Täällä selvis syy siihen miksi autosta katti otti lopputilin eli se kaasuläpälle tuleva iso kuminen haitariputki oli kuivaksi korpuksi mennyt ja haljennut monesta kohtaa, tuonki noteerasin vasta sen jälkeen kun aivan hajalla oleva katti lempattii ja korvausputki tilalle--->oli edelleenki laiskan tuntuinen--->konepelti auki ja alle minuutissa vika löytyi.
Mutta edelleenki on semmosta vikaa että auto käy tyhjää liian matalilla kierroksilla kun sen pitäis olla 750rpm, tuossa näyttää mittari noin 600rpm tyhjäkäynnillä. Venttiilikopan tivari vuotaa aivan varmasti se on tiedossa ja sitten ne puolien ja tulppien välissä olevat "tulpanhatut" ei enää ole tiukat kuten kuuluisi voiko ne vaikuttaa tähän? Auto pelaa muuten mallikkaasti tuli teho ja vääntö takasi ku vaihto sen kumitötterön. Öljyn huohotin kannattaa varmaa putsata ja vaihtaa siihen liittyvät letkut, mitä muita imuvuodon/käyntihäiriön aiheuttajia voisi vielä olla?
Mutta edelleenki on semmosta vikaa että auto käy tyhjää liian matalilla kierroksilla kun sen pitäis olla 750rpm, tuossa näyttää mittari noin 600rpm tyhjäkäynnillä. Venttiilikopan tivari vuotaa aivan varmasti se on tiedossa ja sitten ne puolien ja tulppien välissä olevat "tulpanhatut" ei enää ole tiukat kuten kuuluisi voiko ne vaikuttaa tähän? Auto pelaa muuten mallikkaasti tuli teho ja vääntö takasi ku vaihto sen kumitötterön. Öljyn huohotin kannattaa varmaa putsata ja vaihtaa siihen liittyvät letkut, mitä muita imuvuodon/käyntihäiriön aiheuttajia voisi vielä olla?
Comment