Aloittelijan kysymys: jos minulle luvataan kokonaan uusi takaluukku koritakuun piikkiin, niin meneekö samalla kaikki johdot uusiksi väkisinkin? Aikaa operaatiolle on varattu 3-4pv Laakkosen toimesta.
E61 530d alkanut yli 60:n vauhdista jarruttaessa pitämään sellaista matalaa jumputusta (kuuluu ehkä kuskin puolelta edestä) ja samalla tuntuu rattia vähän ravistavan. Jarrulevy kiero vai joku muu, mikä? Jarrut alkaa kyllä olemaan remppakunnossa jo muutenkin.
Aloittelijan kysymys: jos minulle luvataan kokonaan uusi takaluukku koritakuun piikkiin, niin meneekö samalla kaikki johdot uusiksi väkisinkin? Aikaa operaatiolle on varattu 3-4pv Laakkosen toimesta.
Eipä luukunvaihdon yhteydessä ole pakko johtoja uusia. Eli kannattaa harkita johotojen uusimistä nyt samalla. Kannattaa ainakin pyytää tarjous.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Onko kukaan perehtynyt miten toimii e60:ssä nuo ajovalon pesurin luukut, näyttää vasemman puoleinen jumivan eli jää raolleen. Työntääkö vedenpaine sen pesurin ulos vai mikä mekanismi?
Onko kukaan perehtynyt miten toimii e60:ssä nuo ajovalon pesurin luukut, näyttää vasemman puoleinen jumivan eli jää raolleen. Työntääkö vedenpaine sen pesurin ulos vai mikä mekanismi?
Jos nettiin uskominen, niin vedenpaineella toimivat.
Onko kukaan perehtynyt miten toimii e60:ssä nuo ajovalon pesurin luukut, näyttää vasemman puoleinen jumivan eli jää raolleen. Työntääkö vedenpaine sen pesurin ulos vai mikä mekanismi?
Koeta kädellä nostaa sen nurkan kohdalta puskuria helmasta ylöspäin. Itsellä sama homma ja pienestä on kiinni. Saanee helposti fiksattua kun vähän tutkii mistä ahdistaa.
Nyt on oma e61 (09) 520d ruvennut pitämään kahinaa. Tyhjäkäyntikin on aika traktorimainen. Kahina siis alkaa about 1500rpm kohdalla ja on voimakkaimmillaan 2500rpm. Sittemmin häviää muuhun meluun. Tolla on ajettu 220tkm, elikkäs olisko siellä jakopään uusinnan aika?
Kulkupuolessa en oo muutosta havainnu ainakaan perstuntumalta.
Comment