Originally posted by [[henkka
View Post
E60 madallus?
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by [[henkka View Postpitäs alustaa hommata e60:iin. Kahtellu tässä bc racingiä, ap:tä, -50 -50 h&r jousia ja viimesenä jom/ta technix halppis alustoja. tiiän että järkevin ostos olisi bc racing, mutta se ruopasee lompakoaki kaikkein syvimmältä. onko tuo ap:n alusta taas sitte minkälainen vrt. esim jom/ta technix? alustan pitäisi olla suhteellisen jämäkkä.. Jos säädettävää haluat, noista miettisin AP:tä.
Leave a comment:
-
-
pitäs alustaa hommata e60:iin. Kahtellu tässä bc racingiä, ap:tä, -50 -50 h&r jousia ja viimesenä jom/ta technix halppis alustoja. tiiän että järkevin ostos olisi bc racing, mutta se ruopasee lompakoaki kaikkein syvimmältä. onko tuo ap:n alusta taas sitte minkälainen vrt. esim jom/ta technix? alustan pitäisi olla suhteellisen jämäkkä.
Leave a comment:
-
-
Tuli eilen asennettua Eibach:n -30mm alusta ja jäi vielä mietityttämään olisiko pitänyt löysätä reaktiotankojen ja alatukivarsien rungon kiinnikkeet ja kiristää uudelleen hieman matalammalle alustalle. Miten muut olette toimineet? Kovin isosta jännityksestä ei näin pienellä madalluksella varmaan ole kyse, mutta kuitenkin.
Leave a comment:
-
-
onko nelivedon etupäässä jotain huomioitavaa takavetoiseen kun jousia vaihtaa?
Leave a comment:
-
-
[QUOTE=Timelord;3382946]Originally posted by BmwPunisher View PostOnko kellään kokemuksia tälläsistä Ta-technixin säädettävistä E61 keulilla?
Ei kokemusta mutta eikös foorumillakin ollut joillain pettyneitä kokemuksia. Tosin onhan niitä luettu merkkisarjoistakin.Noilla saa halutessaan keulan todella tonttiin jos semmoista haluaa. On kuin uudet vielä nyt puolentoista vuoden käytön jäljiltä. Ei valittamista suosittelen
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Timelord View Postmutta tuolta löytyy varmaan halvempiakin. Onhan meillä punisheri vielä kohtuuarvokkaat koslat, ainakin tällasen köyhän
mielestä.
motonetin ja muiden kotimaisten puljujen hintavertailun jälkeen ite
ajattelin tuolta tilata bilstein/ h&r- setin kun sen aika koittaa
omassa lintassa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BmwPunisher View PostTuossa sarjassa hinta pomppaa aika korkealle..
mielestä.
motonetin ja muiden kotimaisten puljujen hintavertailun jälkeen ite
ajattelin tuolta tilata bilstein/ h&r- setin kun sen aika koittaa
omassa lintassa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Timelord View Post
Leave a comment:
-
-
[QUOTE=BmwPunisher;3382926]Onko kellään kokemuksia tälläsistä Ta-technixin säädettävistä E61 keulilla?
Ei kokemusta mutta eikös foorumillakin ollut joillain pettyneitä kokemuksia. Tosin onhan niitä luettu merkkisarjoistakin.
Itse harkitsisin tällaista:
Eikös papan peränkin tonttiin saa konheella.
Leave a comment:
-
-
Onko kellään kokemuksia tälläsistä Ta-technixin säädettävistä E61 keulilla?
Tai mistä järkevän hintainen keulan tiputus kun eilisessä katsastuksessa huomattiin toinen etuiskari huonoksi joten pelkät jouset ei auta..
Miten muuten saako pappa mallin perää tiputettua samalla tavalla kuin m-sporttia? Onko eri iskarit?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by SettarI View PostMitenköhän tuo H&R -50mm jouset toimisi m-sport iskareiden kaverina? ( jos nuo nyt sellaiset iskarit on).
Leave a comment:
-
-
Mittasin omasta e60 m-sportistani eilen vanteen keskeltä kaaren reunaan
edestä: 375mm ja takaa: 380mm. Onkohan tuohon joskus vaihdettu normaali vakio alusta? Eikös porukka oo mittaillut sellaisia 365mm korkeuksia m-sport alustoista? Toki erittäin "pintakovan" tuntuinen tuo autoni on..
Mitenköhän tuo H&R -50mm jouset toimisi m-sport iskareiden kaverina? ( jos nuo nyt sellaiset iskarit on)
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Paarma78 View PostItselle tuli tehtyä alustaan jousipäivitys. Auto siis E60 530d X-Drive LCI.
Voisiko joku jolla on vakioalusta (xd) vielä mitata tuon mitan jotta nähdään todellinen madallus (en nyt kahlaamalla löytänyt sellaista tietoa tästä ketjusta)?
Leave a comment:
-
Leave a comment: