Toimiiko toinen avain?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Toista avainta en ole edes kokeillut, kun on teipattu kasaan. Mistähän siihen saisi ehjät kuoret?
Mutta syystä tai toisesta, kaikki toimii taas OK. Eli yön ulkona seisomisen jälkeen sekä Comfort Access, Keyless Go että kauko toimii kuten aikaisemminkin.
Lisäyksenä tuohon eiliseen vielä tieto, että radio toimi koko ajan normaalisti, mutta ratin ohjelmoitavat napit (ruutu ja tähti) olivat nollautuneet.BMW 520dAT -08 LCI ///M-sport
BMW 320dA -09
Comment
-
-
Tuossa aikasemmin kyselin tuosta jumputtavasta äänestä mikä paljastu egr alipaineohjaimeks. Se se tosiaan oli, ääni loppu heti kun tukki egr:n alipaineletkun. Outo kyllä että tukkimalla loppu mutta kai se se on.
Uusi odottaa postissa niin joutuuko tosiaan imusarjan irroittamaan vaihtaessa? Aika ahtaalta näytti:think
Comment
-
-
Oon huomannu tossa hiljattain vaimeaa huminaa kun ajaa taajamanopeuksia. Ihan niinkuin viskon huminaa jota kuitenkaan kyseisessä autossa ei ole. Tuntuis vähän niinkuin tulis vaihteistosta 2-5 vaihteilla sekä pakilla. Muuttuu kierrosten mukaan ja vaihtaessa.think. Ei ole kamalasti tullut aiemmin automaatilla ajettua et onkohan tuo ominaisuus vai alkavaa vikaa? Ja kylmänä ei mielestäni kyllä kuulu. Muuten laatikko ainakin tuntuis toimivan niinkuin pitää.
Laatikko käsittääkseni GA6HP19Z ja auto 525i
-Anssi
Comment
-
-
Originally posted by Benighted View PostVm. 2009 e61 autossa yölliset increased battery discharget vaivaa välillä. Eilen illalla kävin laittamassa auton piuhan nokkaan niin siellä se vinkui ja naksutteli iloisesti yksinään, autolla ajettu viimeksi muutama tunti aiemmin. Konepellin alta kuului siis vinkunaa, joka stoppasi, jonka jälkeen n. tankin (tai ehkä akun? Samassa kohden about eikö vain) kuului aina kevyt kolahdus, jonka jälkeen auto taas alkoi vinkumaan konepellin alta. Eli tuntui, että yrittäisi mennä nukkumaan mutta jokin laite tuolla herättelee ja kolisee. Vai kolahtaako joku muu aina kun auto herää, tiedä häntä...
CASin sulakkeen irroitin, mutta eipä ollut se. Onko tuolla perässä jotain, mikä saattaisi kolistella ja herätellä autoa?
Minulla vastaavat ongelmat vm.2008/ e61 525dA, myöskin "Edition Sport".
Viime syksynä alkoi kelien kylmetessä ilmetä tuota increased battery dischargea. Auto kuitenkin käynnistynyt moitteetta.
Käytin Schmiedmannilla lukemassa koodit ja antennivahvistin antoi jatkuvasti herjaa. Ehdottivat sähköjohtojen vaihtoa, kun kosteutta ei näkynyt antennivahvistimen kotelossa eikä takakontissa muuallakaan.
Originally posted by Benighted View PostJa toinen juttu, ei liene yhteyttä: mankan ykkösnapin hipaisukytkin sekoilee, jää "pohjaan" niin kuin sormi olisi tuossa päällä. Buutilla lähtee pois usein tai paneelia painelemalla. Paneeli tiensä loppupäässä? Suurempaa haittaahan tuosta ei ole, mutta overlay on ärsyttävä kun ei näy kelloa.
Ei suuri vika, mutta ärsyttävä..2021 G21 330e
Ex: 2011 F11 530d
2008 E61 525dA
Comment
-
-
Originally posted by pablo View PostOon huomannu tossa hiljattain vaimeaa huminaa kun ajaa taajamanopeuksia. Ihan niinkuin viskon huminaa jota kuitenkaan kyseisessä autossa ei ole. Tuntuis vähän niinkuin tulis vaihteistosta 2-5 vaihteilla sekä pakilla. Muuttuu kierrosten mukaan ja vaihtaessa.think. Ei ole kamalasti tullut aiemmin automaatilla ajettua et onkohan tuo ominaisuus vai alkavaa vikaa? Ja kylmänä ei mielestäni kyllä kuulu. Muuten laatikko ainakin tuntuis toimivan niinkuin pitää.
Laatikko käsittääkseni GA6HP19Z ja auto 525i
-Anssi
Comment
-
-
Originally posted by asdteme View PostEihän vain ole tyyliin tuommoista ääntä? http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=351488
-Anssi
Comment
-
-
Originally posted by pablo View PostOon huomannu tossa hiljattain vaimeaa huminaa kun ajaa taajamanopeuksia. Ihan niinkuin viskon huminaa jota kuitenkaan kyseisessä autossa ei ole. Tuntuis vähän niinkuin tulis vaihteistosta 2-5 vaihteilla sekä pakilla. Muuttuu kierrosten mukaan ja vaihtaessa.think. Ei ole kamalasti tullut aiemmin automaatilla ajettua et onkohan tuo ominaisuus vai alkavaa vikaa? Ja kylmänä ei mielestäni kyllä kuulu. Muuten laatikko ainakin tuntuis toimivan niinkuin pitää.
Laatikko käsittääkseni GA6HP19Z ja auto 525i
-Anssi
-Anssi
Comment
-
-
Originally posted by bore^ View Postonko jollain kuvallista ohjetta obd2 piuhan 7 ja 8 pinnien yhdistämiseen? millaisia kytkimiä olette käyttäneet? tulisi tarpeeseen saada kolvattua jotta voisi auttaa foorumin epeleitä joilla vanhempia malleja kuin e6xVikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by bore^ View Postjuu sen hiffasin nyt pitäis enään tietää mitkä ovat kyseiset 7 ja 8 pinni?
Katkaisijaksi kannattaa valita mahdollisimman pieni. Tässä on käytetty juuri sellaista pientä katkaisijaa jota kannattaa käyttää:
Last edited by HTK12; 06-04-2017, 00:42.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostPiuha auki, niin siellä on yleensä merkitty pinnit 1 ja 16, joten siitä tietää sitten oikeat. Ellei sieltä löydy merkkejä, niin tästä ne näkee:
Katkaisijaksi kannattaa valita mahdollisimman pieni. Tässä on käytetty juuri sellaista pientä katkaisijaa jota kannattaa käyttää:
http://www.e90post.com/forums/showpo...25&postcount=5E61 2006 530d m-sport
Comment
-
-
Tähän on hyvä sulkea tämä. Avatkaa uusi.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
Comment