Originally posted by marcus_108
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		E39 kysymyksiä ja vastauksia IV
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
	
 Mites tälläinen: Oli takapään nostokohdassa mätää, sinänsä erikoista kun muuten ei ole, mutta yksi nostokohta oli ihan läpimätä - no hitsari leikkeli koko mädän alueen pois ja hitsaili siististi uuden palan helmaan, sellainen varmaan 30 sentin pala takalokarista eteenpäin helman alla.
 
 Tämä ei kuitenkaan kestä nostaa tunkilla enään tästä, vaikka itse paikka on tarpeeksi vahvaa peltiä niin koko helma alkaa antamaan myöden tästä kohtaa ja hitsari oli sitä mieltä että asialle ei ole mitään tehtävissä ilman uutta helmaa koska siellä nostokohdan paikkeilla kuuluisi mennä jonkinsortin vahvikeputki runkoon tai jotain, ja tämän tekeminen käsin olisi kauhea homma..
 
 Mielipiteitä?
 Leave a comment:
- 
	
	
	
	
 Milläs hakusanalla saksasta etupään osia pakettina ehtis? Missä tulis tukivarret yms. kolinan aiheuttajat?
 Leave a comment:
- 
	
	
	
	
 FAG (paketista löytyy Koyo laakeri) on alkuperäinen joten sen puolesta ei pitäs olla ongelmaaOriginally posted by MikaSS View PostKL-varaosilta tilatut laakerit, niin eikös ne ole oem. Merkki FAG :think 
 
 tässä tapauksessa, todennäköisimmin näin.Originally posted by zener View PostEipä ole ei, mutta silti voisin veikata että jompikumpi tai molemmat anturit on vaan ottanut nokkiinsa laakerin vaihdon yhteydessä.
 Leave a comment:
- 
	
	
	
	
 Luulisi jos ovat kajonneet siihen.Originally posted by MikaSS View PostKävi tänään 523iA touring -99 takapyörän laakereiden vaihdossa paikallisessa korjaamossa. Kotia ajellessa ei vielä mitään ongelmaa havaittu, mutta tuossa illalla ku kaupassa piti lähtiä käymään niin tuntu abs tutinaa jarrupolkimessa ja heti perään sytty luistoneston sekä abs valot palamaan tauluun. Sammutin auton ja hetken päästä sammu valot. Kävin sitten heittää vielä myöhemmin lenkin ja sama juttu. Olisko abs tunnistimen liitin saanut vähän siipeensä huollossa? Korvaako liike uuden liittimen?
 Leave a comment:
- 
	
	
	
	
 Kävi tänään 523iA touring -99 takapyörän laakereiden vaihdossa paikallisessa korjaamossa. Kotia ajellessa ei vielä mitään ongelmaa havaittu, mutta tuossa illalla ku kaupassa piti lähtiä käymään niin tuntu abs tutinaa jarrupolkimessa ja heti perään sytty luistoneston sekä abs valot palamaan tauluun. Sammutin auton ja hetken päästä sammu valot. Kävin sitten heittää vielä myöhemmin lenkin ja sama juttu. Olisko abs tunnistimen liitin saanut vähän siipeensä huollossa? Korvaako liike uuden liittimen?
 Leave a comment:
- 
	
	
	
	
 ebayssa näkys olevan uudet ~175€ ja ylöspäin. (e39 525i Klimakompressor) tarvikkeiden laadusta ei mitään käsitystä mutta Denson luulis olevan toimiva peli :thinkOriginally posted by sonikk View PostMistä kannattaa hommata ilmastoinnin kompura? Ja mitä muuta vaihtaa samalla, kuivain?
 Leave a comment:
- 
	
	
	
	
 Mistä kannattaa hommata ilmastoinnin kompura? Ja mitä muuta vaihtaa samalla, kuivain?
 Leave a comment:
- 
	
	
	
	
 Ei ole t10, linkissä oikean polttimon kuvaus
 
 lisäyksenä vielä että 20w polttimoilla saa rinkulat selkeämmin erottuvaksi päivän valossa
 Leave a comment:
- 
	
	
	
	
 Jees, kiitoksia edellisistä. Pitääpä illalla perehtyä asiaan. Polttimo on ilmeisesti t10? Sillä vaan että käyn valmiiksi hakemassa polttimon.
 Leave a comment:
 
	
Leave a comment: