Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60 535D tehonlisäys ohjelmointi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mlatvala
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 3553
    • Kuopio

    Originally posted by veku View Post
    Jokos F11 530d-535d saa ohjelmoitua ?
    Eikös nuita tuikkukin jo ohjelmoi...
    E61 535d alkuunsa viritetty.

    Comment

    • Kenzu
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2002
      • 1285
      • Vaasa

      Originally posted by tovayryn View Post
      Eli sullaki meininkinä tuo kiinan malli?
      Kyllä kiinan mallin sinne tungen! Vähä pitää vain muovia purkaa pois edestä että mahtuu..
      Lamborghini Gallardo
      Ex:
      F87 M2
      F82 M4
      F15 X5M50d
      F31 330d
      E60 M5
      E46 M3
      E63 645ci
      E60 530d -07 M5D satinwhite
      E36 M3 Turbo
      E30 325 cäbi -92

      Comment

      • tovayryn
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2005
        • 464
        • Kajaani

        Originally posted by Kenzu View Post
        Kyllä kiinan mallin sinne tungen! Vähä pitää vain muovia purkaa pois edestä että mahtuu..
        Raudassa ei oo raha hukassa, niin tilataan kiinalaista
        MB W164
        ex: //DTM535

        Comment

        • Kissvesala
          Moderator
          • Jun 2010
          • 3110
          • Liminka

          Originally posted by veku View Post
          Jokos F11 530d-535d saa ohjelmoitua ?
          Kyllä nämä saa softattua . Vaatii toistaseksi vielä boksin avaamista ja melkosen tarkkaa osaamista elektroniikka hommista. Mutta summarummarum. Mahollista se on.
          Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
          Kissvesala.fi
          Priva tai o443424479

          Comment

          • tovayryn
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2005
            • 464
            • Kajaani

            Tilasin nyt omaani kiinan mallin jäähyn.
            Miten, ketkä ootte laittanu nuita paikoilleen, mitä muita tykötarpeita sinne valmiiksi vai miten tuo rs500 menee nätisti paikalleen orkkis putkiin?
            MB W164
            ex: //DTM535

            Comment

            • AiM
              Bimmer Fanatic
              • Apr 2007
              • 247
              • Ylöjärvi/Tampere-Sjoki

              Aikas vähän näyttäis olevan tietoa ja informaatiota järeämmistä välijäähdytinratkaisuista 535D malleihin.

              Tuo RS500 kenno on vaan omaan makuuni kovin ohut (600mm x 400mm x 45mm). Itse päädyin tilaamaan (550x350x102) coolerin jossa lähdöt taaksepäin kuten orkkiksessa -pitäis olla riittävän kokonen ja virtaava. Saas nähdä kuinka isoa lekaa tarvii jotta sopii puskurin taakse, mutta omien purkamisien ja mittailujen perusteella saattaa juuri mennä ilman suurempaa leikkelyä, mitä nyt aktiivivakkarin tutkalle tarvii tehdä uus teline tai downgradeta tavalliseks vakkariks. :think
              BMW E60 535dA ///M-Sport 2009
              454hp/850Nm
              100-200kmh@9,98s
              0-200kmh@15,35s
              1/4 mile 12,82s@185,8kmh
              1 mile 259kmh

              BMW E61 530xd ///M-Sport 2010
              Project target;
              +500hp/+1000Nm
              100-200kmh@<9s
              0-200kmh@<14s
              1/4 mile <12s@19xkmh
              1 mile +270kmh

              Comment

              • tovayryn
                Bimmer Fanatic
                • Feb 2005
                • 464
                • Kajaani

                Originally posted by AiM View Post
                Aikas vähän näyttäis olevan tietoa ja informaatiota järeämmistä välijäähdytinratkaisuista 535D malleihin.

                Tuo RS500 kenno on vaan omaan makuuni kovin ohut (600mm x 400mm x 45mm). Itse päädyin tilaamaan (550x350x102) coolerin jossa lähdöt taaksepäin kuten orkkiksessa -pitäis olla riittävän kokonen ja virtaava. Saas nähdä kuinka isoa lekaa tarvii jotta sopii puskurin taakse, mutta omien purkamisien ja mittailujen perusteella saattaa juuri mennä ilman suurempaa leikkelyä, mitä nyt aktiivivakkarin tutkalle tarvii tehdä uus teline tai downgradeta tavalliseks vakkariks. :think
                Mistä tilasit coolerin? Raatikaiselta? Onhan tossa sun mallissaki jo tilavuutta puolet enemmän ku tossa rs500 mallissa.
                Ei kait se auta ku purkaa ja kattoo mitä tykötarpeita sinne tarvii
                MB W164
                ex: //DTM535

                Comment

                • Lallevihtinen
                  Bimmer Fanatic
                  • Sep 2006
                  • 690
                  • Tampere

                  Originally posted by Kissvesala View Post
                  Kyllä nämä saa softattua . Vaatii toistaseksi vielä boksin avaamista ja melkosen tarkkaa osaamista elektroniikka hommista. Mutta summarummarum. Mahollista se on.
                  Kuka pystyy moiseen?
                  sigpic
                  BMW E93 335i & BMW M550Dx
                  EX:F30 320ix Performance, Audi A6 4G 3.0Tdi, Audi A5 Sportback, E46 M3 Cabriolet, X6 35d, X5 3.0sd, E92 335xi, Alpina B3 Cab, E60/E61 530d, Mini Cooper S, E46 330dAT
                  XHP Vaihteisto ohjelmoinnit Tampereella, kysy privalla.

