E39 kysymyksiä ja vastauksia IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aaqee
    replied
    Originally posted by Jpää View Post
    Miten se on tuo e39 "angel eyes" pottimon kanssa... Pitkääkö tosiaan vaihtaa se koko kanta vai onko se pelkkä polttimo vaihdettavissa?
    Kyllä sen polttimon pidikkeen saa heijastimesta irti. Polttimopidike menee heijastimen pohjasta sisään ja on kiinni pienillä sulatetuilla muovi nikaleilla. Itse raapaisin ne irti puukolla ja tämän jälkeen sopivat polttimo löytyykin mistä tahansa tarvikeliikkeestä. Sovitus on niin tiukka että kanta ja heijastin pysyvät kasassa ihan sellaisenaan.


    Leave a comment:


  • jiipee-
    replied
    Originally posted by Jpää View Post
    Miten se on tuo e39 "angel eyes" pottimon kanssa... Pitkääkö tosiaan vaihtaa se koko kanta vai onko se pelkkä polttimo vaihdettavissa?
    Kyllä se kantoineen päivineen tulee.

    Leave a comment:


  • Jpää
    replied
    Miten se on tuo e39 "angel eyes" pottimon kanssa... Pitkääkö tosiaan vaihtaa se koko kanta vai onko se pelkkä polttimo vaihdettavissa?

    Ja sitten sellainen että kuinkahan sekasin tuo auto menee jos pyöräytän taakse 245/40/18 renkaat kun edessä on 235/40/18
    Vanteet on muistaakseni 8,5" joka nurkassa.

    Ja viimeisenä, etuiskareiden yläpäät pitäisi vaihtaa...
    onko se tuo osa nro 31 33 1 091 708 vai pitääkö ottaa myös osa nro 31 33 1 090 612.
    Tarkoitan siis että onko tuo 708 loppuinen se laakeri osa ja mikä se tuo 612 loppuinen on?
    Linkkiä ei ole BMW tuulettimeen heittää kun luurin varassa chättäilen.

    Leave a comment:


  • marcus_108
    replied
    Originally posted by buubaa View Post
    Millähän tota irrotettavaa koukkua lähtis irrottaan kun ei oo varmaan kymmeneen vuoteen irrotettu?
    Niin ja kysytään ny vielä se että onko sulla siihen lukkoon se avain?

    Leave a comment:


  • opTA
    replied
    Originally posted by buubaa View Post
    Millähän tota irrotettavaa koukkua lähtis irrottaan kun ei oo varmaan kymmeneen vuoteen irrotettu?
    Ei muistu mieleen koukun kiinnitys tapa mutta kunhan ensin aikas läträät esim. CRC Rost Off:in tms. kiinni ruostuneiden osien irroitus aineiden kanssa, niin kyllä se alkaa antautumaan.

    Leave a comment:


  • buubaa
    replied
    Millähän tota irrotettavaa koukkua lähtis irrottaan kun ei oo varmaan kymmeneen vuoteen irrotettu?

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by ARDler View Post
    kiitos paljon ei tuo saksa oikeen taitu
    Google translate

    Leave a comment:


  • ARDler
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    Tuossahan sanotaan, että lisäävät hintaa sen pantin 39€, joka palautetaan kun palautat vanhan. Ellet palauta niin eivät hyvitä tuota 39€ vaan startille tulee hintaa 139€+toimituskulut.
    kiitos paljon ei tuo saksa oikeen taitu

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by ARDler View Post
    löysin tommosen saksan ebaystä http://www.ebay.de/itm/ANLASSER-Mare...item257e593059

    mitenkäs nois on, pitääkö lähtettää vanha runko ensin ja sit saa uuden tilalle? ei kiinnostas lähettää saksaa jos runko hyvitys on 39e ja lähetys postit varmaan saman verran
    Tuossahan sanotaan, että lisäävät hintaa sen pantin 39€, joka palautetaan kun palautat vanhan. Ellet palauta niin eivät hyvitä tuota 39€ vaan startille tulee hintaa 139€+toimituskulut.

    Leave a comment:


  • hakala-
    replied
    Originally posted by _Hämis_ View Post
    Asiaa on ihmetelty tuolla: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=236441
    Itselläni auttoi tuo kalibrointi mittaristosta.
    Juu kiitos tuosta. Sellasta huomasin myös että kun kaasun päästää niin silti näyttää 10-15l yleensä eli ei mene melkein koskaan sinne nollaan jossei auto ole paikoillaan. Onkohan sielä joku imuvuoto tjsp? Noh, täytyypi huomena sitä ihmetellä:think Niin ja jarrut eivät laahaa ja tuon moottorinjarrutus on kyl aika huonoa kun esim ajelin vakkari päällä 90km/h jakun otin vakkarin pois päältä niin tuntui siltä että tuo 90-80km/h väli kestäis ikuisuuden ja kierrokset pysy jossain 1500rpm kohdalla
    Last edited by hakala-; 27-05-2013, 21:57.

    Leave a comment:


  • ARDler
    replied
    Originally posted by ARDler View Post
    Mistä saa halvimmalla 530d -01 startin?
    löysin tommosen saksan ebaystä http://www.ebay.de/itm/ANLASSER-Mare...item257e593059

    mitenkäs nois on, pitääkö lähtettää vanha runko ensin ja sit saa uuden tilalle? ei kiinnostas lähettää saksaa jos runko hyvitys on 39e ja lähetys postit varmaan saman verran

    Leave a comment:


  • sonikk
    replied
    Jos naksahdus kuuluu niin eikö vika todennäköisimmin startissa? Jos ajonestossa niin ei kuulu mitään ja antaa vikakoodin.

    Oma kyssäri: onkohan ilmastoinnin kompura menossa kun jostain alkanut kuulua ujellusta joka menee kierrosten kanssa käsi kädessä? Ääni on siitä erikoinen ettei kuulu konehuoneessa juuri ollenkaan mutta sisälle selvästi. Lakkaa heti kun täppää ilmastoinnin pois päältä. Ei myöskään puhalla niin kylmää kuin joskus aiemmin.

    Leave a comment:


  • ARDler
    replied
    ei ainakaan repimällä heilunu. tehny tota jo muutaman kuukauden sillon tällön, mutta nyt tekee melkeen joka päivä. virtalukon pohjan vaihdoin ni sai muutaman muun vian kuitattua, mutta ei vaikutusta starttaus vikaan.

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by ARDler View Post
    Semmonen ongelma että välillä ei auto starttaa 530d -01 pelkkä naksaus kuuluu startin suunnalta, mutta kun vaikka tunnin päästä koittaa niin komiasti hörähtää käymää. Mahtaako vika olla startissa vai ajonestossa ja jossain muussa sähköpurkissa?
    onko akun navat kunnolla kiinni?

    Leave a comment:


  • ARDler
    replied
    Semmonen ongelma että välillä ei auto starttaa 530d -01 pelkkä naksaus kuuluu startin suunnalta, mutta kun vaikka tunnin päästä koittaa niin komiasti hörähtää käymää. Mahtaako vika olla startissa vai ajonestossa ja jossain muussa sähköpurkissa?

    Leave a comment:

Working...
X