
E60 madallus?
Collapse
X
-
Tarkotin että tollasella d2 alustalla rakentaisi setin ja ohjaamosta saisi säädelty aina kun tekee mieli:think Matalammaksi kun tuota ois tarkoitus vielä laittaa. Coileillahan sen sais alas kans, mutta emäntä ajelee sen verran paljon autolla että sillä ei varmaa riitä hermot pujotella kaikkialla
-
-
Originally posted by ^^pazi^^ View PostOnkos kukaan tääl rakennellut e60 ilma-alustaa? Jos joku on tehnyt nii mikä alusta ja vähän rakentelu vaiheista jos saisi kuvia. Itsellä vielä alusta suunnitelmat auki nii kiinnostaisi tietää että löytyykö pusseilla olevia kuuskymppisiä suomen maalta:think
Oikein kun pinnistelee ja miettii niin ainoa vähänkään viisaalta kuullostava syy voisi olla se että pääsee säätämään korkeutta läppärillä....
En kyllä itse ainakaan huomaa hakemallakaan mitään eroa sedanin rautajousiperän ja farkun ilmaperän suhteen. Tarkoitan siis ajettavuutta...
Leave a comment:
-
-
Onkos kukaan tääl rakennellut e60 ilma-alustaa? Jos joku on tehnyt nii mikä alusta ja vähän rakentelu vaiheista jos saisi kuvia. Itsellä vielä alusta suunnitelmat auki nii kiinnostaisi tietää että löytyykö pusseilla olevia kuuskymppisiä suomen maalta:think
Leave a comment:
-
-
Muistankohan oikein,jos sanon tehtaan M-sportin olevan takana 15mm vakiota matalampi? Jos näin on,niin putoaahan se siihen nähden vielä vähän. Viisaammat korjatkoon.
Leave a comment:
-
-
Miten tuo madallus H&R -35mm jousilla, laskeeko perä ollenkaan jos alunperin m-sport?
Eli onko setti oikeasti edessä -35mm ja takana 0mm?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by huitoja2 View PostOnko jollain tietoa mihin jäykkyyteen kannattaa säätää Konin sport iskarit?
Edessä helppo muutella tolpat kiinni mutta takana pitäisi iskari irroittaa että saa säädettyä.
Takajouset laittaisin suorilta n. (ehkä vajaa) puoli kierrosta löysimmästä asennosta jäykempään suuntaan. Silloin aika yleishyvä, koska niitä ei hullukaan jaksa alkaa säätelemään jälkeenpäin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by huitoja2 View PostKiitos tästä, auto ei ihan sama mutta ilmeisesti ovat aika jäykät pamput ovat jos löysimmässä asetuksessakin pärjää normi ajossa.
Itselläkin tarkoitus pitää edes vähän mukavuuspainoitteisena.
Taakse ainakin jättäisin löysimpään asentoon ja valmiiksi. Etenkin jos ajosuoritteet on pääasiassa ilman kyytiläisiä. Etupäätähän voit sitten halutessa ruuvailla vaikka joka linja-auto pysäkillä oman vaatimuksen mukaisesti. Säätöavain vain autoon mukaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostMinulla oli Konin Sportit kahdessa V8 E39:ssä lähtötilanne ihan siinä löysimmässä asetuksessa. Niin edessä,kuin takanakin. Ja toimi hienosti normaalissa ajossa. Radalla ei tullut kokeiltua. Eli ei tullut tarvetta kiristää ainakaan uusia vaimentimia. Mutta jokaisella on persiissään varmaan hieman erillainen tuntuma.
Itselläkin tarkoitus pitää edes vähän mukavuuspainoitteisena.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by huitoja2 View PostOnko jollain tietoa mihin jäykkyyteen kannattaa säätää Konin sport iskarit?
Edessä helppo muutella tolpat kiinni mutta takana pitäisi iskari irroittaa että saa säädettyä.
Setti tuli tilattua eilen ja ennestään on uudet H&R -35mm jouset hyllyssä joten olisi tuon takapään kanssa hyvä jos jollain olisi kokemuksia mihin säätö kannattaa laittaa...
Ilmeisesti 5 kohtaa mihin voi asettaa!?
Onko nuo H&R jousisetit muuten sellaisia että perä ei laske m-sportissa yhtään, vain keula?
Leave a comment:
-
-
Onko jollain tietoa mihin jäykkyyteen kannattaa säätää Konin sport iskarit?
Edessä helppo muutella tolpat kiinni mutta takana pitäisi iskari irroittaa että saa säädettyä.
Setti tuli tilattua eilen ja ennestään on uudet H&R -35mm jouset hyllyssä joten olisi tuon takapään kanssa hyvä jos jollain olisi kokemuksia mihin säätö kannattaa laittaa...
Ilmeisesti 5 kohtaa mihin voi asettaa!?
Onko nuo H&R jousisetit muuten sellaisia että perä ei laske m-sportissa yhtään, vain keula?
Leave a comment:
-
-
Toinen etuiskari on vuotanut ihan vähän eli jossain vaiheessa olisi tarve vaihtaa etuiskarit uuteen tai hankkia alustasarja. Mitä pitää huomioda alustasarjan ostossa kun autostani löytyy dynamic drive ja Aktiivivakionopeussäädin Stop&Go toiminnolla ( tarviiko vakkaria ohjelmoida uudelleen jos alusta madaltuu?)
Saa tarjota yv, jos joltain löytyy ylimääräinen sarja tai iskarit hyvä kuntoiset.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hen-3 View PostOnko kellään kokomusta ton E61 ilmaperän laskusta?
Oon kyselly monia korjaamoja läpi ja kukaan ei ala tekemään sitä.
Voi olla että joutuu käydä Delta Bavarialla teettämässä sen.
Leave a comment:
-
-
Onko kellään kokomusta ton E61 ilmaperän laskusta?
Oon kyselly monia korjaamoja läpi ja kukaan ei ala tekemään sitä.
Voi olla että joutuu käydä Delta Bavarialla teettämässä sen.
Leave a comment:
-
-
Laittaisin uudet pohj.kumit tai sitten orkkkikset katkaisemalla.Mutta en vanhoja vakiokorkeina.Vakiot/orkkkikset on kyllä muistaakseni paksummalla iskarinvarrella.Eli orkkiksien reikä olisi hieman "horo" noille Koneille.Voin toki muistaa väärinkin.Last edited by Heguli 31; 28-04-2016, 07:10.
Leave a comment:
-
-
Nyt on tilattu vakio alustan tilalle Konin Sport-kit. Kannattaako tilata M-sportin pohjaanlyöntikumit vai meneekö vakio alustan kumeilla?
Leave a comment:
-
Leave a comment: