
E60 madallus?
Collapse
X
-
Madallussarjaa tässä kattomassa M-sporttiini. Onko Eibachissa ja H&R:ssä paljon eroa? Tekeekä FK automotivella mitään? Tuo H&R -35mm kuulostaisi parhaalta, -50mm taitaa olla jo vähän liikaa ja Eibachin -30mm liian vähän?
-
-
Originally posted by fRONik-_- View PostElikkäs olis pienen pieni pulma, selannu nettiä ja tätäki osioo jo jonkun aikaa, kaikki linkit/kuvat menneet jo bitti avaruuteen ni ei kuvat auenneet, elikkäs kyseessä olis "karvalakki" e60 520d -07, tuli ostettua vanteet ja nyt menee pää renkaan ja kaaren välii, eli ainoa lääke on laittaa madallusjouset, mitkä siihen nyt sitte tilais? täällä ku on ollu puhetta h&r sekä eibachin jousista mutta toisen mielestä h&r pudotti liian vähä ja eibachin liian paljo, nyt kaipaisin kuvia missä olis h&r setti sekä eibachin setillä, vanteet ovat kokoa 19", kiitos ja anteeks.
Leave a comment:
-
-
hjelp
Elikkäs olis pienen pieni pulma, selannu nettiä ja tätäki osioo jo jonkun aikaa, kaikki linkit/kuvat menneet jo bitti avaruuteen ni ei kuvat auenneet, elikkäs kyseessä olis "karvalakki" e60 520d -07, tuli ostettua vanteet ja nyt menee pää renkaan ja kaaren välii, eli ainoa lääke on laittaa madallusjouset, mitkä siihen nyt sitte tilais? täällä ku on ollu puhetta h&r sekä eibachin jousista mutta toisen mielestä h&r pudotti liian vähä ja eibachin liian paljo, nyt kaipaisin kuvia missä olis h&r setti sekä eibachin setillä, vanteet ovat kokoa 19", kiitos ja anteeks.
Leave a comment:
-
-
Meikäläisen autosta löytyy tuo sport suspension setting ja se on ymmärtääkseni vain 10mm(vai oliko 15) madallettu jousilla vakio alustasta, eli ilmeisesti iskarit samat kuin perus setissä. Myös ainakin etuvakaaja on himpun paksumpi, kuin vakiossa(25mm). En ainakaan pintakovaksi tai muutenkaan kovaksi haukkuisi, tosin autolla jo kohta 330tkm menty eikä tietoa milloin iskareita/jousia uusittu.. Sattuuko täällä kellään olemaan eibach sportline jousia kuuskympissä? Itselle sellaisia suunnitellut ja käyttökokemukset olisi tervetulleita :think
Leave a comment:
-
-
Niitä on komea mallia
Alustaa bemarilla on komea mallia...
1. Vakio
2.Sport
3. M-Sport
Originally posted by JarnoE36 View PostOnko Sport suspension setting sama/samanlainen mitä on M-Sport autoissa. Tämähän näyttää matalammalta kuin vakio mutta mielestäni on kyllä aika pintakova mitä kuulee M-sportteja haukuttavan joskus?
Mietin vaan että jos vaihtaa Eibachin Prokit jousiin niin tuleeko mukavuutta lisää.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tuco^ View PostNyt olis kahden vuoden jahkailun jälkeen tilattu KW v3 tuohon xd:hen.
Mitenkä matalalla porukalla nää oikeen ui? Olisko jollain heittää vertailukuvaa vakionelikko/ kw v3?
Koitinkin tuossa ettiskellä showroomeista sun muista, vaan heikoin tuloksin.
Leave a comment:
-
-
KW v3
Nyt olis kahden vuoden jahkailun jälkeen tilattu KW v3 tuohon xd:hen.
Mitenkä matalalla porukalla nää oikeen ui? Olisko jollain heittää vertailukuvaa vakionelikko/ kw v3?
Koitinkin tuossa ettiskellä showroomeista sun muista, vaan heikoin tuloksin.
Leave a comment:
-
-
Bc racing ja 5 kilon jouset. Minkä pituisia jouset ovat teillä olleet edessä joilla juurikin 5 kg/mm?
