E39 facelift ajovalot

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• mailman
    replied
    Originally posted by djs^ View Post
    Ite tilasin viime viikolla piritek.com:ilta facelift valot omaan koslaan! Tais olla samanhintaset vaikka oli xenonit lyhkäsissä orkkiksena. Hintaa tais olla jotain 360e!
    Niin, tuohon hintaan taisivat jotkut Depot/Aftermarketit olla, eivätkä "aidot" faceliftit?

Leave a comment:

• djs^
    replied
    Ite tilasin viime viikolla piritek.com:ilta facelift valot omaan koslaan! Tais olla samanhintaset vaikka oli xenonit lyhkäsissä orkkiksena. Hintaa tais olla jotain 360e!

Leave a comment:

• janke
    replied
    Pystyyköhän e39 xenon umpion muuntamaan h7 sopivaksi? Olis vanhat orkikkset joista sais rungon osia, mutta saako noista facelift xenon umpioista ja orkkiksista h7 tehtyä jonkun sekasikiön?:think

Leave a comment:

• lahopää
    replied
    Juu itekki tuli tilattua latvian laatu tangot et saa nähä miten kestää. Olihan noi heijastinpinnat vähän haalistunu kiilotuksen jälkeen mut ei mitenkään mahottomana.

Leave a comment:

• O.K.
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Omaan laitoin puolan tangot ja on ainaki kestäny pari kk. Ihan laadukkaan oloset.
    Mulla tuli pari vuotta sitten Puolasta alumiinisina noi tangot ja kohtuu heikkolaatuista valujälkeä olivat (eivät siis koneistetut). Toki varmaan silti kestävämmät kuin muoviset osat. Yhden ruuvin kolo oli hiukan liian tiukka, joten yksi muovisista säätöhammaspyöristä siitä umpion ulkopuolelta irtosi akselistaan. Nyt siis "perussäätö" pitäisi tehdä pihdeillä, ei ruuvimeisselillä siitä päältä. Mutta ei tuota ole sen yhden kerran jälkeen tarvinnut säätää kertaakaan.
    Last edited by O.K.; 25-03-2012, 21:33.

Leave a comment:

• zener
    replied
    Omaan laitoin puolan tangot ja on ainaki kestäny pari kk. Ihan laadukkaan oloset.

EDIT: omaani laitoin siis muoviset. Eiköhän nuo tuolla kestä useamman vuoden, kun ei tarvi edes liiemmin säädellä kun on kerran kohdalleen laitettu.
    Last edited by zener; 25-03-2012, 21:54.

Leave a comment:

• jeepster
    replied
    Vaihdoin hellan facelifti umpioon latvialaisen säätötangon sivusuunnan säädölle, aikansa kun turasi niin onnistui purkamatta, kovalla silikonilla tuokin on kasassa.

Saa nähdä miten kestää. onko porukalla ollut kuinka huonolaatuista kamaa tuo uusi tanko?

Leave a comment:

• zener
    replied
    Originally posted by deezaye View Post
    No problems
    Taitaa olla laatu eroja, niinku E34 umpioidenki kanssa. 5 sarjasta yhdestä piti pitkän umpioo parsia liimauksen suhteen kun kosteus pääsi sisään.

Leave a comment:

• anteroro
    replied
    Originally posted by creative 22 View Post
    Jokos niitä e39 Faceliftin umpioiden muovisia säätötankoja on myynnissä?
    Schmiedmannilla ei varastossa..Pitäis saada säädöt toimimaan..
    itelle tuli tuolta, ei menny montaa päivää ja hinta kohillaan -> http://viewitem.eim.ebay.fi/BMW-E39-...622175192/item

Leave a comment:

• deezaye
    replied
    Eihän noissa vissiin oikeen muuta suurempaa ongelmaa ookku että tahtovat päästää kosteuden sisään. Kuin on käyny?
    Toisaalta, oon kyl miettiny, et noihan ei oo umpinaiset, siel on ne putket molemmissa päissä, että eikös niiden kautta vois päästä kosteutta sisään? ja samaa kautta sit poiskin

Leave a comment:

• deezaye
    replied
    Eihän noissa vissiin oikeen muuta suurempaa ongelmaa ookku että tahtovat päästää kosteuden sisään. Kuin on käyny?
    No problems

Leave a comment:

• zener
    replied
    Originally posted by deezaye View Post
    Mä ostin paikallisesta autosähköliikkeestä Depon xenon-umpiot prefaceliftiin, ja oon ollu oikein tyytyväinen. Ovat ulkoisesti ihan Hellan näköiset, eroa ei huomaa kuin umpiossa olevista teksteistä, ja valotehon muutos verrattuna edellisiin oli merkittävä, erittäin hyvin näkee noilla. Ihan plug'n play asennus, ei tarvinnut kuin polttimot ottaa vanhoista. maksoivat 280e/pari, kohtuuhinta verrattuna Hellan ~900 euroon

Leave a comment:

• deezaye
    replied
    Mä ostin paikallisesta autosähköliikkeestä Depon xenon-umpiot prefaceliftiin, ja oon ollu oikein tyytyväinen. Ovat ulkoisesti ihan Hellan näköiset, eroa ei huomaa kuin umpiossa olevista teksteistä, ja valotehon muutos verrattuna edellisiin oli merkittävä, erittäin hyvin näkee noilla. Ihan plug'n play asennus, ei tarvinnut kuin polttimot ottaa vanhoista. maksoivat 280e/pari, kohtuuhinta verrattuna Hellan ~900 euroon

Leave a comment:

• EPDM
    replied
    minulla niitä on muutamia sarjoja ( facelift korjaus sarjoja) mutta en ole vielä ehtinyt kokeilla miten ne sopii, löysin netistä muuten ohjeita miten ne vaihdetaan näissä jälkimmäisissä ei irrotettava pleksi malleissa. Pitää kaivaa se esiin...
    Last edited by EPDM; 25-02-2012, 11:42.

Leave a comment:

• Boiga
    replied
    Itsellä alpina rullannut tehtaalta 9/01 ja alkuperäiset umpiot ilmeisesti oli niin että toinen oli purkautunut helposti ja toinen ei ollenkaan Eli väittäisin valojen liiman muuttuneen 2001 loppupuolella

Leave a comment:

Working...
X