Originally posted by jakeluvesimies
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 koodailu..?
Collapse
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by jakeluvesimies View PostTuossa on kyseessä ilmeisesti "monivaivainen" auto joka olisi mukava saada luotettavaan käyttökuntoon, mitä luultavammin. Tieto on eliitin vallassa ja euroja vastaa saatavilla, yksinoikeudella.
- ei minulta
Herää kysymys kuinka paljon näitä sitten tehdään? Osaatko valaista asiaa böntti ja millä hintaa laittaisit tuon itse kuntoon?
mikäli asia on JUURI kuin NikoLL kirjoitteli(tarkistetaan ennen toimenpidettä), niin kyllähän tuon ikäseen mittariston koodailee "kuka"vaan:think hinnasta nyt aina sovitaan tapauskohtasesti (pullakahveista/kossupullosta - xxx€)
(ja ei en IKINÄ suostu ruuvaamaan)Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
-
Minä en tiedä että mikä auto kysyjällä on, oletin että e39 koska topicin nimi on E39 koodailu. Jos Google on vain eliitin käytössä niin sille en voi mitään. M35080-piiriin ei pure scanner, se näkyy scannerin algorithm-ikkunassa. Jos tieto ei käytettäisi väärin niin voisin kyllä kertoa miten temput tehdään, en kuulu niihin jotka pitävät yleensäkkin kaikki tietonsa itsellään.Last edited by böntti; 29-07-2015, 00:17.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by Kiwes View Postmitenkään asiaan liittymättömänä...
mikäli asia on JUURI kuin NikoLL kirjoitteli(tarkistetaan ennen toimenpidettä), niin kyllähän tuon ikäseen mittariston koodailee "kuka"vaan:think hinnasta nyt aina sovitaan tapauskohtasesti (pullakahveista/kossupullosta - xxx€)
(ja ei en IKINÄ suostu ruuvaamaan)-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
Comment
-
-
Originally posted by böntti View PostMinä en tiedä että mikä auto kysyjällä on, oletin että e39 koska topicin nimi on E39 koodailu. Jos Google on vain eliitin käytössä niin sille en voi mitään. M35080-piiriin ei pure scanner, se näkyy scannerin algorithm-ikkunassa. Jos tieto ei käytettäisi väärin niin voisin kyllä kertoa miten temput tehdään, en kuulu niihin jotka pitävät yleensäkkin kaikki tietonsa itsellään.
(omia pohdintoja... ei tartte kenenkään vastata/palkokasviaottaanekkuun!)Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Comment
-
-
Voi olla hyvinkin että vanhempiin onnistuukin helposti, sillä kehoitinkin kokeilemaan.
Täällä on monta kertaa valitettavasti se ilmapiiri että hommat pitää selvittä itse eikä neuvoa kysyville anneta, vaikka hommat tiedetäänkin. Se ei mun mielestä vie asioita eteenpäin ainakaan tällaisella harrastefoorumilla.
Oletetaan nyt ettei mitään laittomia kikkiluja tehtäisiinkään. Valta on rahaa = tabu
Comment
-
-
Originally posted by jakeluvesimies View PostVoi olla hyvinkin että vanhempiin onnistuukin helposti, sillä kehoitinkin kokeilemaan.
Täällä on monta kertaa valitettavasti se ilmapiiri että hommat pitää selvittä itse eikä neuvoa kysyville anneta, vaikka hommat tiedetäänkin. Se ei mun mielestä vie asioita eteenpäin ainakaan tällaisella harrastefoorumilla.
Oletetaan nyt ettei mitään laittomia kikkiluja tehtäisiinkään. Valta on rahaa = tabu
itse olen juuri tältä foorumilta saanut ohjeet ko. toimenpiteeseen, joten kiitoksia auttajalle!(en laita nickiä kun en tiä tahtooko ko. hlö.)
Vaikka mistään en mitään tiiä ni oon koittanu ja koitan tästä eteenpäinkin jakaa vähät tietoni eteenpäin!