Leave a comment:
-
-
Sport suspension settings
Onko Sport suspension setting sama/samanlainen mitä on M-Sport autoissa. Tämähän näyttää matalammalta kuin vakio mutta mielestäni on kyllä aika pintakova mitä kuulee M-sportteja haukuttavan joskus?
Mietin vaan että jos vaihtaa Eibachin Prokit jousiin niin tuleeko mukavuutta lisää.Last edited by JarnoE36; 29-06-2015, 12:42.
Leave a comment:
-
-
onko kenelläkään muulla joka on e60:stä madaltanut osunut samanlaista ongelmaa kun mulle eilen sattui. Ajoin normaalisti hiekkatiellä ja peräpää osui terävään monttuun ja sen jälkeen perä muuttui tosi "lullaksi". siitä sitten varovasti ajaen auto hallille ja nosturilla ylös ja verhoilut pois että näkee mitä käynyt ja näkyhän ei mieltä hivellyt kun molemmat iskarin varret tullut läpi yläpäästä noin 5-10cm. Omituisinta tässä tapauksessa on se että kun auto nostettiin ylös ja laskettiin takas alas niin iskarit jäi normaalisti yläpäihin niinkuin kuuluukin eikä ongelma uusiutunut testilenkin aikana?
Autoon asennettu bilstein b6 iskarit ja h&r 35mm jouset jotka pelannut 2 kuukautta moitteetta. Missä vika/mikä nyt on antanut sen verran periksi että näin kävi? Sigun auto kyseessä.
Leave a comment:
-
-
Päivitetääs omia muutoksia.
Autossa oli (E60 530XD):
- Bilstein B6 iskarit
- H&R -35mm jouset
- 235/35/20 ja 275/30/20 rengastus, paineet 3.1 ja 3.35bar.
Itseä häiritsevä tekijä tuossa kombinaatiossa oli terävistä töyssyistä ja montuista tulevat pamaukset etupäässä, takapää on toiminut hyvin. Vakiojousilla ei mainittuja ongelmia ainakaan itsellä ollut.
Pitkällisten tutkimusten jälkeen hirvittävästi vaihtoehtoja ei ollut autoon kun haluan pitää sen madallettuna, siis iskarien ja jousien suhteen. XD valikoima on tosi heikko.
Maanantaina alle meni KW V3 satsi ja voin todeta paukkumisen nyt loppuneen. Auto on myös reilun 5mm matalampi kuin tuo aikaisempi setuppi. Alustan sädöt tehtaan suosituksissa ja on kyllä myös pehmeämpi. Kulmien säätö vielä edessä (ja korkeuden viilaus kohdilleen kun asettuu) niin sitten saanee lopulliset fiilikset tuosta irti.
Oliko parin tonnin investointi kannattava? Vaikuttaisi että itseä häiritsevät asiat poissa ja yleisesti omaan makuun parani. Kalliilta vielä tuntuu mutta tunnustellan vielä tovi...
Leave a comment:
-
-
Tais olla kolme ympyrää se OEM jousen merkki. Mitä tossa topicin selasin läpi niin tolla -35mm HR saa aika pätevän näköseksi auton. Tuskimpa sitä -50mm kannattaa laittaa vakio iskareille kun tuskin kestävät edes ensi kesään asti. Jenkkifoorumeilla kuitenkin kommentit oli luokkaa, että jos madallusjouset laittaa vakioiskareille niin auto käytännössä heti räjähtää - vähintään.
Itsellä noilla 360mm, 350mm mitoilla kuitenkin wheel gappia sen verran että taakse menee melkein nyrkki ja eteenkin saa käden väliin.
129tkm ajettu auto eli iskareiden vaihto toki suositeltavaa, mutta tuskin välttämätöntä ainakaan tähän hätään.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bambino View PostKyllä VIN koodilla tarkistettu juurikin tuo sport suspension settings. Mietin vaan, että eikait sielä nyt jo jotain alustaa ole sisässä ettei vaan mene hukkaan se -35mm madallus.
Helkkarin hyvä sillä ainakin on ajaa tuolla alustalla, mutta ulkonäkösyistä hieman matalammaksi sen haluaisin.
niissä piti olla 2 pistettä tai jotain sinnepäin, kertokaa viisaammat...
:think
Leave a comment:
-
Leave a comment: