E39 kysymyksiä ja vastauksia IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • buubaa
    replied
    Originally posted by marcus_108 View Post
    Niin ja kysytään ny vielä se että onko sulla siihen lukkoon se avain?
    Minkäs näkönen avain siihen kuuluu? Kyllä tua vararengas kotelossa kaikennäköstä on.

    Leave a comment:


  • Gedd
    replied
    Mites tälläinen: Oli takapään nostokohdassa mätää, sinänsä erikoista kun muuten ei ole, mutta yksi nostokohta oli ihan läpimätä - no hitsari leikkeli koko mädän alueen pois ja hitsaili siististi uuden palan helmaan, sellainen varmaan 30 sentin pala takalokarista eteenpäin helman alla.

    Tämä ei kuitenkaan kestä nostaa tunkilla enään tästä, vaikka itse paikka on tarpeeksi vahvaa peltiä niin koko helma alkaa antamaan myöden tästä kohtaa ja hitsari oli sitä mieltä että asialle ei ole mitään tehtävissä ilman uutta helmaa koska siellä nostokohdan paikkeilla kuuluisi mennä jonkinsortin vahvikeputki runkoon tai jotain, ja tämän tekeminen käsin olisi kauhea homma..

    Mielipiteitä?

    Leave a comment:


  • |jaakko|
    replied
    Originally posted by Garash View Post
    Milläs hakusanalla saksasta etupään osia pakettina ehtis? Missä tulis tukivarret yms. kolinan aiheuttajat?
    Querlenker satz, taikka ihan vaan Lemförder.

    Leave a comment:


  • Garash
    replied
    Milläs hakusanalla saksasta etupään osia pakettina ehtis? Missä tulis tukivarret yms. kolinan aiheuttajat?

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by MikaSS View Post
    KL-varaosilta tilatut laakerit, niin eikös ne ole oem. Merkki FAG :think
    FAG (paketista löytyy Koyo laakeri) on alkuperäinen joten sen puolesta ei pitäs olla ongelmaa

    Originally posted by zener View Post
    Eipä ole ei, mutta silti voisin veikata että jompikumpi tai molemmat anturit on vaan ottanut nokkiinsa laakerin vaihdon yhteydessä.
    tässä tapauksessa, todennäköisimmin näin.

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    eikä ole ennenkuulumatonta että tarvikelaakerin abs-kehä olisi paskana jo valmiiksi.
    Eipä ole ei, mutta silti voisin veikata että jompikumpi tai molemmat anturit on vaan ottanut nokkiinsa laakerin vaihdon yhteydessä.

    Leave a comment:


  • MikaSS
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    eikä ole ennenkuulumatonta että tarvikelaakerin abs-kehä olisi paskana jo valmiiksi.
    KL-varaosilta tilatut laakerit, niin eikös ne ole oem. Merkki FAG :think

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by BreeZi View Post
    Luulisi jos ovat kajonneet siihen.
    eikä ole ennenkuulumatonta että tarvikelaakerin abs-kehä olisi paskana jo valmiiksi.

    Leave a comment:


  • BreeZi
    replied
    Originally posted by MikaSS View Post
    Kävi tänään 523iA touring -99 takapyörän laakereiden vaihdossa paikallisessa korjaamossa. Kotia ajellessa ei vielä mitään ongelmaa havaittu, mutta tuossa illalla ku kaupassa piti lähtiä käymään niin tuntu abs tutinaa jarrupolkimessa ja heti perään sytty luistoneston sekä abs valot palamaan tauluun. Sammutin auton ja hetken päästä sammu valot. Kävin sitten heittää vielä myöhemmin lenkin ja sama juttu. Olisko abs tunnistimen liitin saanut vähän siipeensä huollossa? Korvaako liike uuden liittimen?
    Luulisi jos ovat kajonneet siihen.

    Leave a comment:


  • MikaSS
    replied
    Kävi tänään 523iA touring -99 takapyörän laakereiden vaihdossa paikallisessa korjaamossa. Kotia ajellessa ei vielä mitään ongelmaa havaittu, mutta tuossa illalla ku kaupassa piti lähtiä käymään niin tuntu abs tutinaa jarrupolkimessa ja heti perään sytty luistoneston sekä abs valot palamaan tauluun. Sammutin auton ja hetken päästä sammu valot. Kävin sitten heittää vielä myöhemmin lenkin ja sama juttu. Olisko abs tunnistimen liitin saanut vähän siipeensä huollossa? Korvaako liike uuden liittimen?

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by sonikk View Post
    Mistä kannattaa hommata ilmastoinnin kompura? Ja mitä muuta vaihtaa samalla, kuivain?
    ebayssa näkys olevan uudet ~175€ ja ylöspäin. (e39 525i Klimakompressor) tarvikkeiden laadusta ei mitään käsitystä mutta Denson luulis olevan toimiva peli :think

    Leave a comment:


  • Jpää
    replied
    Kiitos Aagee!

    Leave a comment:


  • sonikk
    replied
    Mistä kannattaa hommata ilmastoinnin kompura? Ja mitä muuta vaihtaa samalla, kuivain?

    Leave a comment:


  • Aaqee
    replied
    Ei ole t10, linkissä oikean polttimon kuvaus

    lisäyksenä vielä että 20w polttimoilla saa rinkulat selkeämmin erottuvaksi päivän valossa

    Leave a comment:


  • Jpää
    replied
    Jees, kiitoksia edellisistä. Pitääpä illalla perehtyä asiaan. Polttimo on ilmeisesti t10? Sillä vaan että käyn valmiiksi hakemassa polttimon.

    Leave a comment:

Working...
X