Olen aikeissa hankkia kyseisen auton ja mieltä askarruttavat muutamat seikat.Automaatti vai manuaali,kumpi kestää paremmin lastutuksen,kulutus?Imusarjan läpät,onko tässä mallissa niitä ja onko niistä ongelmia?Autoa moitittu suuntavakauden puutteesta,onko perää?Webasto,onko vakiovaruste?Muuta huomioitavaa,tyyppivikoja?Kiitos jo etukäteen vastaajille.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e60 530d
Collapse
X
-
Webasto ei ole vakio varuste, itse laitoin omaani jälki käteen. Itselläni ollut nyt ajossa 10tkm tommonen stigun pirssi ja ei ole vielä mitään moitteen sanaa. Automaatistahan läpät löytyy ja bmw suosittelee imusarjan vaihtoa 100tkm välein, mutta onhan porukka niitä täällä poistaneet, tiedä häntä pikä on paras ratkaisu. Suunta vakaus ainakin omasta mielestäni erittäin hyvä, nyt rengastus 245/40 R18 Nokian RSi ei RC renkaat. Siinä jotain...E93 ///M3
E60 530dA aka M5
F11 525dA Xdrive
Tesla model 3 LR MY22
Comment
-
-
Moi.
Automaatti! Manuaali on mielestäni ihan turha tämänlaiseen autoon...liikaa kepittämistä.
Voimaa riittää automaatillakin, kun tosihommissa muistaa pitää kepin steppi-puolella.
Manuaaleilla jälleenmyyntiarvo = 0.
-E60 530da -03 ... seuraava E92 335Cda
Kabiinia varten siellä on jutkut sähkövastusjudanssit...konetta lämmittää laite, jonka hankit. Mulla vastus.Last edited by ++500Nm; 16-02-2008, 00:24.Blow My Whistle
Comment
-
-
Juuu-u
Automaatti on meillä (jo toinen E60 kori menossa) elikkä on jo yli 450 tkm kokemusta 530 diesel automaatista ja helvetin hyvin huilaa...
Ei ole ollut mitään ongelmia ja normaali huollot on tehty.
keskikulutus on mun ajolla 6,7l/100km, vaino on muutaman tankillisen ajanut alle 5 l/100km kulutuksen... mut se onkin säästeliäs kaasuttelija...
Suuntaongelma koskee todellakin vain RF renkaita...
Kesägummit on 18" vanteella ja aivan LOISTAVA ajettava... talvikumpparit on sit 16" orggiskokoa, mutta hyvä kyyti on niilläkin..
Webbis on lisävaruste, mun ajokki ei ole ollut webaston tarpeessa, mutta mä ajankin todella paljon...
Seuraavaksi kaaraksi olen jo päättänyt E60 sarjaa 535 dA:n ja nimenomaan henkilömallina.. Farkussa sisämelu on hiukan kovempi, niin siksi sedan on mun valinta.
kivan hiljainen auto... Taannoin sihteeri soitti reissuun ja vauhtia oli tosiaan reilusti kaikille talviteille suomessa, siinä Hän kyselemään minulta, että olenko tosiaan reissussa, kun ei kuulu mitään taustaääntä...
Comment
-
-
Tomaattille ääni
Ainakaan itse en ihastunut 525E61 disuliin jossa oli 6-manuaalilaatikko liikaa hämmentämistä.
Muuten en viitsi pahemmin kommentoida kun 700 km on takana tällä autolla.
Tai no ainakin 16" nastoilla toi on meluisa ,jos vrt E39 530DAT kitkoillaF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by jim View PostLisää tyhmiä kysymyksiä..onko kaikki automaatit steptroniceja?Entä jos hommaan auton Saksasta mitä huomioitavaa varusteissa,onko kaikissa esim. penkinlämmittimet?Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by ++500Nm View PostMoi.
Manuaaleilla jälleenmyyntiarvo = 0.
Comment
-
-
Originally posted by BMW View PostNo terve. Itseäni ei ainakaan nappaa ostaa yli 100tkm ajettua autoa missä on tomaatti. Automaatti kun sytyttää ensimmäisen vikavalonsa kojetauluun voi joko pantata asuntonsa tai ryhtyä huoraksi. Rahanmenoa on jokatapauksessa tulossa niin paljon että varkakkaampaakin hirvittäisi. Manuaali Make naapurista se pyörittelee kakka rinkiä laatikkovikaisen autosi ympärillä kun sinä mietit tulevaisuuttasi sukkahousuissa.
Ainakin E60\E61 laatikoista ei vielä pahaa kuulunut,ja rahalla yleensä selviää jos jotain hajoaa niin ei tarvi persettä ruveta myymään
E39 530d :ssä autoista varmaan 90% on tomaattilaatikolla ja ei niitäkään nyt aivan hirveästi ole mennyt..
Ainakin omasta mielestä toi tomaatti sopii tosi hyvin tuohon autoonF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostAinakin E60\E61 laatikoista ei vielä pahaa kuulunut
Nyt kuulet: 535d kovasti kehuja saanut loota menee vaihtoon alle 100 tkm ajettuna, kunhan uusi saapuu paikalliselle merkkikorjaamolle.
Mutta itse "BMW"-nimimerkin tekstiin: Jos E60 530d pitäisi ostaa manuaalina vain siksi että jollakulla sellainen on mennyt rikki tomaattina ja itselläkin on se prosentin mahdollisuus siihen, niin saisi jäädä ostamatta. Yhtälailla autosta voisi riisua kaikki varusteetkin, nehän voivat mennä rikki.Last edited by -Tapi; 10-03-2008, 07:39.---
Comment
-
-
Originally posted by -Tapi View PostNyt kuulet: 535d kovasti kehuja saanut loota menee vaihtoon alle 100 tkm ajettuna, kunhan uusi saapuu paikalliselle merkkikorjaamolle.Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?
E30 325i Cabrio M-Tech II -91
EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
EX: E61 530xdAT -07
EX: E60 520dA Sedan -08
EX: F30 320dA xDrive Sport -13
EX: E39 530dAT -02
EX: E36 320iA -91
EX: R1150RT -03
Comment
-
-
Originally posted by Laxa View PostOnko tietoa mikä on vaihdon syynä? :think---
Comment
-
Comment