Originally posted by Bablo81
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 535D tehonlisäys ohjelmointi?
Collapse
X
-
AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
-
-
Originally posted by böntti View PostAjele ennen viriä mansen kautta niin lyödään sulle moottorinohjaimeen, vaihdelaatikkoon, luistonestoon jne. uusimmat softat. Tämä sen takia että tietyt bugit korjaantuu ohjelmistopäivityksellä (esim vaihdelaatikossa). Homma ei onnistu virityksen jälkeen, tai onnistuu kyllä mutta samalla autoon palautuu vakiosofta.Mä tässä teen suunitelmat valmiiks ja vaikka pistän viestiä sulle sitten, jos sen kautta päättäisin tulla! Tai siis siitähän ohi ajan kuitenkin. Eli mikä jottei.
Kiitos!
EDIT: Vieläkun autonmyllytyksen saisi sopuhintaan ja mahdollisia maalipinnan korjauksia (kiven iskelmiä ja viikon sisällä jostain ilmestyny tai varmaanki joku toinen auto, vetässy lika/maali jäljet takapuskuriin) jostain ja miksei perus huolto (Lähinnä varmaan vain öljynvaihto ja jarrunesteiden tarkastus, muun pitäisi olla kunnossa ((tarkistusta vaille)), niin jopa voisi sano, että on mielettömän hyvät foorumit ja hyvää porukkaa tääläItse kun on noviisi tai oli joskus vuonna kivi ja paperi bemu, mutta eipä silloin autoa kauheen hyvänä pitäny eikä näistä asioista kauhiasti tiedä! Ideoita on ja asioita mitä haluisi tehä, mutta mutta... no pikkuhiljaa hyvää tulee
Last edited by Control^; 09-01-2015, 20:08.Ex:
Bmw e60 LCI 535d M-Sport 2008 Alpine Weiss 3 ~375hp/760Nm
Comment
-
-
[QUOTE=Fabsu;3475572]Paljos otettiin tehoja/vääntöjä ulos?[/QUO
Fin-Diesel ohjelmoi Fin-Turbon tiloissa kun dpf tyhjäys tehtiin siellä niin ei tarvinnut autoa siirrellä paikasta toiseen. Fin-Turbolla ei ollut penkitys mahdollisuutta niin se jäi tekemättä, Fin-Dieselillä vissiin ois. Laskennalisesti +300hv ja +650nm. Tämä ohjelmointi tapahtui viime viikon maanantaina. Tarkoitus on vielä penkittää.f11 530xd m-sport -12
- ex e61 530xd m-sport, -06
- ex e39 530d, -00
- ex e30 320 touring
Comment
-
-
Originally posted by revote View PostSepä se on kun ostaa käytetyn auton, että miten sillä on ajettu ja miten sitä on huollettu. Arpapeliä suurimmaksi osaksi, joten uskaltaako tuota tosiaan virittää. Toisaalta riittäisi vähän pienemmätkin väännöt, tyyliin 700nm, josko kestäisi sitten vähän paremmin ja voisi ajaa huolettomammin.
Reilusti suurin osa haluaa "kaikki" mitä irtoaa.
Ja täälläkin henki alkaa olla vähän siihen suuntaan että ~nelisatanenkin on vähän niin kuin jokapäiväistä kauraa - on vähän kummallinen jos ei nyt sen vertaa laitata.
Mutta minä olen kyllä nyt oikeastaan vähän jäävi puhumaan aiheesta, teho on melkein kun huumetta, tehokkaista autoista ei sitten pääsekkään enää millään eroon, ei kannata aloittaa koko hommaa, ikuinen riesa ...CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Comment
-
-
Originally posted by tuikku View PostKyllä kyllä
Reilusti suurin osa haluaa "kaikki" mitä irtoaa.
Ja täälläkin henki alkaa olla vähän siihen suuntaan että ~nelisatanenkin on vähän niin kuin jokapäiväistä kauraa - on vähän kummallinen jos ei nyt sen vertaa laitata.
