Mikä olisi paras keino saada bluetooth -04 e60 ? Ymmärtääkseni M-ASK ? Eli Idrive ilman navia ja karvalakkipopit. Pienempi näyttö. CD- vaihtajalle löytyy valmius. ( Ilmeisesti hanskalokerosta? ) Dension 500 ? Lite BT? Aux piuha jotenkin kiinni soittimen taakse ja Auxiin joku Bt mokkula? Ilmeisesti vakisoittimen tilalle ei voi mitään 2 Din näytöllistä soitinta laittaa tilalle? Olen koittanut hakua käyttää mutta en oikein ole saanut selvyyttä mikä paras ratkaisu. Kiitos vastauksista etukäteen!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Kaatranen View PostMikä olisi paras keino saada bluetooth -04 e60 ? Ymmärtääkseni M-ASK ? Eli Idrive ilman navia ja karvalakkipopit. Pienempi näyttö. CD- vaihtajalle löytyy valmius. ( Ilmeisesti hanskalokerosta? ) Dension 500 ? Lite BT? Aux piuha jotenkin kiinni soittimen taakse ja Auxiin joku Bt mokkula? Ilmeisesti vakisoittimen tilalle ei voi mitään 2 Din näytöllistä soitinta laittaa tilalle? Olen koittanut hakua käyttää mutta en oikein ole saanut selvyyttä mikä paras ratkaisu. Kiitos vastauksista etukäteen!
Comment
-
-
Minulle sanottu että öljyt kannattaa vaihtaa jossain 100-200tkm välissä. Huuhtelemalla. Ei kuulu viralliseen huolto-ohjelmaan vissiin.
Omassa autossa vaihdelaatikon öljypohja vuoti, joten öljypohja meni vaihtoon, holkki (tärkeä vaihtaa myös), ja öljyt vaihdettiin huuhtelemalla.
Ilmeisesti ei kannata muuten tehdä kuin huuhtelemalla ao. öljyjen vaihto. Syytä en tiedä. Asiantuntijoiden mielipide vaihtelee sen osalta täytyykö/kannattaako öljyjä ylipäänsä vaihtaa. En näe syytä että miksei.
Hintaa tuli n 600e, ei merkkiliikkeessä. Tyytyväinen olen ollut.
Comment
-
-
Originally posted by revote View PostVaihdelootasta puhutaan että öljynvaihto pitää tehdä huuhtelemalla. Entä sitten jos öljyjen lisäksi vaihdetaan öljypohja, pitääkö huuhdella laatikko myös näissä tilanteissa?
Ps.
Jatkuu seuraavassa topikissa. täälläLast edited by Kissvesala; 15-08-2016, 13:01.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
Comment