Kaasupolkimen vääntöpyyntö-kartat voi softaaja virittää just niin herkäksi/äkäiseksi kuin halutaan, ne ovat se kaikista helpoin tapa antaa vaikutelma että "nyt kulkee herkästi". Tosin ei sitä löylyä sitten tulekaan lineaarisesti polkimen loppuliikeradalla.
Väännön nousun jyrkkyyteen lähinnä tulee mieleen erot softissa, kuinka paljon sallitaan savuntuottoa tai kuinka kovaa turboja halutaan ajaa. Vakioturboilla ei viivettä pitäisi ylenmäärin kuitenkaan syntyä, eriasia jos ovat muokattuja.
Perinteisiä tarkastuskohteita olisi EGR (eihän vuoda), likainen ilmanputsari tai huonosti toimiva MAF=ilmamassamittari .. ennenkuin mennään mihinkään x35d erikoisuuksiin.
Väännön nousun jyrkkyyteen lähinnä tulee mieleen erot softissa, kuinka paljon sallitaan savuntuottoa tai kuinka kovaa turboja halutaan ajaa. Vakioturboilla ei viivettä pitäisi ylenmäärin kuitenkaan syntyä, eriasia jos ovat muokattuja.
Perinteisiä tarkastuskohteita olisi EGR (eihän vuoda), likainen ilmanputsari tai huonosti toimiva MAF=ilmamassamittari .. ennenkuin mennään mihinkään x35d erikoisuuksiin.
Comment