Mutta minä olen kyllä nyt oikeastaan vähän jäävi puhumaan aiheesta, teho on melkein kun huumetta, tehokkaista autoista ei sitten pääsekkään enää millään eroon, ei kannata aloittaa koko hommaa, ikuinen riesa ...Nojoo, kaikkeen tottuu taas.
Onneksi itse ajatellu ottaa kyllä suht kohtuullisesti tehoja autosta....
elämää alkaa kahdessasadassa (200km/h), päteekö tässä myös, että elämä alkaa 400hp?Ex:
Comment
-
-
Originally posted by Control^ View PostToi vähän pelottaa itseäkin, että tuleeko tästä joku ikuinen kierre... Mieletön auto ja sit jos siitä saa mielettömät tehot irti... Mitäs sit ku joskus pitää hankkia passat 1.6 TDI?Nojoo, kaikkeen tottuu taas.
Onneksi itse ajatellu ottaa kyllä suht kohtuullisesti tehoja autosta....
elämää alkaa kahdessasadassa (200km/h), päteekö tässä myös, että elämä alkaa 400hp?
Mitäpä jos sellaista 1.6 tdi ei tulekaan IKINÄ......Bmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3
e39 -530d touring 11/1999
ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979
Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto
Comment
-
-
Eli tässä nyt kannattaisi tehdä niin, että Böntin kautta Aj-Techille?
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Fabsu View PostKannattaa myös muistaa että noita dpf:ikin on erilaisia. On niitä mitkä on katin kanssa samassa pöntössä ja sitten niitä, jotka on DPF ja katti erikseen. Omassa on tuo yhdistelmäpönttö ja silloin hankalampi, kun se DPF pitää leikata auki, jos haluaa katin pitää paikoillaan. Näistä nuo hintaerot autojen välillä usein johtuvat. 535D taisi tuo yhdistelmäpönttö tulla myöhemmin? Tuliko vasta lci:ihin 03/2007?Näillä mennään:
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostTässä tapauksessa minulla on yhdistelmäpönttö :think?
Se ~340hv mitä näillä "bulkki" softilla (joita saa esim. multa) on jo huomattavan suuri loikkaus siihen alkuperäiseen, ja säilyy varmasti nipussa. Enempää on vaikea esim. vaimolle perustellasigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by suppari View PostOn sulla.
Se ~340hv mitä näillä "bulkki" softilla (joita saa esim. multa) on jo huomattavan suuri loikkaus siihen alkuperäiseen, ja säilyy varmasti nipussa. Enempää on vaikea esim. vaimolle perustella
Tääl oli joku toinen kenestä olin kattelevinani, että tekee.. Tuikku?
Mutta tosiaan taitaa tuo AJ olla jo aika kiinni lyöty päätös.Ex:
Comment
-
-
Originally posted by Control^ View PostJoo! Mehän voidaa kohta suunitella joku letka-ajo täältä pääkaupunkiseudulta
Sama sit vissiin mulla.
Sama sinulla, kun on LCI.Näillä mennään:
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostEi huono idea, mutta itse ajattelin toteuttaa vasta keväällä.
Sama sinulla, kun on LCI.
Tosin on niin kuume kyllä nyt, että käytän ehkä rahat nyt etukäteen ja meen heti virittelemään ku AJ:lle käy ja tottakai Böntiltä pitää kysyä aikatauluja kanssa.
Kuinkakohan suuri ero siinä on, että meneekö kitkoilla vai kesärenkailla tekemään tuon penkityksen? Kitkat taitaapi olla 235 levetä ja kesänakit ois jo 295, niin pysyisihän ne penkissä paremmin... Tosin, jos on suurikin merkitys, niin voihan kesärenkaat raahata mukaanEx:
Comment
-
-
Originally posted by Control^ View PostTääl oli joku toinen kenestä olin kattelevinani, että tekee.. Tuikku?
Mutta tosiaan taitaa tuo AJ olla jo aika kiinni lyöty päätös.
No siinähän ne kaks maestroa tuli jo samassa lauseessa. On vaan auton omistajasta kiinni kumman softan sinne haluaa. Kumpaaki voin kyllä suositella vilpittömästi. Herrat kyllä tietää mitä tekkee!Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
Comment