Kerroppas mullekkin mitä ohjelmassa on tehty oikein ettei mene vikatilaan eikä ahdot karkaile?
Tuohon en osaa vastata,Karalan softa kyseessä.
Oulussa ohjelma ajettu autoon 1.5 sitten ja samalla penkitetty myös.
Miten tuo vika pitäisi ilmetä auto pelaa ok kaikissa nopeudessa myös rajoitin on poistunut
Tuohon en osaa vastata,Karalan softa kyseessä.
Oulussa ohjelma ajettu autoon 1.5 sitten ja samalla penkitetty myös.
Miten tuo vika pitäisi ilmetä auto pelaa ok kaikissa nopeudessa myös rajoitin on poistunut
Mahtaa olla vikatila rajat säädetty vain niin korkealle ettei mene vikatilaan,hukkaportti on hiukka ahdas niin ne meinaa väkisillä pitkissä vedoissa nousta ne ahdot vähän turhanki korkealle. Lukekaa live dataa niin näettä.
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
Mahtaa olla vikatila rajat säädetty vain niin korkealle ettei mene vikatilaan,hukkaportti on hiukka ahdas niin ne meinaa väkisillä pitkissä vedoissa nousta ne ahdot vähän turhanki korkealle. Lukekaa live dataa niin näettä.
Eikai siihen ole muuta keinoa, kuin tuon vikatilaraja-arvon säätö. Mites hukkiksen sorvarit, joskus toki jo kysynyt, mutta jälleen taas kerran vois kysyä.
Paljonko alkuperäinen on, ja montako milliä puoleltaan olette niitä avartaneet?
Juha: Auto menee vikatilaan, pudottaa tehot, et pääse ohi mistään sen jälkeen
Eikai siihen ole muuta keinoa, kuin tuon vikatilaraja-arvon säätö. Mites hukkiksen sorvarit, joskus toki jo kysynyt, mutta jälleen taas kerran vois kysyä.
Paljonko alkuperäinen on, ja montako milliä puoleltaan olette niitä avartaneet?
Juha: Auto menee vikatilaan, pudottaa tehot, et pääse ohi mistään sen jälkeen
Vasta pakolämpöjen noustessa (pitemmissä maksimi vedoissa) lyö vikatilan päälle jos ohjelmaa on rukattu riittävästi.
Karalan muokkaamana muistaakseni maksimi on 2,1bar ja sallittu paine-ero on +/-0.4bar.
Hukkis kanava noin 4mm pienemmäksi kun sulkuläppä, niin jää vielä tiivistysvaraa. Alkuperäinen kanava on vahvuudeltaan noin sormen vahvunen ja tekee 90asteen mutkan, joten pikku askareen vaatii ja koko roskan ahtimineen käteenottamisen.
Vikatilanhan saa kuitatuksi sammuttamalla koslan.
Rohkeesti vaan täystehosiksi näitä muillekin tässä maassa! Suuttimiin virtausta ja savua kiinni yrittäville!
///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT: E30 SEDAN IX M-TECNIC II F32 COUPE PERFORMANCE F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Ei, kerran mukava asiakas ilmiantoi meitä katsastuksen yhteydessä ja saimme isot sakot toimeenpiteestä. Joten emme suorita dpf poistoa.
Tässähän tämä taas nähdään. Tekijät saat syyt, vaikka asiakkaan toiveitten mukaan on työ tehty.
Mutta miten tuosta oikein sakkosanktioihin päästiin. Poliisi paikalle ja syy oli mikä, vai kuinka?? Ei kait se nyt sakotettava asia ole, vaikka suihkumoottorin tekisitte maksavan asiakkaan autoon? :think
///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT: E30 SEDAN IX M-TECNIC II F32 COUPE PERFORMANCE F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Vasta pakolämpöjen noustessa (pitemmissä maksimi vedoissa) lyö vikatilan päälle jos ohjelmaa on rukattu riittävästi.
Karalan muokkaamana muistaakseni maksimi on 2,1bar ja sallittu paine-ero on +/-0.4bar.
Hukkis kanava noin 4mm pienemmäksi kun sulkuläppä, niin jää vielä tiivistysvaraa. Alkuperäinen kanava on vahvuudeltaan noin sormen vahvunen ja tekee 90asteen mutkan, joten pikku askareen vaatii ja koko roskan ahtimineen käteenottamisen.
Vikatilanhan saa kuitatuksi sammuttamalla koslan.
Rohkeesti vaan täystehosiksi näitä muillekin tässä maassa! Suuttimiin virtausta ja savua kiinni yrittäville!
