memebuy23buy

E60 Kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • k0rppi
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2008
    • 784
    • Varkaus

jarruletku poikki

Comment

• Aceishigh
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2007
      • 296

Saako jostain asetuksista suoraan automaattisen ovien lukitsemisen liikkeellelähdön jälkeen päälle/pois?

Auto on 530dA E61 LCI.
      Old golfers never die, they only lose their balls.

BMW 740d xDrive (06/2014).

Comment

• Nettipepe
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2004
        • 1341
        • Kajaani

Originally posted by Aceishigh View Post
        Saako jostain asetuksista suoraan automaattisen ovien lukitsemisen liikkeellelähdön jälkeen päälle/pois?

Auto on 530dA E61 LCI.
        F30 320xia
        Ex E90 325da
        Ex E90 320da
        Ex E46 330D

Comment

• Aceishigh
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2007
          • 296

Originally posted by Nettipepe View Post
          Kiitos, joku nähnyt vaivaa asian suhteen. Seuraava kysymys, mitä veljet ovat mieltä, onko lukitsemisesta mitään käytännön hyötyä?
          Old golfers never die, they only lose their balls.

BMW 740d xDrive (06/2014).

Comment

• Mik@
            BTCF Member
            • Jul 2010
            • 1413
            • Nurmes

Kiitos, joku nähnyt vaivaa asian suhteen. Seuraava kysymys, mitä veljet ovat mieltä, onko lukitsemisesta mitään käytännön hyötyä?
            Minä en nää suomessa lukitsemisesta mitään hyötyä, ainakaan täällä susirajalla. Ehkä jossain ulkomailla ei tule rosmot sisään liikennevaloissa, eikö ko. ominaisuus ole sitä varten tehtykin?
            E61 520Da

Comment

• k0rppi
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2008
              • 784
              • Varkaus

Originally posted by Mik@ View Post
              Minä en nää suomessa lukitsemisesta mitään hyötyä, ainakaan täällä susirajalla. Ehkä jossain ulkomailla ei tule rosmot sisään liikennevaloissa, eikö ko. ominaisuus ole sitä varten tehtykin?
              juuri sitä varten ko. omituisuus on tehty, ettei rosvot vie autoo valoissa

Comment

• Nettipepe
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2004
                • 1341
                • Kajaani

Eipä tuosta taida hyötyä suomessa olla.
                Itse löysin tuon videon, kun piti saada ko. ominaisuus pois.
                Ärsytti/säikäytti liikkeellelähdön jälkeen kun kaikki ovet "roksahteli"
                Kai tuohon tottuisi, mutta itse otin pois.
                F30 320xia
                Ex E90 325da
                Ex E90 320da
                Ex E46 330D

Comment

• Ganes
                  Bimmer Fanatic
                  • Jan 2008
                  • 189
                  • Lounais-Suomi

Onkos kellään muulla ku mulla tämmöstä karvalakkimallipenkkiä? Eli tässähän toimii vain se nosto ja selkänojan kaato sähköllä ja mekaanisesti sitten pituussäätö, sekä koko penkin kallistus. Kysymys kuuluukin, että saatteko omasta mielestänne tähän jakkaraan hyvän ajoasennon? Ite en kyllä sitte millään sellasta tunnu saavan. Jotenki se selkänoja on muotoiltu mun mielestä päin pahanhajuisinta ruumiinreikää! Se jää ihan liian kauas yläosastaan ja jos sitä kallistaa eteenpäin niin alaselkä menee ihan luonnottomaan etukenoon. No iteppähä oon tommosen karvalakkimallin ostanu Edellisessä Bemussani e38 oli kunnon sähköjakkarat jossa sitä selkänojan yläosaakin pystyi erikseen säätämään lähemmäksi kroppaa ja asennosta sai loistavan. En tiedä onko tää sitten vaan meikäläisen mittaisten ongelma (190cm ja yli) ?? Löytyykö samanlaisia tuntemuksia muilta?
                  e39 523i manu-96-->e38 740iA-95-->e60 523iA-05:think

Comment

• Doni
                    Moderator
                    • Sep 2004
                    • 2843
                    • Kyrsälä

Mistä löytyisi 530i 2004 huoltotaulukko? Eli mitä pitäisi tehtaan mukaan tehdä missäkin huollossa.
                    Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla

Comment

• -rik
                      BTCF Member
                      • Nov 2009
                      • 827
                      • Rovaniemi