(koitetaan pitää harrastus arvossaan)Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Comment
-
-
Originally posted by jakeluvesimies View PostValta on rahaa = tabuLast edited by böntti; 29-07-2015, 09:39.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
Comment
-
-
Originally posted by böntti View PostJoopa joo. Katsele huviksesi että mitä olen tänne tai ulkomaisille foorumeille (nimimerkki ap90500) kirjoitellut niin saatat ymmärtää että en harrasta tietojen pimittämistä. Tämä mittarijuttu nyt vaan on semmoinen että jos siitä ohjeen teen niin sen jälkeen yksikään e39 ei enää näytä oikeaa lukemaa. Ja toisinaan ongelma on se että varsinkin nämä softajutut on sen verran monimutkaisia että ei niiden ohjeistamiseen yksinkertaisesti ole aikaa kun joutuisi kädestä pitäen nappia painamaan. Kos kysyjä on perehtynyt aiheeseen, on helpompi neuvoa. Jos kysytään että "miten asennan winkfp:n ja flässään auton AaPuuuVaaa???" niin eihän siihen ala kukaan kirjoittamaan opasta, kaikki tieto kun löytyy netistä moneen kertaan. Ja vielä kerran, tähän mittarijuttuun liittyy liian iso riski laittomuuteen ja auton ostajien huijaukseen, suoraa ohjetta siis ei tähän ole tulossa julkisesti näytille.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Joo kyseessä on e38 750i -96vm, siksi kysyn täällä kun täällä näyttää olevan enempi väkeä kuin 7sarjan topiikissa, enkä usko, että tuossa toimenpiteessä on suurehkoja eroja oli sitten 39 tai 38?
Ja en olisi mitään laitonta tietääkseni tekemässä, muutakuin koodaamassa uuden mittariston paikoileen kun paikoillaan oleva on kaput ja mitä olen ymmärtänyt niin se pitää myös koodata kun tulee autosta toiseen? ainakin kilometrien näkemiseksi...
Jos ei tietoa haluta antaa niin maksetaan sitten kossupullo-xxx€ kuhan Tornioon suhhauttellee tulemaan tai pistää yv niin ei ainakaan julkinen ole.
Ja suurinpiirtein tiedän miten toimenpide tehdään, mutta haluan kuiten varmistuksen siittä, että ei tule heti sutta ja sekundaa.
Comment
-
-
Ei tässä siitä ole kyse että sinä tekisit jotain epäilyttävää. Asenna Teamviewer läppäriin niin voin tehdä homman etänä, ihan ilmaiseksi.Last edited by böntti; 08-08-2015, 06:52.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
Comment
-
-
Täällähän kuumana käydään
Minustakaan kovin moni ei tietoa pihtaa ja miksipä pihtaisi. Itellä ainaki nuita koodaus juttuja harraste tasolla riittää niin paljo ku vaan tehä kerkiää niin neuvon kyllä mieluusti jos joku haluaa omaa tai kaverin autoa hämmentää.
Nyt sitte tästä jappaseminen saa piisata että pysyy topikki siistinä.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Näin minä sen yleensä teen: vanha e-prommi kuikkaan ja uusi tilalle 0000000km ja 0000000vin niin saa auton luulemaan et on tehdas uusi mittaristo ja näin ollen kilometrejä pääse runkkaamaan mieleisekseen Sitten voi mennä vaikka marmorille koodauttamaan mitaariston ja autossa säilyy oikeat kilsat. Ja mitä tulee niiden muuttamiseen niin siihen löytyy kyllä netistä ohjeita pilvin pimein. Ei tää ole ainut bmw koodaus forumi maailmassa.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostNäin minä sen yleensä teen: vanha e-prommi kuikkaan ja uusi tilalle 0000000km ja 0000000vin niin saa auton luulemaan et on tehdas uusi mittaristo ja näin ollen kilometrejä pääse runkkaamaan mieleisekseen Sitten voi mennä vaikka marmorille koodauttamaan mitaariston ja autossa säilyy oikeat kilsat. Ja mitä tulee niiden muuttamiseen niin siihen löytyy kyllä netistä ohjeita pilvin pimein. Ei tää ole ainut bmw koodaus forumi maailmassa.Last edited by jakeluvesimies; 31-07-2015, 15:50.
Comment
-
-
Originally posted by jakeluvesimies View PostEli tässä vaihtoehdossa saadaan oikea km-lukema käytännössä valomoduulilta. Hyppääkö se itsestään kun mittariston kytkee autoon?sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
Comment