "kaikki autot" ja niissä opastettiin laittamaan piuhat kiinni samaan ajovalojen kanssa, joten niistä ei ollut yhtään apua.
    Paketissa oli myös jotain ihmeellisiä läpinäkyviä muovipalikoita mille en keksiny mitään järkevää käyttöä.

    Leave a comment:


  • miikka_
    replied
    Mulla on yhdet ylimääräset koneistetut säätötangot jos joku haluaa varmasti kestävät laittaa umpioon.



    YV jos kiinnostaa

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by Havis View Post
    Vinkki jatkoa ajatellen:

    Tankojen vaihdon jälkeen kannattaa pitää huoli siitä, että polttimopidikkeen (lähi- ja kauko) tiivistysrengas ei tartu kiinni tai muuten ole erityisen tiukka umpion aukkoon. Laittaa hiukan silikonia tai vaseliinia tms. ainetta väliin. Näin polttimoita vaihtaessa riski tangon katkeamiseen pienenee.
    Kiitos vinkistä
    Kuinkas, kun noi on ne helvetin vanhat xenonit, eli ballastit on sellaset mokelot, että mikähän sen polttimon malli on? Ne on niillä torxeilla kiinni. Hyvä vain tietää, etukäteen ,kun ei tiedä vanhatko polttimot on.

    Leave a comment:


  • Late69
    replied
    Originally posted by EPDM View Post
    Meillä ne ovat hyllytavaraa.

    vaihtamalla t5 polttimoita ledeiksi niin saa ja hieman piristetty rinkulta.

    http://www.epdtuning.com/polttimot-t...-c-31_100.html
    Mites tehokkaat noi on, mm. wateiltaan? Onko tietoo onko ne samaa luokkaa teholtaan ku noi ebayssa myytävät ledit? Otetaan ny esimerkiks vaik noi 5w ledit.

    Edit: hinta ainakin on murto-osa noista ebayn ledeistä.
    Edit2: ei ainakaan kuvissa näytä hirveen kirkkailta.
    Last edited by Late69; 13-07-2012, 22:17.

    Leave a comment:


  • Havis
    replied
    Originally posted by janke View Post
    No nyt onneksi yksi bmw tietäjä kurkisti pellinalle ja totesi että tangot poikki ja samalla sain hyvät vaihto ohjeet..Kiitokset siitä Nyt vain tankojen hankinta ja kokeileen kuinka vaihto onnistuu.:think
    Vinkki jatkoa ajatellen:

    Tankojen vaihdon jälkeen kannattaa pitää huoli siitä, että polttimopidikkeen (lähi- ja kauko) tiivistysrengas ei tartu kiinni tai muuten ole erityisen tiukka umpion aukkoon. Laittaa hiukan silikonia tai vaseliinia tms. ainetta väliin. Näin polttimoita vaihtaessa riski tangon katkeamiseen pienenee.
    Last edited by Havis; 13-07-2012, 22:18.

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Olivat irti ja heiluttelin eikä kuulunut mitään! Ongelma on justiin tuo korkeuden säätö, kun valokeila nousee sentin, mutta kun kaveri katsoi kun ruuvasin sisällä säätöä, niin sanoi et kyl normaalisti valot liikehtii!:think
    No nyt onneksi yksi bmw tietäjä kurkisti pellinalle ja totesi että tangot poikki ja samalla sain hyvät vaihto ohjeet..Kiitokset siitä Nyt vain tankojen hankinta ja kokeileen kuinka vaihto onnistuu.:think

    Leave a comment:


  • EPDM
    replied
    Originally posted by djs^ View Post
    Ite tilasin n.1kk sitten piritekiltä depon angel eyesit, muttei ole vieläkään tulleet, eli en sieltä heti suosittele tilaamaan!

    Mutta joo, mihinkään näihin halppis angeleihin ei saa sitä yhtä ledivaloa, jotta rinkula muuttuisi valkoseksi, vaan pitää laittaa koko rinkula uus! Youtube:sta löytyy siihenkin asennus video, ja ei näytä miltää professorin hommalta, joten eiköhänse normaali tallaajaltakin onnistu Ite tilasin ne xenon umpiot, kuitenkin samanhintaiset kuin ei xenonit!

    Edit: Tuli luettua ensimmäinen sivu vaan, ja kirjoteltua, noh tuli kuitenkin rustattua

    Meillä ne ovat hyllytavaraa.

    vaihtamalla t5 polttimoita ledeiksi niin saa ja hieman piristetty rinkulta.

    http://www.epdtuning.com/polttimot-t...-c-31_100.html

    Leave a comment:


  • Late69
    replied
    Originally posted by Havis View Post
    Helpoin tapa varmistaa onko säätötanko poikki on ottaa kevyesti kiinni lähivalopolttimon kannasta ja painella siitä varovasti. Lamppu ei sais liikkua yhtään. Jos lamppu tuntuu antavan periksi tanko on poikki. Eikä tätä testatessa tartte umpioo irrottaa.

    Tangon vaihto ohjeet löytyy varmaan jostain netistä.
    Mulla on sit vissii vasemmasta valosta se tanko poikki. Painoin vahingossa lähivalon kannasta vastaan kun puristin pleksiä kiinni. Fuck.

    Itellä on tällä hetkellä siniset enkelit, eikä ne näy päivällä oikeestaan yhtään. Tilasin 7000-8000k:n valkoset 5 watin (vai oliko 6) ledit siihen niin kattoo ny miten ne näyttää.
    Tosiaan parhaimman tuloksen sais ku asentais ne ccfl-enkelit.
    Harmittaa kyllä kun ois ne ccfl:t ja ne säätötangot ni ois huomenna saanu vaihettua samalla kun otan kuitenkin ne pleksit irti. No, elämä on.

    Leave a comment:

Working...
X