E60 madallus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • timber^^
    replied
    bilstein & eibach -30

    Nonni nyt niitä mittaustuloksia sillä b12 kitillä ku kilometrejä kertyny, etupää 345mm, takapää 355mm kaaren ylimmästä kohdasta vanteen keskelle.

    Ennen asennusta korkeus oli 385mm molemmissa päissä ja uutena heti b12 oli vain noin 10mm matalampi. Kilometrien karttuessa jouset löytäny kuite sijansa.

    Leave a comment:


  • Janne S
    replied
    Sivu taaksepäin, niin selviää

    Leave a comment:


  • WarHead
    replied
    madaltelua

    Määki oon yhtä kateellinen ku joko. Eli paljo kustansi?

    Originally posted by joko View Post
    Mitäs mahtoi kustantaa moinen setti ja mistä?

    Leave a comment:


  • joko
    replied
    Mitäs mahtoi kustantaa moinen setti ja mistä?

    Leave a comment:


  • Janne S
    replied
    Siellä ne nyt on alla. Etupäästä tuli melko jämy, kun vertaa rikkinäisiin vakiopumppuihin joilla 200tkm ajettu. Takaiskarit oli vielä hyvässä hapessa, mut onpahan neki nyt vaihettu. Ojan puolelle eteen piti uusia koiranluu, oli päässy vettä alemman pallonivelen kumin sisään ja tehnyt tuhojaan. Samalla puolella oli päässy iskarista mehut pihalle, tämä siis huomattu jo aiemmin kesällä. Ajotuntumasta senverran, et nyt pystyy osallistumaan kartingkisoihin ihan huoletta Ohjausliikkeisiin reagointi muuttui paljon terävämmäksi kuin ennen ja moottoritien kiertoliittymää pystyy syöttään pikkasen kovempaa, ja paremmalla luottamuksella, kuin ennen. Hymyn korville vetää siis, aktiiviohjaus, Dynamic Drive, H&R -35mm, Bilstein B8 Sprint, 19" Hartget ja 245/35 Nokian ZG2

    Meyle ei sentään säästä vaseliinissä

    Sama klapi rikkinäisestä päästä

    Leave a comment:


  • skeeny
    replied
    Itse ajattelin testata tuota VMaxx alustaa. Niitä on myyty aikalailla jo Suomessa ja takuupalautuksia on ollut vain pari kolme. Luultavasti täysin sopiva ainakin minun työmatka-ajoon Vantaa-Stadi Eikä toisaalta ole mikään turhan iso sijoitus jos onkin ihan surkea.

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by joko View Post
    Minkähänlaisia mahtaa nuo halppis säädettävät olla esim. v-maxx ja vastaavat? Edellinen alusta on nyt ajossa ollut n. 50tkm ja se on täysin loppu (konin sport kit) joten en koe kovinkaan kannattavaksi satsata "merkki" alustaan. Nykyisellään keula tippuu sentin vuodessa, kohta ei mahdu enää etupyörätkään pyörimään ja takaiskarit on ihan loppu, peräpää keinuu aika pitkään töyssyjen jälkeen. Luulis että olis ollu pitkäikäisemmätkin, valtaosa kilsoistakin on ajettu yksin että kuormaakaan ei ole juuri ollut. Jousina konin sarjassa mukana tulleet.
    Olisko ollut reklamaation paikka. Jotain feelua noissa on oltava. Pariin autoon olen koni sportit laittanut ja toisella niistä on jo + 100 th km takana. Ei ongelmia...

    Leave a comment:


  • maahinen
    replied
    Originally posted by joko View Post
    Minkähänlaisia mahtaa nuo halppis säädettävät olla esim. v-maxx ja vastaavat? Edellinen alusta on nyt ajossa ollut n. 50tkm ja se on täysin loppu (konin sport kit) joten en koe kovinkaan kannattavaksi satsata "merkki" alustaan. Nykyisellään keula tippuu sentin vuodessa, kohta ei mahdu enää etupyörätkään pyörimään ja takaiskarit on ihan loppu, peräpää keinuu aika pitkään töyssyjen jälkeen. Luulis että olis ollu pitkäikäisemmätkin, valtaosa kilsoistakin on ajettu yksin että kuormaakaan ei ole juuri ollut. Jousina konin sarjassa mukana tulleet.
    Onko tosiaan nuo Konit noin huonot ettei enempää kilometrejä kestä?
    Onko muilla samankaltaisia kokemuksia?

