E60 madallus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mikkis
    replied
    Originally posted by [[henkka View Post
    pitäs alustaa hommata e60:iin. Kahtellu tässä bc racingiä, ap:tä, -50 -50 h&r jousia ja viimesenä jom/ta technix halppis alustoja. tiiän että järkevin ostos olisi bc racing, mutta se ruopasee lompakoaki kaikkein syvimmältä. onko tuo ap:n alusta taas sitte minkälainen vrt. esim jom/ta technix? alustan pitäisi olla suhteellisen jämäkkä.
    Itse lähtisin tässä kohtaa Ta-technixiin jos edullisen, kestävän ja jämäkän haluat. Tuota jom:in alustaa ei missään nimessä e60:seen täysin alimitoitettu kestävyys isoon autoon, alkaa jo takuu aikana pettää/vuotaa tolpat.

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by [[henkka View Post
    pitäs alustaa hommata e60:iin. Kahtellu tässä bc racingiä, ap:tä, -50 -50 h&r jousia ja viimesenä jom/ta technix halppis alustoja. tiiän että järkevin ostos olisi bc racing, mutta se ruopasee lompakoaki kaikkein syvimmältä. onko tuo ap:n alusta taas sitte minkälainen vrt. esim jom/ta technix? alustan pitäisi olla suhteellisen jämäkkä.
    En nyt tiedä, onko tuo BC Racing järkevin ostos, kun et saa autoa leimalla läpi . Jos säädettävää haluat, noista miettisin AP:tä.

    Leave a comment:


  • [[henkka
    replied
    pitäs alustaa hommata e60:iin. Kahtellu tässä bc racingiä, ap:tä, -50 -50 h&r jousia ja viimesenä jom/ta technix halppis alustoja. tiiän että järkevin ostos olisi bc racing, mutta se ruopasee lompakoaki kaikkein syvimmältä. onko tuo ap:n alusta taas sitte minkälainen vrt. esim jom/ta technix? alustan pitäisi olla suhteellisen jämäkkä.

    Leave a comment:


  • markok
    replied
    Tuli eilen asennettua Eibach:n -30mm alusta ja jäi vielä mietityttämään olisiko pitänyt löysätä reaktiotankojen ja alatukivarsien rungon kiinnikkeet ja kiristää uudelleen hieman matalammalle alustalle. Miten muut olette toimineet? Kovin isosta jännityksestä ei näin pienellä madalluksella varmaan ole kyse, mutta kuitenkin.

    Leave a comment:


  • miguel123
    replied
    Originally posted by miguel123 View Post
    onko nelivedon etupäässä jotain huomioitavaa takavetoiseen kun jousia vaihtaa?
    Homma onnistuu ihan samanlailla kuin takavetoiseen.

    Leave a comment:


  • miguel123
    replied
    onko nelivedon etupäässä jotain huomioitavaa takavetoiseen kun jousia vaihtaa?

    Leave a comment:


  • mikkis
    replied
    [QUOTE=Timelord;3382946]
    Originally posted by BmwPunisher View Post
    Onko kellään kokemuksia tälläsistä Ta-technixin säädettävistä E61 keulilla?

    Ei kokemusta mutta eikös foorumillakin ollut joillain pettyneitä kokemuksia. Tosin onhan niitä luettu merkkisarjoistakin.
    Itselläni Ta-technix säädettävä alusta tosin e60:sessä mutta siis samat tolpathan nuo on, todella tyytyväinen noihin olen ollut..ei ole mikään kivireki alusta vaan juuri riittävän jämäkkä mukavuuden kärsimättä ja mutkaan voi painaa sen minkä renkaat pitää Noilla saa halutessaan keulan todella tonttiin jos semmoista haluaa. On kuin uudet vielä nyt puolentoista vuoden käytön jäljiltä. Ei valittamista suosittelen

    Leave a comment:


  • BmwPunisher
    replied
    Originally posted by Timelord View Post
    mutta tuolta löytyy varmaan halvempiakin. Onhan meillä punisheri vielä kohtuuarvokkaat koslat, ainakin tällasen köyhän
    mielestä.
    motonetin ja muiden kotimaisten puljujen hintavertailun jälkeen ite
    ajattelin tuolta tilata bilstein/ h&r- setin kun sen aika koittaa
    omassa lintassa.
    Niih tätä tuning kaupan AP settiä myös miettinyt mutta malli kuvan auto ei näytä mun mielestä ainakaan kovin matalalta..

    Leave a comment:


  • Timelord
    replied
    Originally posted by BmwPunisher View Post
    Tuossa sarjassa hinta pomppaa aika korkealle..
    mutta tuolta löytyy varmaan halvempiakin. Onhan meillä punisheri vielä kohtuuarvokkaat koslat, ainakin tällasen köyhän
    mielestä.
    motonetin ja muiden kotimaisten puljujen hintavertailun jälkeen ite
    ajattelin tuolta tilata bilstein/ h&r- setin kun sen aika koittaa
    omassa lintassa.

    Leave a comment:


  • BmwPunisher
    replied
    Originally posted by Timelord View Post

    Ei kokemusta mutta eikös foorumillakin ollut joillain pettyneitä kokemuksia. Tosin onhan niitä luettu merkkisarjoistakin.

    Itse harkitsisin tällaista:


    Eikös papan peränkin tonttiin saa konheella.
    Tuossa sarjassa hinta pomppaa aika korkealle..

    Leave a comment:


  • Timelord
    replied
    [QUOTE=BmwPunisher;3382926]Onko kellään kokemuksia tälläsistä Ta-technixin säädettävistä E61 keulilla?

    Ei kokemusta mutta eikös foorumillakin ollut joillain pettyneitä kokemuksia. Tosin onhan niitä luettu merkkisarjoistakin.

    Itse harkitsisin tällaista:


    Eikös papan peränkin tonttiin saa konheella.

    Leave a comment:


  • BmwPunisher
    replied
    Onko kellään kokemuksia tälläsistä Ta-technixin säädettävistä E61 keulilla?

    Tai mistä järkevän hintainen keulan tiputus kun eilisessä katsastuksessa huomattiin toinen etuiskari huonoksi joten pelkät jouset ei auta..

    Miten muuten saako pappa mallin perää tiputettua samalla tavalla kuin m-sporttia? Onko eri iskarit?

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by SettarI View Post
    Mitenköhän tuo H&R -50mm jouset toimisi m-sport iskareiden kaverina? ( jos nuo nyt sellaiset iskarit on)
    Toimii hyvin, minulla juurikin nuo alla. Auto tosin tulee reilun matalaksi, joten en suosittele, jos haluat vain pientä madallusta. Takapäätä sai laskea pusseja 25mm, jonka jälkeen stance oli ok. Nyt vaan nelipyöräsäätö vaatii lähes koko takapään hilppeiden uusimista .

    Leave a comment:


  • SettarI
    replied
    Mittasin omasta e60 m-sportistani eilen vanteen keskeltä kaaren reunaan
    edestä: 375mm ja takaa: 380mm. Onkohan tuohon joskus vaihdettu normaali vakio alusta? Eikös porukka oo mittaillut sellaisia 365mm korkeuksia m-sport alustoista? Toki erittäin "pintakovan" tuntuinen tuo autoni on..

    Mitenköhän tuo H&R -50mm jouset toimisi m-sport iskareiden kaverina? ( jos nuo nyt sellaiset iskarit on)

    Leave a comment:


  • miguel123
    replied
    Originally posted by Paarma78 View Post
    Itselle tuli tehtyä alustaan jousipäivitys. Auto siis E60 530d X-Drive LCI.

    Voisiko joku jolla on vakioalusta (xd) vielä mitata tuon mitan jotta nähdään todellinen madallus (en nyt kahlaamalla löytänyt sellaista tietoa tästä ketjusta)?
    Ittelläni on edessä 380-385 ja takana 380. H&R 35mm tulee joku päivä alle kun jaksan vaihtaa. katotaan mikä tulee tähän korkeudeksi.

    Leave a comment:

Working...
X