Veli sai juuri myöntävän vastauksen Seinäjoen käyttöautolta takaluukun vaihdosta. 2008 E61 520da, ajettu n.300tkm, viimesin koricheck tehty joskus 150 - 200tkm kohdilla.. Molemmat yläkulmat aika pahasti kukalla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e60 ruostuminen?
Collapse
X
-
Tämä oli Autokeskuksen kanta pohjan ruosteisiin:
"takuuehtojen perusteella ruosteen pitäisi tulla selvästi ns.sisältäpäin, eli jos tuohon kohtaan nyt löisi kohtuullisella voimalla esim.ruuvimeisselillä, niin sen pitäisi mennä pellistä läpi."
Eli kuplat ja punerrus pohjassa menee koritakuusta huolimatta omaan piikkiin.
Comment
-
-
Originally posted by vatku View PostTämä oli Autokeskuksen kanta pohjan ruosteisiin:
"takuuehtojen perusteella ruosteen pitäisi tulla selvästi ns.sisältäpäin, eli jos tuohon kohtaan nyt löisi kohtuullisella voimalla esim.ruuvimeisselillä, niin sen pitäisi mennä pellistä läpi."
Eli kuplat ja punerrus pohjassa menee koritakuusta huolimatta omaan piikkiin.
Kohtuullinen voima on suhteellinen käsitys kun puhutaan ihmisestä...
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostMainio esimerkki tämä "ruuvimeisselillä". Itse ajelisin Autokeskuksen pihaan, noutaisin takuuhenkilön ja löisin talttaruuvarin läpi, kysyisin että mihin halliin ajetaan laitettavaksi.
Kohtuullinen voima on suhteellinen käsitys kun puhutaan ihmisestä...
Comment
-
-
Ottamatta kantaa tuohon ruuvimeisselillä iskemiseen ruosteettomaan peltiin, niin eiköhän tuo aiemmin linkitetty kuva ole ihan normaalia vuosia vanhasta ja yli 100tkm ajetusta autosta suomen suolatuilla teillä. Itse en menettäisi yöuniani, saati jaksaisi edes lähteä itkemään merkkihuoltoon asiasta.-
Comment
-
-
Originally posted by A^A View PostVeli sai juuri myöntävän vastauksen Seinäjoen käyttöautolta takaluukun vaihdosta. 2008 E61 520da, ajettu n.300tkm, viimesin koricheck tehty joskus 150 - 200tkm kohdilla.. Molemmat yläkulmat aika pahasti kukalla.
Itse kävin kyseisessä liikkeessä samalla asialla elokuun loppupuolella, eikä vielä ole kuulunut mitään....
Comment
-
-
Originally posted by 327 2*t+ic View PostKoska oli laittanut asian vireille?
Itse kävin kyseisessä liikkeessä samalla asialla elokuun loppupuolella, eikä vielä ole kuulunut mitään....
Kannattaa varmaan soitella perään ja kysellä josko olisi unohtunut ilmoittaa..EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91
Comment
-
-
Originally posted by apche View PostOttamatta kantaa tuohon ruuvimeisselillä iskemiseen ruosteettomaan peltiin, niin eiköhän tuo aiemmin linkitetty kuva ole ihan normaalia vuosia vanhasta ja yli 100tkm ajetusta autosta suomen suolatuilla teillä. Itse en menettäisi yöuniani, saati jaksaisi edes lähteä itkemään merkkihuoltoon asiasta.
Comment
-
-
Ihme juttu. Oulun Wetterillä kävin viime viikolla näyttämässä muutamaa kuprua takaluukussa. Niissä perinteisissä paikoissa.
Tänään tuli päätös, että korjataan ja maalataan BMW:n piikkiin. Olin yllättynyt sillä olen huoltanut autoa itse (toki huolto-ohjelman mukaisesti) vuodesta 2013. Katsoivat kyllä huoltokirjan ja totesivat, ettei ole liikkeen leimoja.
Mutta silti meni läpi. Kelpaa
Comment
-
-
Originally posted by Vesa View PostIhme juttu. Oulun Wetterillä kävin viime viikolla näyttämässä muutamaa kuprua takaluukussa. Niissä perinteisissä paikoissa.
Tänään tuli päätös, että korjataan ja maalataan BMW:n piikkiin. Olin yllättynyt sillä olen huoltanut autoa itse (toki huolto-ohjelman mukaisesti) vuodesta 2013. Katsoivat kyllä huoltokirjan ja totesivat, ettei ole liikkeen leimoja.
Mutta silti meni läpi. Kelpaa
Oli tietämättömyyttään menossa omalla rahalla korjauttamaan mutta kerkesin onneksi väliin.Kesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
Kauppakassina: Hyundai i30 -21
-Raahe Connection-
-Team Kärppä- limited edition
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostOnko kellään laittaa kuvaa miten kupruilla nuo luukut ovat mitkä menee takuukorjaukseen?
Comment
-
-
Originally posted by Vesa View PostEi ole valitettavasti kuvaa. Mutta minulla oli siinä takaluukun ja takalasin välisessä syvennyksessä pientä kuplaa molemmissa reunoissa. Lisäksi keskellä luukun maalipintaa yksi kupla. Farkusta siis kyse.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by Hurja View PostTossa kuva luukusta joka korjattiin takuuseen 1,5 vuotta sitten.
2007 LCI E61. Vantaan autokeskus. Molemmilla puolilla sama ongelma.
[ATTACH]140808[/ATTACH]BMW 530iA Touring -05
Comment
-
Comment