                  Comment

                  • Kissvesala
                    Moderator
                    • Jun 2010
                    • 3110
                    • Liminka

                    Originally posted by Lallevihtinen View Post
                    Kuka pystyy moiseen?
                    Privalla saatan vähä asiaa avata.
                    Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
                    Kissvesala.fi
                    Priva tai o443424479

                    Comment

                    • JP-76
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2009
                      • 1060
                      • Kanta-Häme

                      M550xd vasta alkaiskin olemaan mielenkiintoinen ohjelmoinnin kohde :think
                      Kalusto:
                      BMW 550i xDrive -14
                      BMW S1000R -17
                      Toyota Proace -15

                      Comment

                      • Hjördis
                        Bimmer Rookie
                        • Aug 2011
                        • 174
                        • Kirkkonummi

                        Originally posted by JP-76 View Post
                        M550xd vasta alkaiskin olemaan mielenkiintoinen ohjelmoinnin kohde :think
                        Tässä tuohon liittyen hieman videomateriaalia jos ei ole jo aikaisemmin tullut vastaan. 438hv miedolla "ohjelmoinnilla" (piggyback).
                        Last edited by Hjördis; 18-07-2014, 08:56.

                        Comment

                        • Kissvesala
                          Moderator
                          • Jun 2010
                          • 3110
                          • Liminka

                          Sen verran tuosta f1x softauksesta että ainaki Gt malleissa se onnistuu. Osassa uudemmista on eri ecu johon ei vielä ole purettu salausta. Riippuu siis ecu tyypistä onko mahollista.
                          Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
                          Kissvesala.fi
                          Priva tai o443424479

                          Comment

                          • Mlatvala
                            Bimmer Enthusiast
                            • Feb 2003
                            • 3553
                            • Kuopio

                            Originally posted by Hjördis View Post
                            Tässä tuohon liittyen hieman videomateriaalia jos ei ole jo aikaisemmin tullut vastaan. 438hv miedolla "ohjelmoinnilla" (piggyback).
                            Jopas erikoisesti vaihteli vaihteet...

                            Kovat pakoäänet
                            E61 535d alkuunsa viritetty.

                            Comment

                            • AiM
                              Bimmer Fanatic
                              • Apr 2007
                              • 247
                              • Ylöjärvi/Tampere-Sjoki

                              Originally posted by tovayryn View Post
                              Mistä tilasit coolerin? Raatikaiselta? Onhan tossa sun mallissaki jo tilavuutta puolet enemmän ku tossa rs500 mallissa.
                              Ei kait se auta ku purkaa ja kattoo mitä tykötarpeita sinne tarvii
                              Cooleri on todistetusti laadukasta kiinakennoa eikä mitään sen eksoottisempaa ylihinnoiteltua jenkkikennoa. Coolerin tilasin ruotsista kl-racingilta joka on aikalailla ainoita paikkoja josta kiinakennoa saa taaksepäin olevilla lähdöillä. Kannakkeita cooleriin hitsautan tarpeen mukaan jollain pätevällä alumiinihitsarilla kuten Raatikainen tai jos cooleria tarvii muuten jostain päin muokata sen mahduttamiseksi keulalle.

                              Tuollanen kuva löytyi netin syövereistä jossa OEM cooleri vs kl-racingin olikohan 450x300x102 cooleri:

                              BMW E60 535dA ///M-Sport 2009
                              454hp/850Nm
                              100-200kmh@9,98s
                              0-200kmh@15,35s
                              1/4 mile 12,82s@185,8kmh
                              1 mile 259kmh

                              BMW E61 530xd ///M-Sport 2010
                              Project target;
                              +500hp/+1000Nm
                              100-200kmh@<9s
                              0-200kmh@<14s
                              1/4 mile <12s@19xkmh
                              1 mile +270kmh

                              Comment

                              • tuikku
                                Bimmer Enthusiast
                                • Sep 2005
                                • 1353

                                .
                                Aikalailla tuollainen taitaa olla mulla.
                                Ihan ok, lämmöt pysyy helteelläkin kurissa, muoviosiin vaan hyvin pieniä muutoksia, entisen paikalle.

                                Ecuista sen verran, että edc17cp09 sai vielä tehtyä, silloin 530 on vielä yhdellä ahtimella, buuttipinni piirilevyn "väärällä" puolella, vaatii siis koko ecun purkamisen, joka ei nyt minun käsilläni onnistu enää, tai reijän teko oikeaan paikkaan, sitä tieto minulla ei ole.
                                Uusimmissa cd41,ssä ei salausta ole murrettu.
                                CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
                                Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
                                Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
                                tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