Tältähän ne kaaret useimmiten näyttää, kun vanteiden ET-luku on liian pieni:



Ruoste oli ihan kevyttä harsoa joka on jo poistettu.
Millaisia maaleja tahi menetelmiä kannattaisi käyttää, jotta siisti kolmeysi säilyisi siistinä eikä lähtisi kaarista kukkimaan?
Kannattaako kaariin laittaa sisälokasuojan alle kotelonsuoja-ainetta tms?


Ruoste oli ihan kevyttä harsoa joka on jo poistettu.
Millaisia maaleja tahi menetelmiä kannattaisi käyttää, jotta siisti kolmeysi säilyisi siistinä eikä lähtisi kaarista kukkimaan?
Kannattaako kaariin laittaa sisälokasuojan alle kotelonsuoja-ainetta tms?



Sanoi myöskin, ettei kyseistä kohtaa ole aiemmin maalattu, ja uskon että ammattitaitoinen maalari kyllä näkee jos olisi? autolla ajettu tosiaan se 218tkm, pellit muuten priimakunnossa mutta parissa kohdassa oli tuollaista maalin kuplintaa sormenpäänkokoiselta alueelta, joten kai se on nyt todistettu, että e39 sinkittyyn koriinkin voi ruostua reikä
Comment