Originally posted by XV70D
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
5-srj xdrive touring lci bensa vs dsl?
Collapse
X
-
Tuossa vaimon tekemä parin viikon takainen suoritus 530xd LCI:llä. Perillä kolmensadan kilometrin jälkeen kulutus oli noussut jo 5,8 litraan/100km. Tosin keskinopeuskin oli jo siinä vaiheessa 95km/h viimeisen motaripätkän ansiosta. Mielestäni taloudellinen suoritus, vaikka kyydissä oli neljä henkilöä ja auto täynnä tavaraa. Mulla ajotietokoneen lukema heittää todelliseen laskettuun yleensä desin verran - suuntaan tai toiseen.
Comment
-
-
Originally posted by jarnori View PostValitsisin näistä faceliftin. Toki varustetasot myös vaikuttaa mutta kyllä faceliftiin on tullut paljon muutoksia.EX V70, W211, E61, A6, ny X3 Msport
Comment
-
-
Originally posted by XV70D View PostMitkä ovat LCI:n tärkeimmät parannukset joiden perusteella se kannattaisi ottaa vaikka sitten reilusti enemmän ajettunakin???Olleita ja menneitä
1XE21 2xE30 4xE46 1xE90 3xE91 1xE60 1xE70 1xE71(RIP)
Tällähetkellä perseenalla mersu odotellessa että BMW osaa tehdä jotain muuta kuin 2010 luvulla
Comment
-
-
Originally posted by 535SD View PostJa minuakin kiinnostaa muut kuin ulkoiset erot 9/05 uudemmat pre faceliftit vs "real" facelift
- päivittynyt sisusta (useita pieniä muutoksia ja parempia materiaaleja kojelaudassa, mittaristossa, keskikonsolissa, ovissa ym.)
- sähköinen vaihdevalitsin kun vanhassa on mekaaninen. Myös vaihelaatikko on uusi.
- sähköinen ohjaustehostin, pienemmät päästöt/kulutus, enemmän tehoa moottorista
- lukuisat laatuparannukset
- uudet valot edessä ja takana, myös uudet puskurit yms
Tässä esim tällainen jonkinlainen kooste: http://5series.net/info/2008_LCI_Detailed_Changes.pdf
Comment
-
-
En tunne miten usein BMW:llä yleensä noita päivityksiä tulee, mutta LCIn jälkeenkin on tullut muutoksia.
- iDrive lisänapit
- navi CCC/CIC
- 520d:ssä lisää tehoja
yms.F11 530d xDrive 09/16
Ex E60 530d xDrive A 10/08
Ex E60 520dA 09/08 liisari
Ex Opel Vectra 2.0i 8v -93
Ex Opel Kadett 1.6 -89
Comment
-
-
-
Originally posted by jarnori View Post- sähköinen ohjaustehostin, pienemmät päästöt/kulutus, enemmän tehoa moottoristae39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Mitenkäs tuo on faceliftin näköinen, ainakin puskuri, mutta vaihdekeppi on kuitenkin vanhaa mallia:
http://www.nettiauto.com/bmw/520/4864813Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by touring39 View PostMitenkäs tuo on faceliftin näköinen, ainakin puskuri, mutta vaihdekeppi on kuitenkin vanhaa mallia:
http://www.nettiauto.com/bmw/520/4864813
Comment
-
-
Originally posted by juster View Post520D malliin tuli cobran mallinen vaihdekeppi muita malleja myöhemmin.
kannattaa ostaa vanhalla kepillä oleva jos ei halua kepillä koittaa jäätä ja omistaa ketjuongelmaista autoa...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostJep, samalla kuin kone muuttui n. 9/2007 alkaen N47 malliseksi,
kannattaa ostaa vanhalla kepillä oleva jos ei halua kepillä koittaa jäätä ja omistaa ketjuongelmaista autoa...
Tuo mekaaninen keppi kuitenkin myyntivaiheessa antaa ostajalle sen käsityksen että kyseessä ei ole facelift, ja se tarkoittaa alhaisempaa hintaa.Last edited by jarnori; 06-05-2013, 11:09.
Comment
-
-
Originally posted by jarnori View PostTuntuu aika erikoiselta valita auto pre-LCI:n vanhemmalla moottorilla, jossa vähemmän tehoa ja isommat päästö yms. Ettei tässä nyt vähän liioitella? Tottakai esim. sähköiseen valitsimeen voi tulla vika todennäköisemmin kuin mekaaniseen, mutta kyllä nuo viat ovat olleet harvassa ja mahdolliset virhekoodit taitaa useimmiten aiheutua liian alhaisesta akun jännitteestä eikä itse valitsimesta. Ketjuvikojen yleisyydestä N47:n kohdalla en tiedä. Kutosdieselit ovat näissä ainakin about paras ko. teholuokan dieselmoottori mitä on olemassa.
Tuo mekaaninen keppi kuitenkin myyntivaiheessa antaa ostajalle sen käsityksen että kyseessä ei ole facelift, ja se tarkoittaa alhaisempaa hintaa.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment