Juuri soitin marmorille (Laakkonen) ja sanoivat että viimeisen 6n vuoden aikana ovat myyneet kaksi tuollaista, eikä varmaan johdu hinnastakaan, reipas 50e.
Mutta siis kuulemma tämän pitäisi olla ikuinen, joku alipainetoiminen läppä siellä on joka on ainoa osa joka sieltä saattaa porsia..
Täytyy tänään availla ja ihmetellä sitä tarkemmin.
Laitoin siis nipun ahtoputkien tiivisteitä tilaukseen Laakkoselta
vanhemmissa e6x malleissahan on semmoinen paperisuodatin joka menee tukkoon helposti ja sitten alkaa savuttamaan ihan huolella. itse vaihdoin ihan varmuudenvuoksi tuohon vortex malliin
vanhemmissa e6x malleissahan on semmoinen paperisuodatin joka menee tukkoon helposti ja sitten alkaa savuttamaan ihan huolella. itse vaihdoin ihan varmuudenvuoksi tuohon vortex malliin
Jees!
Taitaa seuraavana meikäläinen vaihdella ahtoputkien tiivisteitä, mitähän niitä nyt siellä olikaan, 7-8kpl:think
Eipä tuo vortexkaan kallis ole, taidan laittaa tilaukseen senkin, kun pystyy yläkautta kivasti vaihtamaan
edit: Tässä koneessa ei ole enää ollenkaan Vortexia, vaan täysin tyhjä kotelo, schmiedmann sen juuri mulle vahvisti, eli ei sitä sitten tilaukseen
Ok, ehkä mulla on vaan sitten ollut (toistaiseksi), tuuri KOPKOP.
Tämä ei kyllä kestä kun yhden niin mykistyy koko p**ka, tarkistelin huvikseen tilannetta vielä marmoriltakin, ja väittivät nämäkin että yhdellä halvaantuu:think
Mulla ei oo ollu ton auton kanssa paljon tuuria. Eikä termareiden. Eikä pdc antureiden.
On muuten 8 eri vaihtoehtoa pdc failure päällä alkaa vaihtelemaan antureita. Melkosta lottoomista.
Mulla ei oo ollu ton auton kanssa paljon tuuria. Eikä termareiden. Eikä pdc antureiden.
On muuten 8 eri vaihtoehtoa pdc failure päällä alkaa vaihtelemaan antureita. Melkosta lottoomista.
No ei oo kyllä mullakaan, mutta kyllä tämä tästä vielä.
Alkaen jo ostovaiheessa laatikkorempasta, nightvision ongelmista ja ratin korkeudensäätömoottorin tomimattomuudesta (jotka tosin maksoi liike, ISO liikkeelle siitä), ja kaikkea muuta kivaa lisäksi
Läppärillä kattoa mikä ovi tai luukku ei mene muka kiinni. Veikkaus kohdistuu takaluukun suuntaan. Joko lukko tai johtosarja.
Veikkaan johtosarjaa. Itellä ollu sama vika päällä jo kesästä asti. Ja muitakin takaluukun toimintoja on jo pimeänä. Mutta tuolla jjaniin kuvailemalla vialla se alko. Mulla herjaa joka kerta liikkeellelähdössä "Boot open!" vaikka se ei olekaan auki. Mutta auto luulee, että se on auki ja siksi sisävalotki palaa. Aina pitää sammuttaa käsin.
Veikkaan johtosarjaa. Itellä ollu sama vika päällä jo kesästä asti. Ja muitakin takaluukun toimintoja on jo pimeänä. Mutta tuolla jjaniin kuvailemalla vialla se alko. Mulla herjaa joka kerta liikkeellelähdössä "Boot open!" vaikka se ei olekaan auki. Mutta auto luulee, että se on auki ja siksi sisävalotki palaa. Aina pitää sammuttaa käsin.
omaan on vaihdettu johtosarja ja takalasi reistaili ja aukeili aina ja myös syttyi sisävalot. no nappasin ensimmäisen liittimen luukun verhoilujen alta mihin pääsin käsiksi ja liittimen takaisin laittamalla kuului lukon napsaus ja jätin sen nyt irti eikä ole aukeillut enää mutta tuo valo jää palamaan
omaan on vaihdettu johtosarja ja takalasi reistaili ja aukeili aina ja myös syttyi sisävalot. no nappasin ensimmäisen liittimen luukun verhoilujen alta mihin pääsin käsiksi ja liittimen takaisin laittamalla kuului lukon napsaus ja jätin sen nyt irti eikä ole aukeillut enää mutta tuo valo jää palamaan
Siellä on mikrokytkimiä mitkä toimii eri järjestyksessä. Böntti vasta paini yhen vastaavanlaisen ongelman parissa. Sillä vois olla vielä tuoreessa muistissa.
Tietysti läppärillä ne asennot näkee, mutta on toki edellytys että kaikki piuhat siihen liityyen on paikallaan.
Se oli E60 ja siinä oli kontin lukon mikrokytkimen toinen asento rikki. Kontin valo toimi niinku kuuluki mutta auto luuli kontin olevan koko ajan auki.
-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Siellä on mikrokytkimiä mitkä toimii eri järjestyksessä. Böntti vasta paini yhen vastaavanlaisen ongelman parissa. Sillä vois olla vielä tuoreessa muistissa.
Tietysti läppärillä ne asennot näkee, mutta on toki edellytys että kaikki piuhat siihen liityyen on paikallaan.
eli onko mahdollista että oon jonkun väärän piuhan ottanut irti?
Itse itselleni vastaten, syylliseksi paljastui venttiilikopan tiiviste, ja sieltä tulipellin päästä, samalla toki vaihtoon pakosarjan tiivisteet ja ne kaikki ahtoputkien tiivisteet, jokohan se olis siinä
Onkos arvon raadilla käsitystä että mistä tollanen x35d saattaisi yleisimmin pukata öljyä pihalle. Kone on altapäin kun tervattu, ja merkkailee myös jo hieman maahankin. Öljynkulutuksessa ei kyllä näy ja imusarjan puolelta näyttäisi olevan hyvin pitkälti kuivaa:think.
Auto siis tällä hetkellä nosturilla, pestään konetta, heitetään lenkkiä ja ihmetellään tarkemmin, oliskohan jollain sellasta varmaa vuotokohtaa mielessä
Jep, LCI mallin 535d:ssä ei ole Vortexia vaan pelkkä kumikalvo.
Osa on muuttunu n. 9/2007 alkaen ja alkupäähän autoihin pitää vaihtaa separaattori kokonaan ja siltä lähtevä putki...
Edit: Toinen tyyppivika on samoissa malleissa turbolta väljäähylle menevässä punaisessa putkessa,
ylempi tiiviste hikoilee, uudempi tiiviste on erimallinen kuin vanha...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Jep, LCI mallin 535d:ssä ei ole Vortexia vaan pelkkä kumikalvo.
Osa on muuttunu n. 9/2007 alkaen ja alkupäähän autoihin pitää vaihtaa separaattori kokonaan ja siltä lähtevä putki...
Edit: Toinen tyyppivika on samoissa malleissa turbolta väljäähylle menevässä punaisessa putkessa,
ylempi tiiviste hikoilee, uudempi tiiviste on erimallinen kuin vanha...
oppipahan taas jotain uutta
f11 520 da m-sport
ex e61 530 da
ex e39 530 da
ex e38 725 tdsa ex e39 528i m5-look
Comment