    Leave a comment:


  • joko
    replied
    Minkähänlaisia mahtaa nuo halppis säädettävät olla esim. v-maxx ja vastaavat? Edellinen alusta on nyt ajossa ollut n. 50tkm ja se on täysin loppu (konin sport kit) joten en koe kovinkaan kannattavaksi satsata "merkki" alustaan. Nykyisellään keula tippuu sentin vuodessa, kohta ei mahdu enää etupyörätkään pyörimään ja takaiskarit on ihan loppu, peräpää keinuu aika pitkään töyssyjen jälkeen. Luulis että olis ollu pitkäikäisemmätkin, valtaosa kilsoistakin on ajettu yksin että kuormaakaan ei ole juuri ollut. Jousina konin sarjassa mukana tulleet.

    Leave a comment:


  • maahinen
    replied
    Tänään askarreltiin alle Konin Sport Kit.
    Aikaa otti työkalujen etsimisten, mietiskelyn, tupakkitaukojen ja siivoamisen kanssa 5 tuntia.
    Ei paha rasti ollut kuitenkaan.
    Vähän turhaa työtä tuli tehtyä kun ei heti kaikkia jippoja hiffannut.
    Vanhat etuiskarit oli ilmeisesti alkuperäiset, aivan hengettömät.
    Nyt kun muutaman kilometrin ehti ajaa niin voi sanoa että kyllä auton luonne muuttui aivan totaalisesti.

    Leave a comment:


  • Janne S
    replied
    Tällaista posti toi ovelle, vielä kun sais inspiraation laittaa noi alle.

    Leave a comment:


  • Janne S
    replied
    Tilasin sitten pelkät iskarit, eli Bilstein B8 Sprintit x4. Hintaa tuli 725 kotiin toimitettuna Gripendo.de- puljusta. Oishan tuota voinu tilata sen B12 setin, mut sitten sylettää, jos jäis ylimääräiset jouset myymättä. Laitan kokemuksia kunhan nuo kotiutuu ja saan värkättyä net alle.

    Leave a comment:


  • Janne S
    replied
    Joo-o, jouset tosiaan laitettu viime kesänä, että kait ne vielä on kunnossa. Itsehän kaavailin tollasta settiä, varmaan toimis myös madalluksen kans http://www.ebay.de/itm/4x-Bilstein-B...ht_1982wt_1037 Pumput on kylläkin erinäköiset, mitä tossa kuvassa.
    Vai toimisko noi B8:t paremmin madalluksen kans, hintaeroa ei jäis ihan hirveesti.

    Leave a comment:


  • timber^^
    replied
    Originally posted by Janne S View Post
    Joko Timberille on muodostunut mielipide tuosta setistä? Jäi vähän epäselväksi, mitkä Bilsteinin iskarit tuossa on? Tarvisin iskarit, H&R:n -35mm jouset alla tällä hetkellä, pumput alkaa oleen finaalissa, yhdestä mehut tullu jo ulos.
    Alkaa olla kokemusta nyt n 400km verran, ajo lähinnä ollut kaupunkiajoa. Alusta toiminu kyllä hyvin ja korkeuski alkanu asettumaan kohilleen. Mukulakiviä en oo päässy ajamaan ,muttei hidasteissa eikä tienpaikkauksissa tipu hampaat, todella paljon miellyttävämpi ku halppis ja keskihintaset coilover sarjat.
    Hankala antaa yhtä oikeaa mielipidettä onko liian kova, oma mielipide että ei, ja omaan ajoon alusta pelaa loistavasti. Täytyy kysästä vaikka Jubea jos viittis käydä ajamassa ja vois kertoilla oman mielipiteensä myös siitä tänne.

    Alustassa itellä on Eibach Pro-Kit progressiiviset jouset - 30/30 ja iskarit on tuossa sarjassa käsittääkseni Bilsteinin B8. Tuossa olis suomen sivuille linkki alustaan:

    Linkin kuvasta poiketen jouset on mustat.

    Oman alusta tilattiin ebayn kautta ja hintaki jäi huomattavasti alle suomen hintojen.

    Jos sulla Janne ei ole kovin vanhat ne H&R jouset, nii selaile nettiä jos löytäisit vain ne Bilsteinin B8 tolpat kohtuu hintaan ja laittaisit ne H&R jouset niiden kans. Itekki yritin ensin metsästää pelkkiä iskareita ja eriksee jousia mutta pelkkien iskareiden hinta oli erikseen ostettuna yhtä kallis kun tuo B12 kitti.

    Tuossa vielä linkki ebay sivulle josta itelle alusta tuli http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI....m=390335171564

    Leave a comment:


  • Janne S
    replied
    Joko Timberille on muodostunut mielipide tuosta setistä? Jäi vähän epäselväksi, mitkä Bilsteinin iskarit tuossa on? Tarvisin iskarit, H&R:n -35mm jouset alla tällä hetkellä, pumput alkaa oleen finaalissa, yhdestä mehut tullu jo ulos.

    Leave a comment:

Working...
X