Originally posted by Ganes View Post
                      Onkos kellään muulla ku mulla tämmöstä karvalakkimallipenkkiä? Eli tässähän toimii vain se nosto ja selkänojan kaato sähköllä ja mekaanisesti sitten pituussäätö, sekä koko penkin kallistus. Kysymys kuuluukin, että saatteko omasta mielestänne tähän jakkaraan hyvän ajoasennon? Ite en kyllä sitte millään sellasta tunnu saavan. Jotenki se selkänoja on muotoiltu mun mielestä päin pahanhajuisinta ruumiinreikää! Se jää ihan liian kauas yläosastaan ja jos sitä kallistaa eteenpäin niin alaselkä menee ihan luonnottomaan etukenoon. No iteppähä oon tommosen karvalakkimallin ostanu Edellisessä Bemussani e38 oli kunnon sähköjakkarat jossa sitä selkänojan yläosaakin pystyi erikseen säätämään lähemmäksi kroppaa ja asennosta sai loistavan. En tiedä onko tää sitten vaan meikäläisen mittaisten ongelma (190cm ja yli) ?? Löytyykö samanlaisia tuntemuksia muilta?
                      Kyllä! Juurikin tuo yläselän/niskan seutu ei kyllä vakiopenkeillä tue ollenkaan, aina piti niskoja jännittää ja pitemmän ajon jälkeen ihan jumissa, ei siihen oikeen löytynyt mitään ergonomista asentoa vaikka olen paljon lyhyempi (175cm)

Sai riittää ja hommasin buksin-1 nimimerkiltä uudet penkit (lci-sportit) ulkonakö parani ja ergonomia toki comfortit olisivat parhaat mutta on noillakin jo ero kuin yöllä ja päivällä. Pre-lci sporteissa on sama ongelma kuin vakiopenkeissä, niissä on vaan sivuttaistukea enemmän.
                      ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |

Comment

• Ganes
                        Bimmer Fanatic
                        • Jan 2008
                        • 189
                        • Lounais-Suomi

Originally posted by -rik View Post
                        Kyllä! Juurikin tuo yläselän/niskan seutu ei kyllä vakiopenkeillä tue ollenkaan, aina piti niskoja jännittää ja pitemmän ajon jälkeen ihan jumissa, ei siihen oikeen löytynyt mitään ergonomista asentoa vaikka olen paljon lyhyempi (175cm)

Sai riittää ja hommasin buksin-1 nimimerkiltä uudet penkit (lci-sportit) ulkonakö parani ja ergonomia toki comfortit olisivat parhaat mutta on noillakin jo ero kuin yöllä ja päivällä. Pre-lci sporteissa on sama ongelma kuin vakiopenkeissä, niissä on vaan sivuttaistukea enemmän.
                        Ite en taida uskaltaa edes haaveilla paremmista penkeistä. Veikkaan nimittäin tuollaisen operaation olevan turhan kallista lystiä minulle. Uskaltaako kysyä mitä edes suunnilleen penkkien vaihto kustansi? Enkä pahastu jos et halua kertoa
                        e39 523i manu-96-->e38 740iA-95-->e60 523iA-05:think

Comment

• MajorDrake
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2006
                          • 7551
                          • Jyväshyvä

Originally posted by Ganes View Post
                          Ite en taida uskaltaa edes haaveilla paremmista penkeistä. Veikkaan nimittäin tuollaisen operaation olevan turhan kallista lystiä minulle. Uskaltaako kysyä mitä edes suunnilleen penkkien vaihto kustansi? Enkä pahastu jos et halua kertoa
                          3 numeroisella summalla selviää...
                          M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                          Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                          Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

Comment

• ptikkala
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2007
                            • 1578

Saman olen huomannut mitä ganes. Mitä eroa noilla lci sporteilla ja vaikka pre-lci comforteilla on? Ettei vain tuo 3 numeroinen hinta ole 995,- . Penkkien vaihtoa olen minäkin miettinyt, kun tulee noita kilometrejä ajettua 500-1500km per viikko.

Comment

• -challenger-
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2009
                              • 2150
                              • L a h t i

Originally posted by ptikkala View Post
                              Saman olen huomannut mitä ganes. Mitä eroa noilla lci sporteilla ja vaikka pre-lci comforteilla on? Ettei vain tuo 3 numeroinen hinta ole 995,- . Penkkien vaihtoa olen minäkin miettinyt, kun tulee noita kilometrejä ajettua 500-1500km per viikko.
                              Kato myyntiosastolta sielä buksinillakin on myynnissä koko ajan jonkunnäköstä sport/comfort sisustaa...

Comment

• 205/65-15H
                                BTCF Member
                                • Mar 2008
                                • 1424

Huomasin että kaasuttaessa tuossa vaimon e61Xi:ssä kuuluu vähän krohiseva sivuääni. Ääni kuuluu sekä veto päällä että ilman vetoa. Auto menossa Laakkoselle öljynvaihtohuoltoon ensi viikolla mutta olisi mukava tietää etukäteen arvauksia mistä tuo voisi teoriassa johtua?
                                e39 M54B22 manual
                                Polestar2 LRDM -21
                                Ioniq5 AWD -22 (vaimon kiesi)

Comment

Working...
                                X