Pitää näyttää paineilmavinkua paikkoihin että saadaan lisää varoja edessä ja takana. Itellä oli e61 mitat navasta kaareen edessä 305mm ja takana 310mm ja edessä camberkulma -0,15 ja takana -0,80 ja auraukset aika minimit.
Onkohan 9,5" vanteet liian leveät E61:n -07 m-sportin keulaan? Taaksehan ne ilmeisesti on ihan ok, mutta arvelluttaa tuo etuosa...:think
Itse meinaan omat laittaa 8,5" et15 plus 6mm pala eli et9 8,5" mielestäni on aika likellä kaarta silloin.
Eikö lienet lmbllä just tuon levyiset edessä lienet pienellä pingotteella edes raavi mihinkään kiinni. Onhan tuolla edessä tuota joustovaraa kun ei ne mitään linttoja kuitenkaan m sportilla ole.
[QUOTE=Matson^ 9,5" menee jo helposti.. mutta offsetit pitää olla kohdallaan![/QUOTE]
Kiitosta, olipa hyviä kuvia havainnolistamaan. Noissa mitä oon katellu on ET17. Minkälaiset kumit niihin kannattis laittaa. 245 gummi on eteen varmaan passeli tuolle et:lle ja vanteen leveydelle?
mukava päästellä kun kumit kestää koko kesän/30Tkm 225/40/19 ja 255/35/19
toki tällähetkellä lähes orkkis korkeus ja pullakumit 245/40/18 kun tuli mitta täyteen käyttiksen laittelussa. projektiharraste autolla mennään nykyään.
Kiitosta, olipa hyviä kuvia havainnolistamaan. Noissa mitä oon katellu on ET17. Minkälaiset kumit niihin kannattis laittaa. 245 gummi on eteen varmaan passeli tuolle et:lle ja vanteen leveydelle?
245/35 ja 255/35 käy varmasti.. tai jopa 235/40 voisi käydä
Comment