Sinne me saatiin survottua nyt se kiinanjäähy puskurin taa. Tuo artecin 60mm ois menny vielä aika kivuttomasti, mut tolle 102mm saa varmaan jo leikellä reilummin tilaa.
Jospa tosta nyt joku hyöty ois, ainaki testilenkin pysy liitokset paikallaan vielä, eihän nuo kovin kummosesti oo orkkis liitoksetkaan kiinni kyl.
E60 535D tehonlisäys ohjelmointi?
Collapse
X
-
Onko olemassa ulkoista hukkaporttia joka menis suht helpolla tuohon egr:n laippaan? Ettei olisi jo semmoista joka menisi suoraan siihen?
Googlettelin niin laippoja ainaki näkys saavan suht lähelle käypäsiä, eriasia onko ne
MB W164
ex: //DTM535
Comment
-
Kysyppä nimimerkki jusu^ hänellä ainakin on semmoinen.
ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |
Comment
-
Aika *aska softa jos ei meinaa mennä päästöistä läpi,
päästörajalla savuttaa jo todella pahasti...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
No ei tuossa tarvii olla kuin yksi suutin kusirajalla tai egr raottelee niin se on siinä, ettei kaikki nyt softasta aina kiinni ole.Originally posted by MajorDrake View PostAika *aska softa jos ei meinaa mennä päästöistä läpi,
päästörajalla savuttaa jo todella pahasti...Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
Ei toki, pitäähän tekniikan olla kunnossa.Originally posted by VolvoTDi View PostNo ei tuossa tarvii olla kuin yksi suutin kusirajalla tai egr raottelee niin se on siinä, ettei kaikki nyt softasta aina kiinni ole.
Se vain on niin että ne viimeiset 20 hp näkyy savun määrässä melko paljon kuten tiedät...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Niin ja viallisen suuttimen kanssa kun ajelee niin voi tulla ongelmia jo ennen katsastustaOriginally posted by MajorDrake View PostEi toki, pitäähän tekniikan olla kunnossa.
Se vain on niin että ne viimeiset 20 hp näkyy savun määrässä melko paljon kuten tiedät...
:think
E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
En tiedä pitääkö paikkaansa, mutta Antti tuolla AJTechillä höpisi jotain että tyhjäkäyntikartta on erikseen ja se jätetään yleensä vakioksi jos katti on vielä paikoillaan.Originally posted by Mlatvala View PostNiin ja viallisen suuttimen kanssa kun ajelee niin voi tulla ongelmia jo ennen katsastusta
:think

Joten ei pitäis tuo viriohjelma vaikuttaa päästömittaukseen :thinkKalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
Niin kait siihen ois ne ohjeet kuinka ne päästöt mitataan...Originally posted by JP-76 View PostEn tiedä pitääkö paikkaansa, mutta Antti tuolla AJTechillä höpisi jotain että tyhjäkäyntikartta on erikseen ja se jätetään yleensä vakioksi jos katti on vielä paikoillaan.
Joten ei pitäis tuo viriohjelma vaikuttaa päästömittaukseen :think
Multa ne mittaa yleensä P päällä ja rajoitinta vasten
Saattanan paskiaiset
Mun käsittääkseni sitä tyhjäkäyntikarttaa sais jo naplata, kun dpf on irroitettu.
Ainakin mulla pamahti taas sukellusvene tauluun kun seisotin autoa pitkään tyhjäkäynnillä. Epäilisin että jotain se auton elektroniikka mittaa ja haistaa siitä kun se haiseekin niin pahalta, Dpffittä.
Eli kuvittettelen että tyhjäkäyntiseisotus löi mulle vikatilan päälle -> increased emissions, taasE61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
Joo, voi olla että sitä tyhjäkäyntikarttaa joutuu jo rukkaamaan pelkän dpf:n poiston jälkeen mutta eri kartta kuitenkin...Originally posted by Mlatvala View PostNiin kait siihen ois ne ohjeet kuinka ne päästöt mitataan...
Multa ne mittaa yleensä P päällä ja rajoitinta vasten
Saattanan paskiaiset
Mun käsittääkseni sitä tyhjäkäyntikarttaa sais jo naplata, kun dpf on irroitettu.
Ainakin mulla pamahti taas sukellusvene tauluun kun seisotin autoa pitkään tyhjäkäynnillä. Epäilisin että jotain se auton elektroniikka mittaa ja haistaa siitä kun se haiseekin niin pahalta, Dpffittä.
Eli kuvittettelen että tyhjäkäyntiseisotus löi mulle vikatilan päälle -> increased emissions, taas
Ihme homma tuo paha haju pelkän dpf:n poiston jälkeen, yksi kaveri tuota samaa valitteli 335d:ssä :think
Mulla haisee tyhjäkäynnillä ihan samalta kuin muutkin katilliset diisselit...
Mulla on katsastusmies aina kierrättänyt tasan 4000rpm (Heikarin autokatsastus Hyvinkäällä), eri vuosilta kun oon vertaillu lappuja niin on aina kokolailla samat kierrokset. Vielä eri katsastusmies ollu kolmena viimekertana. Ite oon ajatellu että mittauslaitteistossa olisi joku "päästömittausmoodi" automaattilaatikolle joka kierrättää konetta vaan tohon lukemaan, tiiä sitte...Last edited by JP-76; 21-09-2014, 12:11.Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
Juu ihan oikein, mutta kun niitä päästöjä ei mitata tyhjäkäynnillä.Originally posted by JP-76 View PostEn tiedä pitääkö paikkaansa, mutta Antti tuolla AJTechillä höpisi jotain että tyhjäkäyntikartta on erikseen ja se jätetään yleensä vakioksi jos katti on vielä paikoillaan.
Joten ei pitäis tuo viriohjelma vaikuttaa päästömittaukseen :thinkJaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
BMW E60 535dA ///M-Sport 2009
454hp/850Nm
100-200kmh@9,98s
0-200kmh@15,35s
1/4 mile 12,82s@185,8kmh
1 mile 259kmh
BMW E61 530xd ///M-Sport 2010
Project target;