jarruletku poikki
E60 Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Aceishigh View PostSaako jostain asetuksista suoraan automaattisen ovien lukitsemisen liikkeellelähdön jälkeen päälle/pois?
Auto on 530dA E61 LCI.F30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment
-
-
Originally posted by Nettipepe View PostOld golfers never die, they only lose their balls.
BMW 740d xDrive (06/2014).
Comment
-
-
Originally posted by Aceishigh View PostKiitos, joku nähnyt vaivaa asian suhteen. Seuraava kysymys, mitä veljet ovat mieltä, onko lukitsemisesta mitään käytännön hyötyä?E61 520Da
Comment
-
-
Originally posted by Mik@ View PostMinä en nää suomessa lukitsemisesta mitään hyötyä, ainakaan täällä susirajalla. Ehkä jossain ulkomailla ei tule rosmot sisään liikennevaloissa, eikö ko. ominaisuus ole sitä varten tehtykin?
Comment
-
-
Originally posted by Aceishigh View PostKiitos, joku nähnyt vaivaa asian suhteen. Seuraava kysymys, mitä veljet ovat mieltä, onko lukitsemisesta mitään käytännön hyötyä?
Itse löysin tuon videon, kun piti saada ko. ominaisuus pois.
Ärsytti/säikäytti liikkeellelähdön jälkeen kun kaikki ovet "roksahteli"
Kai tuohon tottuisi, mutta itse otin pois.F30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment
-
-
Onkos kellään muulla ku mulla tämmöstä karvalakkimallipenkkiä? Eli tässähän toimii vain se nosto ja selkänojan kaato sähköllä ja mekaanisesti sitten pituussäätö, sekä koko penkin kallistus. Kysymys kuuluukin, että saatteko omasta mielestänne tähän jakkaraan hyvän ajoasennon? Ite en kyllä sitte millään sellasta tunnu saavan. Jotenki se selkänoja on muotoiltu mun mielestä päin pahanhajuisinta ruumiinreikää! Se jää ihan liian kauas yläosastaan ja jos sitä kallistaa eteenpäin niin alaselkä menee ihan luonnottomaan etukenoon. No iteppähä oon tommosen karvalakkimallin ostanuEdellisessä Bemussani e38 oli kunnon sähköjakkarat jossa sitä selkänojan yläosaakin pystyi erikseen säätämään lähemmäksi kroppaa ja asennosta sai loistavan. En tiedä onko tää sitten vaan meikäläisen mittaisten ongelma (190cm ja yli) ?? Löytyykö samanlaisia tuntemuksia muilta?
e39 523i manu-96-->e38 740iA-95
-->e60 523iA-05:think
Comment
-
-
Originally posted by Ganes View PostOnkos kellään muulla ku mulla tämmöstä karvalakkimallipenkkiä? Eli tässähän toimii vain se nosto ja selkänojan kaato sähköllä ja mekaanisesti sitten pituussäätö, sekä koko penkin kallistus. Kysymys kuuluukin, että saatteko omasta mielestänne tähän jakkaraan hyvän ajoasennon? Ite en kyllä sitte millään sellasta tunnu saavan. Jotenki se selkänoja on muotoiltu mun mielestä päin pahanhajuisinta ruumiinreikää! Se jää ihan liian kauas yläosastaan ja jos sitä kallistaa eteenpäin niin alaselkä menee ihan luonnottomaan etukenoon. No iteppähä oon tommosen karvalakkimallin ostanuEdellisessä Bemussani e38 oli kunnon sähköjakkarat jossa sitä selkänojan yläosaakin pystyi erikseen säätämään lähemmäksi kroppaa ja asennosta sai loistavan. En tiedä onko tää sitten vaan meikäläisen mittaisten ongelma (190cm ja yli) ?? Löytyykö samanlaisia tuntemuksia muilta?
Sai riittää ja hommasin buksin-1 nimimerkiltä uudet penkit (lci-sportit) ulkonakö parani ja ergonomiatoki comfortit olisivat parhaat mutta on noillakin jo ero kuin yöllä ja päivällä. Pre-lci sporteissa on sama ongelma kuin vakiopenkeissä, niissä on vaan sivuttaistukea enemmän.
ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |
Comment
-
-
Originally posted by -rik View PostKyllä! Juurikin tuo yläselän/niskan seutu ei kyllä vakiopenkeillä tue ollenkaan, aina piti niskoja jännittää ja pitemmän ajon jälkeen ihan jumissa, ei siihen oikeen löytynyt mitään ergonomista asentoa vaikka olen paljon lyhyempi (175cm)
Sai riittää ja hommasin buksin-1 nimimerkiltä uudet penkit (lci-sportit) ulkonakö parani ja ergonomiatoki comfortit olisivat parhaat mutta on noillakin jo ero kuin yöllä ja päivällä. Pre-lci sporteissa on sama ongelma kuin vakiopenkeissä, niissä on vaan sivuttaistukea enemmän.
e39 523i manu-96-->e38 740iA-95
-->e60 523iA-05:think
Comment
-
-
Originally posted by Ganes View PostIte en taida uskaltaa edes haaveilla paremmista penkeistä. Veikkaan nimittäin tuollaisen operaation olevan turhan kallista lystiä minulle. Uskaltaako kysyä mitä edes suunnilleen penkkien vaihto kustansi? Enkä pahastu jos et halua kertoaM550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by ptikkala View PostSaman olen huomannut mitä ganes. Mitä eroa noilla lci sporteilla ja vaikka pre-lci comforteilla on? Ettei vain tuo 3 numeroinen hinta ole 995,-. Penkkien vaihtoa olen minäkin miettinyt, kun tulee noita kilometrejä ajettua 500-1500km per viikko.
Comment
-
-
Huomasin että kaasuttaessa tuossa vaimon e61Xi:ssä kuuluu vähän krohiseva sivuääni. Ääni kuuluu sekä veto päällä että ilman vetoa. Auto menossa Laakkoselle öljynvaihtohuoltoon ensi viikolla mutta olisi mukava tietää etukäteen arvauksia mistä tuo voisi teoriassa johtua?e39 M54B22 manual
Polestar2 LRDM -21
Ioniq5 AWD -22 (vaimon kiesi)
Comment
-
Comment