peruskoko käytössä, eli 235/35 ja 265/30
E39 Vanne- ja rengasfit -topic II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Night-Wind View PostJoo kyllä 20" liian iso e39:iin.
Comment
-
-
Originally posted by -Jassi- View PostE39 sedan 540 normikaarilla ja M-sport II-alustalla.
Hankin vempeleen just ja asennettuani kesävalssit meinasi purjo lentää.
Vannekoot 8x19" et20 ja 9,5x19" et20 (Tsw Sakata) ja tuo etupää näyttää aika karsealta. Takana ihan passeli.
Meneekö tuonne siis 10 vai jopa 15mm spaceri eteen?E87 118d
E70 3.0d
Ex: E36 M3
Ex: E36 cabriolet m60b40
Ex: E34 535i turbo 550hp/700nm @1,3bar
Ex: E38 740i turbo 410hp/600nm @0,5bar
Comment
-
-
Dodii.
Autotekilla oli hyllyssä 15mm joten alle meni. Hyvin pyörii ja näyttää itseasiassa silmään ihan samalta tuo kokonais-et kuin takana. Mites se nyt menikään, takanahan on 1,5" leveämpi vanne joten eikös se tule silloin 0,75" (18,7mm) ulommaksi kuin edessä? Tällöin tuon 15mm limpun jälkeen ollaa hyvin lähelläe39 530dA Touring -01
ex-e39 540 sedan facelift
ex-E46 330Xi Touring
Comment
-
-
Originally posted by Pxi View PostNiin juu, et 20. Bbs rc 090 vanteet.
Laita ennemmin 10mm eteen ja taakse. 20mm varmaankaan enää mahdu.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw523iab View PostToimiiko tommoset esim bilteman yleismallin 5mm spacerit vakiopulttien kanssa? Ongelmana on että 265 rengas hankaa coiloveri tolppaa. Vanteet on 18" 9,5 leveet ja et 26 niin paljosta se ei voi olla kiinn
Mut eriasia toimiiko auton kanssa. Mulla ainakin ravisti jossain yli 80km/h nopeuksissa jo 16" vanteilla...
Kaipa ne toimis jos saat ne vaan ihan keskelle jollain patentilla. :thinkBMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Dreamer View PostToimii.
Mut eriasia toimiiko auton kanssa. Mulla ainakin ravisti jossain yli 80km/h nopeuksissa jo 16" vanteilla...
Kaipa ne toimis jos saat ne vaan ihan keskelle jollain patentilla. :think
5mm spacerin kanssa vanne keskittää yleensä vielä napaan.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw523iab View PostToimiiko tommoset esim bilteman yleismallin 5mm spacerit vakiopulttien kanssa? Ongelmana on että 265 rengas hankaa coiloveri tolppaa. Vanteet on 18" 9,5 leveet ja et 26 niin paljosta se ei voi olla kiinn
Jos on ihan pienestä kiinni, niin laita ennemmin 3mm palat. Pultit riittää jo varmasti ja keskittääkin vielä vanteen kunnolla napaan.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Post5mm spacerin kanssa vanne keskittää yleensä vielä napaan.BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Dreamer View PostNo se on vähä siinä ja tässä, mutta tosiaan se spaceri jää sivuun, koska siinä keskireikä niin valtava, niin liekö ravisti sen takia...? (et jos edes sen spacerin sais keskelle...) Tai sitte noi navan huuli ei o niin pitkä että enään keskittäis kunnolla vanteeseen. Mut ohuempi tai keskittävä spacer on mun suositus omien kokemuksien pohjalta.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Bmw523iab View PostToimiiko tommoset esim bilteman yleismallin 5mm spacerit vakiopulttien kanssa? Ongelmana on että 265 rengas hankaa coiloveri tolppaa. Vanteet on 18" 9,5 leveet ja et 26 niin paljosta se ei voi olla kiinnE30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
Comment