Ennen korjaamolle vientiä koodit luettiin ja nollattiin INPAlla pariin kolmeen kertaan, kun en oikein meinannut uskoa, että anturit olisivat hajonneet molemmilta puolilta samanaikaisesti. Nollauksen jälkeen vikakoodi ilmaantui aina uudelleen molemmille taka-antureille, mutta korjaamon laite siis näytti ainoastaan vasemman taka-anturin vialliseksi.Vasemman taka-anturin vaihdon jälkeen ja korjaamolla tehdyn nollauksen jälkeen ei myöskään oikean takapään anturi ole ilmoitellut itsestään. Ainakaan tähän mennessä.
E39 abs + asc yms.
Collapse
X
-
Luistonestoa edelleen...
Vaihteeksi olisi taas aikaa aloittaa luistonestovalo-ongelman ratkaisemista.
Uuden akun jouduin ostamaan tässä välissä, Vanha, sekin pari vuotta vanha oli kypsynyt. Uudestakin akusta hävis parin viikon aikana virta niin, ettei mikään herätevalo palanut (auto seisonut käyttämättömänä). Mikähän sitäkin syö. No, nyt on latingissa.
ABS-boksi on ollut korjattavana. Varsinaista ongelmaa ratkoakseni kävin pienellä ajelulla, josko jotain virhekoodeja edes saisi aikaiseksi. Nopeusdataa antaa kaikista pyöristä. Vikakoodeja ei ilmaantunut, mutta luistonesto valo vain palaa. Koodit luett INPAlla. Nyt on vahvasti sormi suussa, että mitä pitäisi tehdä.F11 N52B30
Comment
-
-
Originally posted by Foksu View PostVaihteeksi olisi taas aikaa aloittaa luistonestovalo-ongelman ratkaisemista.
Uuden akun jouduin ostamaan tässä välissä, Vanha, sekin pari vuotta vanha oli kypsynyt. Uudestakin akusta hävis parin viikon aikana virta niin, ettei mikään herätevalo palanut (auto seisonut käyttämättömänä). Mikähän sitäkin syö. No, nyt on latingissa.
ABS-boksi on ollut korjattavana. Varsinaista ongelmaa ratkoakseni kävin pienellä ajelulla, josko jotain virhekoodeja edes saisi aikaiseksi. Nopeusdataa antaa kaikista pyöristä. Vikakoodeja ei ilmaantunut, mutta luistonesto valo vain palaa. Koodit luett INPAlla. Nyt on vahvasti sormi suussa, että mitä pitäisi tehdä.
Comment
-
Comment