Voi olla että nyt vielä on eroavaisuuksia vuosimallin 2006 jälkeen. Mulla ainakin oli aikanaan enimmäinen auto, joka ei meinannut sormissa taipua, korjauskeinoksi löytyi vasta tuon vikaherkkyys rajan muutto. Minkä vuosimallin autot teillä sitä on tehneet?
Eikä se vikatila siitä minnekkään katoa, okei, häviää sitten vähäksi aikaa kun sammutat auton, mut entäs taas kohta kun tie aukeaa ja joku edelläsi ei aja rajottimia vasten
Pienenä intona on ollut mielessä se hukkaportin avartaminen, sinultakin aikoinaan jo kysellyt asiaa, mut toisaalta, en tiedä. Tiivisteetkin on jo valmiiks ostettu, katsotaan talven aikana, mitä tässä tapahtuu & mille..
Joo ei tää sitten mihinkään vikatilaan ole koskaan mennyt,kaveri tuossa pari kk sitten testaili tätä "suljetulla" alueella 0-260 km\h todellista eikä ollut mitään ongelmia.
Lemansblau:Missä tuo turbon modaus+huolto onnistuu ?
Samalla voisi hieman lisää jerkkua ottaa niin pysyy autonvaihto halut poissa
Turbot irrottelet harrastuksen tuoman innon voimalla (pari hermojen sulake olutta saa toki ottaa). Hukkaportin modauksen tekee joku tuttu jolla on hyvä kone jos ei itellä satu oleen.
Ja jos homman haluat sinetöidä viimesen päälle, niin ahtimet huoltoon ja kookkaampaan pieni muutos, niin pelaa täydellisesti kun soppaa syötetään suuttimien maksimi.
Omilla hoodeilla ainakin täältä saa ahtopuolen asiantuntemusta ja toiveitten mukasta palvelua:
.
Pari kiloa ahtoja tosiaan riittämisen puolesta riittäisi, mutta kun ne ei siinä pysy.
Jos ehjä hiukkassuodatin on paikoillaan, niin se auttaa tässä.
Se hukkaportin kalvaaminen kyllä auttaa, eikä sen tekeminen todellakaan ole mitään "rakettitiedettä".
Oikeastihan tuohon moottoriin pitäisi laittaa vetäviä kierroksia ainakin ++4500rpm asti, mutta kun ei voi, ne ahdot karkaa.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Mä en oikein lämpene tuohon ahdin huoltoon. Jos sieltä kuitenkin aikanaan antautuu se ison ja pienen välinen läppä, isommasta, niin se on kuitenkin huoltamaton osa, ja ainut korjauskeino on sitten hankkia taas isompi rupeli uusiks.
Nyt kun alkais huollattamaan niin meikän tuurilla se läppä antautuis parin tankillisen jälkeen
Turbot irrottelet harrastuksen tuoman innon voimalla (pari hermojen sulake olutta saa toki ottaa). Hukkaportin modauksen tekee joku tuttu jolla on hyvä kone jos ei itellä satu oleen.
Ja jos homman haluat sinetöidä viimesen päälle, niin ahtimet huoltoon ja kookkaampaan pieni muutos, niin pelaa täydellisesti kun soppaa syötetään suuttimien maksimi.
Ideana hyvä mutta tulee rapattua noita muita koneita joten intoa autojen ropaamiseen ei pahemmin ole
Täytyy jopa myöntää että eka kesä koko historian aikana kun ei edes tullut vahattua autoa..toki kävi keväällä myllytyksessä +vahassa molemmat autot.
Paras ois kun löytys joku vapaaehtoinen joka tekee olut palkalla koko homman..tai vaikka rahallista korvausta jos ei noin paljon juo olutta yhdellä kertaa
Ideana hyvä mutta tulee rapattua noita muita koneita joten intoa autojen ropaamiseen ei pahemmin ole
Täytyy jopa myöntää että eka kesä koko historian aikana kun ei edes tullut vahattua autoa..toki kävi keväällä myllytyksessä +vahassa molemmat autot.
Paras ois kun löytys joku vapaaehtoinen joka tekee olut palkalla koko homman..tai vaikka rahallista korvausta jos ei noin paljon juo olutta yhdellä kertaa
mä reenaan alkuun omallani, niin katsotaan tuossa tammi/helmikuussa, millaiset varannot on..
Tällä hetkellä on noin 240 tölkkiä, et jos neon loppu siihen mennessä, niin pidetään sit sellaset parin kuukauden hukkiksen hoonuu talkoot, vaimos varmaan ymmärtää
Comment