Lämpötilakongin saa koodattua silleen että ei hälytä autoa startatessa missään lämpötilassa, hälyttää ainoastaan silloin kun lämpötila menee alle olikohan +3°c kesken ajon. Suomi-autossa (cold climate pack) pitäis olla näin jo tehtaalta.
-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Lämpötilakongin saa koodattua silleen että ei hälytä autoa startatessa missään lämpötilassa, hälyttää ainoastaan silloin kun lämpötila menee alle olikohan +3°c kesken ajon. Suomi-autossa (cold climate pack) pitäis olla näin jo tehtaalta.
Tuokin olisi jo jotain. Millä ohjelmalla se tehdään ja mitä modulia kopeloidaan?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Turvalaitteiden manipuloinnin kommentointi taitaa olla foorumilla kielletty?
Tuon lämpötilavaroitus koodataan NCS Expertillä (niinku muutkin koodaukset), mitaristosta CC_TEMPERATURWARNUNG -> aktiv
Ok. Privalla tulikin apua asiaan jo. En tiedä sitten, onko turvavyön VAROITUSÄÄNEN poisto turvalaittaitteen manipulointia, mutta foorumin säännöillä mennään...:think
Kiitos tuosta vinkistä.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Ok. Privalla tulikin apua asiaan jo. En tiedä sitten, onko turvavyön VAROITUSÄÄNEN poisto turvalaittaitteen manipulointia, mutta foorumin säännöillä mennään...:think
Kiitos tuosta vinkistä.
En tiedä minäkään mutta ei huvita kokeilla foorumin rajoja
45km ajon aikana jäähdytysnesteen lämpötila pyöri 65-71° asteessa. Kuuluis olla 88-90°~? Mitäs muuta salavalikosta kannattaa tarkastaa? Saako sen selville jostain mikä termareista ei toimi vai kannattaako ne kaik vaihtaa/vaihdattaa? Ja onko jotai muuta mitä kannattais tarkistaa/vaihtaa samalla?
aijemmin jo kyselin, mistä kannattaisi kysellä e61seen tehtyä ilma-alustaa? lowtoyssille, k-sportille ja jh soundille laitoin jo spostia mutta ei ole vielä vastausta tullut
onko vielä muita paikkoja joista kannattaa kysellä? :think
aijemmin jo kyselin, mistä kannattaisi kysellä e61seen tehtyä ilma-alustaa? lowtoyssille, k-sportille ja jh soundille laitoin jo spostia mutta ei ole vielä vastausta tullut
onko vielä muita paikkoja joista kannattaa kysellä? :think
Soitappa sinne Lowtoysille ihan suoraan. Noita turhanpäiväsiä sähköpostikyselyjä tulee varmaan ihan riittävästi, että ymmärrän, jos jokaiseen ei jakseta vastata.
Nimim. kokemusta, että halpaa tuo palvelu ei ole, mutta työn jälki omassa tapauksessa oli ainakin erittäin siistiä.
K-Sportin Suikinkin kanssa on tullut kauppaa jonkun verran tehtyä ja on ollut ihan sanojensa mittainen kaveri, että puhelinta vaan kouraan, niin asiat etenee.
45km ajon aikana jäähdytysnesteen lämpötila pyöri 65-71° asteessa. Kuuluis olla 88-90°~? Mitäs muuta salavalikosta kannattaa tarkastaa? Saako sen selville jostain mikä termareista ei toimi vai kannattaako ne kaik vaihtaa/vaihdattaa? Ja onko jotai muuta mitä kannattais tarkistaa/vaihtaa samalla?
Termarit saat testattua ruttaamalla letkut esim. letkupihdeillä.
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment